Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




298 berichten | Pagina 11 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2015, 18:35 
2. Marvel Dice Masters: Avengers vs. X-Men (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Flash schreef:
Zal wel een kronkel in mijn hoofd zijn hoor, ik heb dit ook bij spellen als het Verboden Eiland, Pandemie e.d. (en vroeger als bij computerspelletjes die je op meerdere niveaus kunt spelen.


Legendary doet inderdaad hetzelfde als Pandemie; wil je het moeilijker maken, dan voeg je meer scheme twists toe. Wil je Pandemie moeilijker maken, dan voeg je meer epidemiekaarten toe. Dat is inderdaad heel sterk vergelijkbaar met elkaar. Ik heb daar zelf geen moeite mee; ik heb dat bij Pandemie immers ook regelmatig gedaan om het spel uitdagender te maken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2015, 23:08 
6. Azul (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Via bgg no schip essen toch nog secret wars gekocht!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2015, 21:04 
Grote Dienaar

Berichten: 148
Hey Heren,

Kon niet echt vinden waar ik dit spel nu voor wat minder kon kopen. Word er erg enthousiast van. Maar vind het best wel een hoge prijs. Misschien iemand met wat tips?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2015, 23:17 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
DannyDriver87 schreef:
Hey Heren,

Kon niet echt vinden waar ik dit spel nu voor wat minder kon kopen. Word er erg enthousiast van. Maar vind het best wel een hoge prijs. Misschien iemand met wat tips?


Het is inderdaad een vrij duur spel. Ik weet de exacte reden niet maar misschien dat de marvel franchise er voor iets tussenzit?!

Misschien moet je hem eerst eens proberen bij een spellenclub?

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2015, 23:44 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
volgens mij issie het goedkoopst bij summoner zover mij is opgevallen. Maar blijft een prijzig spel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2015, 12:01 
Lord of Complaints
Avatar gebruiker

Berichten: 629
Woonplaats: Hoofddorp
ouwezeeman schreef:
DannyDriver87 schreef:
Hey Heren,

Kon niet echt vinden waar ik dit spel nu voor wat minder kon kopen. Word er erg enthousiast van. Maar vind het best wel een hoge prijs. Misschien iemand met wat tips?


Het is inderdaad een vrij duur spel. Ik weet de exacte reden niet maar misschien dat de marvel franchise er voor iets tussenzit?!



Volgens mij komt het met name door de overtocht over de oceaan, bij Amerikaanse webshops was hij altijd voor heel redelijke prijzen beschikbaar. Maar ja, als je daar zelf nog eens verzend- en inklaringskosten over moet gaan betalen... Ik ben destijds maar gezwicht en heb er hier rond de € 50 voor betaald. Geen spijt van gehad!

Vraagje voor de grootbezitters: nu ik na Dark City ook Secret Wars heb gekocht komen eindelijk de grenzen van waarschijnlijk de doosruimte, maar in elk geval van de hoeveelheid dividers uit het basisspel in zicht. Je kunt dividers bijbestellen bij UD zag ik, maar ook die moeten de oceaan over. Nu weet ik dat er op BGG allerlei printbare bestanden zijn met dividers, zitten daar wat jullie betreft aanraders tussen?

_________________
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2015, 12:24 
8. Le Havre (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Ugur schreef:
Vraagje voor de grootbezitters: nu ik na Dark City ook Secret Wars heb gekocht komen eindelijk de grenzen van waarschijnlijk de doosruimte, maar in elk geval van de hoeveelheid dividers uit het basisspel in zicht. Je kunt dividers bijbestellen bij UD zag ik, maar ook die moeten de oceaan over. Nu weet ik dat er op BGG allerlei printbare bestanden zijn met dividers, zitten daar wat jullie betreft aanraders tussen?


Ben daar ook erg benieuwd naar. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar jullie opbergoplossingen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2015, 12:38 
5. Torres (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Flash schreef:
Ben daar ook erg benieuwd naar. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar jullie opbergoplossingen.


