Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spellen uit mijn top 20: 1 (Lords of Waterdeep) Spellen die ik gespeeld heb: 10 (Endeavor; Lords of Waterdeep; De Mol; Hanzesteden; De Kathedraal; Weerwolven van Wakkerdam; Lancaster; Puerto Rico Kaartspel; Im Jahr des Drachen; Lost Cities) Spellen in mijn Bezit: 10 (Endeavor; Lords of Waterdeep; De Mol; Hanzesteden; De Kathedraal; Weerwolven van Wakkerdam; Lancaster; Puerto Rico Kaartspel; Im Jahr des Drachen; Lost Cities)
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 3 Spellen die ik gespeeld heb: 45 Spellen in mijn Bezit: 41
Mijn favoriet uit deze reeks: Lords of Waterdeep Zou ik graag eens uitproberen: n.v.t.
Spellen uit mijn top 20: 2 Spellen die ik gespeeld heb: 4 Spellen in mijn bezit: 3
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 3 Spellen die ik gespeeld heb: 24 Spellen in mijn bezit: 19
Mijn favoriet uit deze reeks: Maharadja Zou ik graag eens uitproberen: Age of Empires III
Ah. Nog twee spellen uit mijn Top 20: Notre Dame en Maharadja. Met YINSH nu drie spellen uit mijn Top 20 gezien. Ik verwacht echter dat lang niet al mijn Top 20 spellen hier terug komen... (London? Rikken? Wallenstein? Revolution?)
41-50:
Spellen uit mijn top 20: 0 Spellen die ik gespeeld heb: 9 Spellen in mijn bezit: 7
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 3 Spellen die ik gespeeld heb: 33 Spellen in mijn bezit: 26
Mijn favoriet uit deze reeks: San Juan Zou ik graag eens uitproberen: Lancaster
Hoppa! Negen uit tien! En ook allemaal spellen die ik graag op tafel zie. De nummer 10 - Lancaster - zou ik ook wel eens willen proberen. Waterdeep, Endeavor en Hanzesteden heb ik nog maar een- of tweemaal gespeeld, maar leken mij gelijk al fantastische spellen. Kathedraal en San Juan zijn spellen die mijn Top 40 wel halen. Geen Top 20 spellen in deze tien, dat dan weer niet.
Spellen uit mijn top 20: 1 (Lancaster)
Spellen die ik gespeeld heb: 6 (Endeavor; Hanzesteden; De Kathedraal; Lancaster; Puerto Rico Kaartspel; Im Jahr des Drachen)
Spellen in mijn Bezit: 3 (Endeavor; De Kathedraal; Puerto Rico Kaartspel)
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 6
Spellen die ik gespeeld heb: 41
Spellen in mijn Bezit: 27
Mijn favoriet uit deze reeks: Lancaster
Zou ik graag eens uitproberen: Lords of Waterdeep
Spellen uit mijn top 10: 1 (Love Letter (Jay!)
Spellen die ik gespeeld heb: 8 (Fresco, Small World, Tai Pan, Sint Petersburg, Love Letter, Kolonisten het kaartspel, Yspahan, Kingdom Builder)
Spellen in mijn Bezit: 4 (Tai Pan, Sint Petersburg, Love Letter, Kolonisten het Kaartspel)
Totaal:
Spellen uit mijn top 10: 2
Spellen die ik gespeeld heb: 42
Spellen in mijn Bezit: 20
Spellen uit mijn top 20: 0
Spellen die ik gespeeld heb: 7 (Fresco; Small World; Sint Petersburg; KvC Kaartspel; Cuba; Yspahan; Goa)
Spellen in mijn Bezit: 3 (Sint Petersburg; KvC Kaartspel; Cuba)
Totaal:
Spellen die ik gespeeld heb: 48
Spellen in mijn Bezit: 30
Mijn favoriet uit deze reeks: Cuba
Zou ik graag eens uitproberen: Lover Letter
Spellen uit mijn top 20: 1 (Lover Letter, zodra die uit is in NL koop ik die)
Spellen die ik gespeeld heb: 3 (Love Letter, Tai pan, Kingdom Builder)
Spellen in mijn Bezit: 2 (Tai pan, Goa)
Totaal:
Spellen die ik gespeeld heb: 16
Spellen in mijn Bezit: 13
Waarvoor ik vreesde is uitgekomen. Het spel dat helaas al 2 jaar stop staat te happen in mijn spellenkast staat in de top 100, namelijk Goa. Ik moet dus zeker een keer gaan spelen. Elke keer komt het er om een of andere reden niet van en kiezen we hier een ander spel.
