Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





298 berichten | Pagina 3 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 07:45 
Condottiƫrre

Berichten: 908
Jorrit schreef:
dark city



Fantastische expansie! All hail Apocalypse!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 19:04 
6. BattleLore (2006)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Jorrit schreef:
Bedankt! Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen! (Zeker met de gedachte dat dark city onderweg is!)


Ah, meneer gaat effe het aantal mogelijke combinaties ver-864-voudigen*! :lol:

* Getal is compleet fictief, maar houd er maar ernstig rekening mee dat je aantal mogelijke combinaties met deze uitbreiding er bij in de biljoenen loopt. Ik hoop dat je het huis ook nog wel eens uit gaat komen :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 20:39 
5. Stone Age (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Dacht ik! Wil alleen meteen ook de fantastic four uitbreiding kopen...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 21:00 
2. Marvel Dice Masters: Avengers vs. X-Men (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Jorrit schreef:
Dacht ik! Wil alleen meteen ook de fantastic four uitbreiding kopen...


Wat let je? :wink:

Ik heb zelf hier inmiddels ook de Spiderman uitbreiding Paint The Town Red liggen, maar helaas nog ongespeeld; ik ben zelden zo druk geweest als in de afgelopen 4 weken (werk, overwerk, opleiding, en nog wat andere zaken ernaast) en mijn sleeves hebben jammer genoeg ook vertraging opgelopen. Hopelijk zijn ze voor het weekend binnen, want tweede paasdag lijkt een klein rustpuntje in een volle agenda te worden :lol:

Wat trouwens ook leuk is, is om de Marvel films te gaan kijken; ik heb zelf afgelopen maanden de 3 Iron Man-films, de 2 Ghost Rider films, Elektra (heeft een heel slechte waardering om IMDB, ik vond het zelf zo slecht nog niet), de Fantastic Four films, Avengers, Captain America, Thor x 2, de 5 X-Men films etc gekeken, en dan is het wel heel tof om te zien dat de eigenschappen van de karakters in het spel hier vaak goed bij aansluiten (Ghost Rider bijv.).

Anyway; heel veel plezier, Jorrit!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 21:05 
10. Pandemie (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Bartjes! schreef:
; ik ben zelden zo druk geweest als in de afgelopen 4 weken (werk, overwerk, opleiding, en nog wat andere zaken ernaast) en mijn sleeves hebben jammer genoeg ook vertraging opgelopen.


Heb je de Legendary sleeves besteld?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 21:50 
Condottiƫrre

Berichten: 908
Hoewel Dark City veruit de beste uitbreiding tot nu toe is, vind ik zowel de Fantastic Four als de Paint the Town Red expansies absoluut de moeite!

De fantastic four zijn in de comics nooit mijn grote favorieten geweest. Ik vond ze wel leuk, maar er was beter. Hun uitbreiding is daarentegen is super goed uitgewerkt. En je krijgt Galactus!!! Moleman is een leuke Gimmick aangezien het de eerste vijand was die FF ooit tegenkwamen, maar de burrow abillity van zijn minions is soms eerder irritant dan verrijkend. Maar niet getreurd, je gaat vele epische momenten tegemoet tegen Galacatus met een of andere scheme.

En Paint the town red heb ik nu een keer of 10 gespeeld. Hier vind ik de Masterminds het meest interessant. Carnage met zijn feast en Mysterio met zijn Masterstrike effect zorgen voor een andere spelervaring. Je moet vooral bij feast veel meer gaan plannen wie je wanneer aanvalt, omdat je anders wel een zware klappen zou kunnen krijgen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 21:57 
3. Pandemic (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Ik hoor iedereen inderdaad enorm enthousiast over die Feast-optie. Ben benieuwd!
@ Wesley: nee, gewone huis-, tuin- en keukensleeves :lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 22:03 
5. Stone Age (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Wat let je? Paar kinderen en een daarbij behorende lege bankrekening :wink:.
Maar niemand kon gewoon even de moeite nemen om te zeggen dat de andere uitbredingen wat tegenvallen of op z'n minst dat ik nog wel een hele poos kan wachten voordat ik weer aan iets nieuws toe ga zijn? :think:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014, 22:05 
8. Istanbul (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Jorrit schreef:
Wat let je? Paar kinderen en een daarbij behorende lege bankrekening :wink:.
Maar niemand kon gewoon even de moeite nemen om te zeggen dat de andere uitbredingen wat tegenvallen of op z'n minst dat ik nog wel een hele poos kan wachten voordat ik weer aan iets nieuws toe ga zijn? :think:


Hahahahaha! Eh... Nee.






:lol:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014, 22:19 
9. That's Pretty Clever! (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Morgen!!!!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 08:14 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 156
Woonplaats: Heist-op-den-Berg
Mijn drie uitbreidingen en sleeves kunnen elk moment aankomen. Nu nog een storage solution uitdokteren, want er zitten te weinig dividers in de originele doos >.<


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 21:38 
8. Perudo (1987)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Meteen maar alle uitbreidingen gekocht??

Wij vanavond Stryfe verslagen! Scheelde niet veel maar x force kiezen voor t eerste potje bleek een prima keuze.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 21:40 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Nice, meteen alle uitbreidingen! Ben al blij als ik het basisspel kan betalen ma wat onderhoudskosten aan ons huis....


Sent from my iPhone using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 22:01 
6. Smash Up (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Gunther schreef:
Mijn drie uitbreidingen en sleeves kunnen elk moment aankomen. Nu nog een storage solution uitdokteren, want er zitten te weinig dividers in de originele doos >.<



Een tip: ik heb de helden op alfabet gesorteerd en dan 1 divider per letter van het alfabet: dan kom je in ieder geval goed weg met aantal wat je erbij krijgt!

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 apr 2014, 22:54 
7. Eufraat & Tigris (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Drekster2001 schreef:
Gunther schreef:
Mijn drie uitbreidingen en sleeves kunnen elk moment aankomen. Nu nog een storage solution uitdokteren, want er zitten te weinig dividers in de originele doos >.<



Een tip: ik heb de helden op alfabet gesorteerd en dan 1 divider per letter van het alfabet: dan kom je in ieder geval goed weg met aantal wat je erbij krijgt!


Dat is ook een goed idee inderdaad! Staan ook mooie dividers op BGG. Moet er toch eens tijd voor maken om die te printen en te maken....


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
298 berichten | Pagina 3 van 20 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Legendary Marvel Deck Building game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Tags

Legendary: A Marvel Deck Building Game, Upper Deck



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®