Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
ditterio schreef:Er zit al meteen 1 spel uit mijn top 20 in de lijst: Koehandel Master. Ik veronderstel dat de stemmen voor Koehandel en Koehandel Master bij elkaar zijn opgeteld?
Worden Hoogspanning en Hoogspanning de eerste vonken apart geteld? En geldt dit ook voor alle versies van TTR? Indien ja, is dit jammer, want dit zal beide spellen veel stemmen kosten.
Uhm ja, dat soort dingen bekijk ik van geval tot geval. Beide Hoogspanningen zie ik als aparte spellen, net als de Ticket to Ride varianten. De uitbreidingen dan weer niet, hoewel je kunt zeggen dat Zwitserland net zo verschilt van het basisspel als bv Nordic Countries.
Koehandel Master heb ik bij Koehandel gerekend, net als ik bijvoorbeeld de stemmen van Age of Steam en Stoom bij elkaar optel, of die van Shogun en Wallenstein. Daar is vast veel tegenin te brengen, maar ik vind persoonlijk de verschillen klein genoeg en zo komen ze hoger in de lijst
LOL krijgen we dit ritueel weer, denk niet dat ik het bij kan gaan houden tot het einde, zo georganiseerd ben ik niet, maar ach laat ik eens een beginnetje maken.
Spellen uit mijn top 10: 0
Spellen die ik gespeeld heb: 7
Spellen in mijn bezit: 2
Mijn top 20: 3 (Navegador, Ticket to Ride Nordic Countries, Hanze)
Gespeeld: 8 (alles behalve eerste Vonken en revolver)
In bezit: 7 (alles behalve Thurn und Taxis, revolver en Weerwolven)