Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





39 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2012, 14:20 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Afbeelding

Wesley (beter bekend als Flash hier op het forum) gaat op 20 mei 2013 meedoen aan een sponsorfiettocht van maar liefst 235 kilometer voor het Prinses Beatrix Fonds. Voor hem een behoorlijke uitdaging omdat hij in maart 2011 getroffen werd door een aandoening waar ik nog nooit van had gehoord: het Guillain-Barré syndroom.

Aangezien Wesley zelf te bescheiden is om er hier aandacht voor te vragen heb ik het op me genomen om er hier een topic aan te wijden. Je kunt hem sponsoren via de volgende link: http://acties.prinsesbeatrixfonds.nl/ac ... eren.aspx#

Meer informatie over de actie vind je via de volgende links:
http://acties.prinsesbeatrixfonds.nl/ac ... actie.aspx
http://www.prinsesbeatrixspierfonds.nl/ ... newsid=129

En uiteraard kan je met eventuele vragen Wesley zelf ook benaderen natuurlijk. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2012, 14:35 
Bronzen Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 8492
Woonplaats: Groningen
Onder het mom van alle beetjes helpen heb ik een klein bedrag overgemaakt. Sterkte met je strijd!

En er geen spelletjes van kopen he! :lol: (of mag je geen grapjes maken over zo'n serieus onderwerp? :? )

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2012, 16:33 
9. Carson City (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
grunnboy schreef:
Onder het mom van alle beetjes helpen heb ik een klein bedrag overgemaakt. Sterkte met je strijd!

En er geen spelletjes van kopen he! :lol: (of mag je geen grapjes maken over zo'n serieus onderwerp? :? )


Dank voor de donatie (en de aandacht hier op het forum)! En ik beloof plechtig dat ik met het gedoneerde geld geen spellen zal kopen, zelfs geen elfstedenspel! :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2012, 19:07 
Avatar gebruiker
Wow, wat een heftig verhaal!

Van mij ook een kleine bijdrage en veel succes!


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2012, 10:21 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 297
Woonplaats: Woerden (NL)
Guido Weijers (mijn mede-Alpe d'HuZes-genoot :wink: ) deed me weer even herinneren om stil te staan bij mensen die zich op een positieve manier onderscheiden: :clap:

Dus van mij een bijdrage en hopelijk weer wat aandacht voor deze mooie actie. Laat ons weten hoe het je vergaat.

_________________
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2012, 10:35 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
Flash schreef:
Dank voor de donatie (en de aandacht hier op het forum)! En ik beloof plechtig dat ik met het gedoneerde geld geen spellen zal kopen, zelfs geen elfstedenspel! :D


Het elfstedentocht mag je eventueel wel van mij hebben. Maar daarom stond je in het andere topic voor 5 euro.

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013, 23:14 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Hoe gaat het Wesley? Ondanks het koude weer al wat kunnen trainen buiten of pak je de hometrainer?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013, 11:26 
9. Carson City (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Dierik schreef:
Hoe gaat het Wesley? Ondanks het koude weer al wat kunnen trainen buiten of pak je de hometrainer?


Ha Dierik, ik heb toevallig pas een blog op de actiesite gezet over de voortgang tijdens de winter (http://acties.prinsesbeatrixfonds.nl/ac ... /blog.aspx).

De afgelopen twee maanden is de hometrainer (helaas) één van mijn betere vrienden geworden. Het koude weer op zichzelf is nog niet eens het grootste probleem, want ik heb het niet zo heel snel koud, maar vooral de (mogelijke) gladheid zorgt voor problemen. Aangezien ik nog niet het volledige gevoel in mijn voeten terug heb, voel ik ook niet of de grond glad is. Dus bij mogelijke gladheid is het motto: binnen blijven!

En dus maak ik ongeveer 2x per week sessies van 2 uur op de hometrainer. Dat is drie afleveringen van een televisieserie (waarvan ik de laatste dan afkijk op een stoel terwijl ik aan het bijkomen ben). Ik heb inmiddels alle vijf de seizoenen van Angel weggefietst :D
En daarnaast ben ik dan 2x per week 1 uur op de sportschool bezig met de fysiotherapeut.

Ik merk gelukkig nog steeds dat het fysiek beter wordt, maar de vermoeidheid blijft een probleem. Op het moment zelf gaat het dan nog wel, maar achteraf 'stort ik in'. Vorige week een half uurtje gewandeld op het strand, 's middags twee uur liggen slapen. Naar BSM.CON III, twee dagen op de bank gelegen en veel geslapen. Het blijft een vreemde gewaarwording. Kun je nagaan als ik straks 12 uur op de fiets heb gezeten :o

Dankzij alle gulle giften (mede van de leden van BSM) staat de teller inmiddels (mits ik de tocht uitrijdt) op € 1.995,-!! Ik twijfel er dan ook niet over dat ik mijn streefbedrag van € 2.350,- zal gaan halen.

Afgelopen week kreeg ik een link naar een filmpje toegestuurd waaruit blijkt dat Guillain-Barré ook bij dieren voor kan komen. Dit hondje (https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Oa ... =endscreen) heeft ook het Guillain-Barré syndroom (let op! Het zijn geen leuke beelden). Gelukkig voor deze viervoeter herstelde hij een stuk sneller dan ik. Vier weken na de behandeling liep hij alweer vrolijk rond!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013, 18:35 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
Flash schreef:
Dierik schreef:
Hoe gaat het Wesley? Ondanks het koude weer al wat kunnen trainen buiten of pak je de hometrainer?