Ik heb het nu nog onlogisch ingedeeld:
- Alles uit de basisdoos heb ik in de basisdoos gehouden, en ik heb daar alle scheme twists van alle uitbreidingen muv Secret Wars ook in bewaard
- In de Dark City doos heb ik alle uitbreidingen gedaan (dus ook PTTR, F4, GotG)
- De Secret Wars doos is nog zoals deze was qua indeling toen ik 'm kocht

Ik wacht even op Secret Wars 2 en ga dan alles helemaal opnieuw indelen. Bij mij zitten nu de helden dus nog verdeeld over drie dozen, wat ik niet wenselijk vind. Ik ga die straks allemaal bij elkaar zetten in 1 doos. In totaal wil ik dan op maximaal 2 dozen uit komen: bijvoorbeeld de basisdoos (aangezien daar het bord in zit) en een Dark City of Secret Wars doos, waarbij alle schemes bij elkaar moeten zitten in dezelfde doso, alle helden, alle masterminds, alle villain groups, alle henchmen groups, etc. Netjes op alfabet gerangschikt. Volgens mij moet dat passen. Ik denk zelfs dat het moet passen om bijvoorbeeld de 2 Secret Wars dozen te gebruiken (weet ik niet zeker), maar het nadeel is dat daar het bord niet in past.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2015, 15:10 
2. Legendary: A Marvel Deck Building Game (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Ik ben gister ook aan het worstelen geweest met al mijn kaarten. Heb nu villains en alle dozen van de "heroes" serie.. Dat past niet meer in de villains diis helaas. Als er ooit iets ala de catankoffer uitkomt en ik de eerste die hm koopt. Wil graag alles in 1 mooie doos.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2015, 15:30 
6. Puerto Rico (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Hiermee optimaliseer je de ruimte die in de basisdoos zit ook al stuk!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 22 okt 2015, 19:13 
10. Escape: Zombie City (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Let op, spoiler voor de nieuwe Secret Wars vol. 2 set!
Ik kijk nu al uit naar die Hyperion-kaart! Heel tof idee!
https://www.boardgamegeek.com/thread/14 ... er-edition


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2015, 18:48 
4. Tikal (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Jorrit heeft het gevonden!

Prima opbergdoos voor een prikkie! Ik kan nu weer wat uitbreidingen vooruit. Na een heel klein beetje knutselen passen al mn kaarten (alle heroes kaarten en de villains set) plus borden etc. er met gemak in!

Blij mens!

Linkje krijg ik er op een of andere manier niet in geplakt.. Maar als je de zoekterm "bigso" op de V&D site invoert kom je er, eerste hit (11,99)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 24 okt 2015, 15:16 
8. Le Havre (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Jorrit schreef:
Jorrit heeft het gevonden!

Prima opbergdoos voor een prikkie! Ik kan nu weer wat uitbreidingen vooruit. Na een heel klein beetje knutselen passen al mn kaarten (alle heroes kaarten en de villains set) plus borden etc. er met gemak in!

Blij mens!

Linkje krijg ik er op een of andere manier niet in geplakt.. Maar als je de zoekterm "bigso" op de V&D site invoert kom je er, eerste hit (11,99)


Heb je een foto van hoe de doos er gevuld uitziet?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 24 okt 2015, 19:03 
8. Perudo (1987)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Tuurlijk!

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Jorrit op zo 25 okt 2015, 11:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 24 okt 2015, 19:34 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6304
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Jorrit schreef:
Op deze site foto's plaatsen is hopeloos omslachtig.

Niet overdrijven hé...
Gewoon bestand toevoegen, selecteren uit de juiste map en klaar is kees.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
298 berichten | Pagina 11 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 10, 11, 12 ... 20  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Legendary Marvel Deck Building game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Legendary: A Marvel Deck Building Game, Upper Deck



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®