Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





25 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 15 feb 2014, 00:57 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
Hallo medespelers,

aangezien dit goede spel behoorlijk wat tekst bevat, en sommige zaken mij niet duidelijk zijn na een eerste proefspel, hierbij wat startersvragen.

Als allereerst:

Wat is het nut van het plaatsen van een zogenaamde Agenda Counter bij de Jinteki-corp wanneer je de agenda Nisei MK II gescoord hebt ?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 15 feb 2014, 02:10 
6. Java (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 1366
Woonplaats: Hellevoetsluis (NL)
Ik ben ook maar een beginner wat dit spel betreft maar vind het een heel gaaf spel en wil daar beter in worden.
Op jouw vraag weet ik toevallig wel het antwoord:
Die agenda counter dient als geheugen steuntje en je mag hem na het scoren van agenda maar één keer gebruiken om een run te beëindigen, daarna ben je hem kwijt. Je mag trouwens zelf kiezen welke run je daarmee wil beëindigen.
Ik hoop dat ik je geholpen heb :wink: :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 15 feb 2014, 14:36 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Alles zoals Terjul heeft gezegd. Het is een schitterende kaart om te scoren, want het zorgt ervoor dat je altijd een plan B hebt om de runner tegen te houden!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2014, 22:48 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
Bedankt !
Had ik verdorie niet hoeven te verliezen ! ;-)

Er is zoveel te vinden over dit spel dat ik door de bomen het bos kwijt ben.
Is er nergens een goed overzicht met nadere uitleg over bepaalde kaarten?