Ha Dierik, ik heb toevallig pas een blog op de actiesite gezet over de voortgang tijdens de winter (http://acties.prinsesbeatrixfonds.nl/ac ... /blog.aspx).

De afgelopen twee maanden is de hometrainer (helaas) één van mijn betere vrienden geworden. Het koude weer op zichzelf is nog niet eens het grootste probleem, want ik heb het niet zo heel snel koud, maar vooral de (mogelijke) gladheid zorgt voor problemen. Aangezien ik nog niet het volledige gevoel in mijn voeten terug heb, voel ik ook niet of de grond glad is. Dus bij mogelijke gladheid is het motto: binnen blijven!

En dus maak ik ongeveer 2x per week sessies van 2 uur op de hometrainer. Dat is drie afleveringen van een televisieserie (waarvan ik de laatste dan afkijk op een stoel terwijl ik aan het bijkomen ben). Ik heb inmiddels alle vijf de seizoenen van Angel weggefietst :D
En daarnaast ben ik dan 2x per week 1 uur op de sportschool bezig met de fysiotherapeut.

Ik merk gelukkig nog steeds dat het fysiek beter wordt, maar de vermoeidheid blijft een probleem. Op het moment zelf gaat het dan nog wel, maar achteraf 'stort ik in'. Vorige week een half uurtje gewandeld op het strand, 's middags twee uur liggen slapen. Naar BSM.CON III, twee dagen op de bank gelegen en veel geslapen. Het blijft een vreemde gewaarwording. Kun je nagaan als ik straks 12 uur op de fiets heb gezeten :o

Dankzij alle gulle giften (mede van de leden van BSM) staat de teller inmiddels (mits ik de tocht uitrijdt) op € 1.995,-!! Ik twijfel er dan ook niet over dat ik mijn streefbedrag van € 2.350,- zal gaan halen.

Afgelopen week kreeg ik een link naar een filmpje toegestuurd waaruit blijkt dat Guillain-Barré ook bij dieren voor kan komen. Dit hondje (https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Oa ... =endscreen) heeft ook het Guillain-Barré syndroom (let op! Het zijn geen leuke beelden). Gelukkig voor deze viervoeter herstelde hij een stuk sneller dan ik. Vier weken na de behandeling liep hij alweer vrolijk rond!


Goed bezig! Zet m op!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013, 13:24 
6. Flash Point: Fire Rescue (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 257
Woonplaats: Nieuwegein
Van mij ook een kleine donatie.
Heel veel succes vast Wesley!

_________________
How much experience do i get for the bard?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013, 09:48 
4. Schaken (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Afgelopen zaterdag heb ik de meegedaan aan de Ronde van Noord-Holland. Uiteindelijk gekozen voor de 110 kilometer in plaats van de 160 kilometer, omdat ik deze winter minder kilometers heb kunnen maken dan ik had gewild.

Het viel niet mee (alhoewel ik erg trots ben op het uitrijden). Na 40 kilometer zat mijn fietsmaat er al volledig doorheen en tot ongeveer 55 kilometer heb ik een hoop energie verloren door hem op sleeptouw mee te nemen in de hoop dat hij over het dode punt zou komen. Daarna zelf doorgefietst. Ook de wind speelde een negatieve hoofdrol. Er stond een pittige wind die ik de laatste 40 kilometer vol tegen had.

Desalniettemin heb ik de rit van 110 kilometer kunnen uitrijden in 5 uur en 45 minuten. Zo weten jullie een beetje wat ik op dit moment kan rijden. Doe er je voordeel mee bij mijn prijsvraag (spellencafe/topic8806.html)!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013, 09:53 
Party Animal

Berichten: 497
klasse!
hoe voel je je nu?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013, 12:48 
7. Eufraat & Tigris (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Eigenlijk nog best redelijk. Zaterdag heb ik het restant van de dag volledig stuk gezeten, maar zondag en vandaag zijn mij erg meevallen. Heb wel flinke pijn in de knie, dus moet even kijken waar dat door gekomen is. Maar verder hoor je mij niet klagen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013, 13:46 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
Superdesuper.
Ik doe het je niet na,
dus dan maar op een andere manier bijdragen.
:thumbup:

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2013, 17:43 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 297
Woonplaats: Woerden (NL)
Flash schreef:
Eigenlijk nog best redelijk. Zaterdag heb ik het restant van de dag volledig stuk gezeten, maar zondag en vandaag zijn mij erg meevallen. Heb wel flinke pijn in de knie, dus moet even kijken waar dat door gekomen is. Maar verder hoor je mij niet klagen.


Dat is meestal overbelasting: zorg dat je genoeg omwentelingen maakt per minuut (80-100) en dus lichter verzet kan rijden.

Mooie prestatie verder!

_________________
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
39 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bistro 'Off topic'  
 Feed - Onderwerp - Steun Wesley in zijn Elf Steden Fietstocht op 20 mei 2013  

Gebruikers die deze topic waarderen

Bart, BaSL, Dagmar, Dierik, Earthshaker, humske, ravinck

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®