Met name Fresco en Smallworld ben ik benieuwd naar. Smallworld moet niet zo'n probleem zijn denk ik om die eens een keer te spelen bij oa Roll the Dice.
31-40:
Spellen uit mijn top 20: 1 (Small World)
Spellen die ik gespeeld heb: 8 (Small World, Tai Pan, Sint Petersburg, Love Letter, KvC kaartspel, Cuba, Yspahan, Kingdom Builder)
Spellen in mijn Bezit: 4 (Small World, Sint Petersburg, Love Letter, KvC kaartspel, (voorheen ook Yspahan))
Mijn favoriet uit deze reeks: Small World
Zou ik graag eens uitproberen: Goa & Fresco
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 4/70
Spellen die ik gespeeld heb: 43/70
Spellen in mijn Bezit: 14/70
60-51: Spellen uit mijn top 20: 1 (Notre Dame) Spellen die ik al gespeeld heb: 8 (Colloseum, Age of Empires III, Maharadja, Ora& Labora, Ra, Jambo, Verboden Eiland, Notre Dame) Spellen in mijn collectie: 6 (Maharadja, Ora&Labora, Ra, Jambo, Verboden Eiland, Notre Dame)
Mijn favoriet uit deze reeks: Notre Dame Zou ik graag eens uitproberen: Imperial 2030 (originele Imperial wel al gespeeld, maar door gewijzigde spelregels van de top-100 mag ik beide spellen niet meer samen tellen)
50-41: Spellen uit mijn top 20: 3 (De Mol, Puerto Rico kaartspel, Lost Cities) Spellen die ik al gespeeld heb: 10 (allemaal dus) Spellen in mijn collectie: 6 (De Mol, Kathedraal, Weerwolven, Puerto Rico kaartspel, Im Jahr des Drachen, Lost Cities)
Mijn favoriet uit deze reeks: Puerto Rico kaartspel Zou ik graag eens uitproberen: reeds alle 10 gespeeld
40-31: Spellen uit mijn top 20: 4 (Sint-Petersburg, Love Letter, Kolonisten Kaartspel, Yspahan) Spellen die ik al gespeeld heb: 10 Spellen in mijn collectie: 5 (Fresco, Sint-Petersburg, Kolonisten Kaartspel, Yspahan, Goa)
Mijn favoriet uit deze reeks: Kolonisten Kaartspel Zou ik graag eens uitproberen: reeds alle 10 gespeeld
SAMENVATTING 100-31
Spellen uit mijn top 20: 9
Spellen die ik al gespeeld heb: 55
Spellen in mijn collectie: 35
91-100
Mijn top 20: - -
In bezit: 5 Carson City, Thurn und Taxis, Hanze, Wizard (extreme), Genoa
Op wishlist: 2 Dungeon Lords, Through the Ages
Gespeeld: 1 Thurn und Taxis
81-90
In bezit: 3 Kaiser, Blokus (trigon), Morgenland
Op wishlist: 2 Glory to Rome, Ginkgopolis
Gespeeld: 2 Blokus (trigon), Morgenland
71-80
Mijn top 20: 1 Flash Point Fire Rescue
In bezit: 6 Flash Point Fire Rescue, Amon-Ra, Cartagena, Kardinaal en Koning, Torres, Stoom
Op wishlist: 1 Seasons
Gespeeld: 2 Flash Point, Cartagena
61-70
In bezit: 4 RoboRally, Take 5, Hacienda, Hanabi
Op wishlist: 1 Troyes
Gespeeld: 4 RoboRally, Take 5, Regenwormen, Hacienda
51-60
Mijn top 20: 1 Colosseum
In bezit: 6 Colosseum, Maharadja, Ora et Labora, Ra, Jambo, Notre Dame
Op wishlist: 1 Imperial 2030
Gespeeld: 3 Colosseum, Ora et Labora, Jambo
41-50
Mijn top 20: 3 De Mol, Hanzesteden, Lost Cities
In bezit: 7 Endeavor, De Mol, Hanzesteden, De Kathedraal, Lancaster, Im Jahr des Drachen, Lost Cities
Op wishlist: 1 Puerto Rico kaartspel
Gespeeld: 5 De Mol, Hanzesteden, De Kathedraal, Weerwolven, Lost Cities
31-40
Mijn top 20: 5 Fresco, Sint Petersburg, Cuba, Yspahan, Goa
In bezit: 8 Fresco, Tai Pan, Sint Petersburg, KvC kaartspel, Cuba, Yspahan, Kingdom Builder, Goa
Op wishlist: 1 Love Letter
Gespeeld: 7 Fresco, Tai Pan, Sint Petersburg, KvC kaartspel, Cuba, Yspahan, Goa
21-30
Mijn top 20: 1 Ticket to Ride: Europe
In bezit: 7 Brass, Eufraat en Tigris, Tikal, Boonanza, King of Tokyo, Trajan, Ticket to Ride: Europe
Op wishlist: 2 Die Burgen von Burgund, Race for the Galaxy
Gespeeld: 4 Eufraat en Tigris, Tikal, Boonanza, Ticket to Ride: Europe
11-20
In bezit: - -
Op wishlist: - -
Gespeeld: - -
1-10
In bezit: - -
Op wishlist: - -
Gespeeld: - -
Totaal
Mijn top 20: 11
In bezit: 46
Op wishlist: 11
Gespeeld: 28
Laatst gewijzigd door maxitaxi777 op zo 12 mei 2013, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Spellen uit mijn top 10: 2 (King of Tokyo)
Spellen die ik gespeeld heb: 5 (Tigris en eufrates, boonanza, race for the galaxy, King of Tokyo, TTR Europe)
Spellen in mijn Bezit: 2 (Boonanza, King of Tokyo)
Totaal:
Spellen uit mijn top 10: 3
Spellen die ik gespeeld heb: 47
Spellen in mijn Bezit: 22
Spellen uit mijn top 20: 2 (Fresco; Goa) Spellen die ik gespeeld heb: 10 (Fresco; Small World; Tai Pan; Sint Petersburg; Love Letter; Kolonisten van Catan Kaartspel; Cuba; Yspahan; Kingdom Builder; Goa) Spellen in mijn Bezit: 6 (Fresco; Small World; Sint Petersburg; Kolonisten van Catan Kaartspel; Cuba; Yspahan; Goa)
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 5 Spellen die ik gespeeld heb: 55 Spellen in mijn Bezit: 47
Mijn favoriet uit deze reeks: Goa Zou ik graag eens uitproberen: n.v.t.
Spellen uit mijn top 20: 2 (Trajan; Ticket to Ride Europe) Spellen die ik gespeeld heb: 7 (Brass; Tikal; Boonanza; Die Burgen von Burgund; King of Tokyo; Trajan; Ticket to Ride Europe) Spellen in mijn Bezit: 6 (Brass; Tikal; Boonanza; Die Burgen von Burgund; Trajan; Ticket to Ride Europe)
Totaal:
Spellen uit mijn top 20: 7 Spellen die ik gespeeld heb: 62 Spellen in mijn Bezit: 53
Mijn favoriet uit deze reeks: Trajan Zou ik graag eens uitproberen: Eufraat en Tigris