Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2014, 16:42 
8. Cluedo (1949)
Avatar gebruiker

Berichten: 16
Woonplaats: Dordrecht
Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden de 2e hands versie van Heroscape (Ryse of the Valkyrie) gekocht. Daar zouden maar 3 grass tiles van kwijt zijn, nu ik em vd week heb uitgepakt zag ik dat er 15 tiles missen ..........

maar goed, zag dat op ebay nog wel het een en ander verkocht wordt, alleen best voor veel geld..........

Maar leeft dit nog een beetje ? Het wordt niet meer gemaakt begreep ik verders, en aanbod is zeer weinig op internet in de buurt.

Ik vroeg me af of er ook nog mensen zijn die wat poppetjes incl kaartjes en/of boompjes, rotsen swamp begroeing e.d. willen verkopen aan mij ? en liefst ook nog Tiles voor groter slagveld....

Ik ga het morgen met n maatje spelen en gaan we ervaren of t spel daadwerkelijk zo cool is als Nox'Spellenzolder zegt ;P

gaan ook nog even naar rotterdam om te kijken of er wat spul te koop is om t aan te kleden
(en kijken of we een mal kunnen maken om die missende tiles na te maken) maar grass, boompjes e.d. )

Mocht er dus iemand zijn die het niet meer speelt door 1 of andere reden, dan zou ik dit eventueel wel willen over kopen .


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014, 21:08 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 311
Woonplaats: Tervuren (B)
Ik weet niet in hoeverre anderen het nog spelen, hier halen we het nog regelmatig boven.
Het is inderdaad moeilijk te vinden en indien wel, tegen gekke prijzen.
Ik heb ooit eens de Marvel basisset vanuit Canada laten overkomen. Was via BGG en viel heel goed mee qua prijs.
Je moet wel geluk hebben om op de koopjes te vallen.
Wil je wat meer info over hoe spullen zelf maken en/of custom mannetjes: http://www.heroscapers.com/community/blog.php?u=2
Btw, speel niet volgens basisspelregels, gebruik de meesterspelregels.
Veel geluk met je jacht naar meer Heroscape. :wink:

_________________
I am a sexy shoeless God of War!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014, 23:52 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 126
Woonplaats: hooglanderveen
wizards of the coast hebben bij essen de nieuwe heroscape 2.0 geshowt, het heet nu magic the gathering strategy boardgame, op youtube is een filmpje te vinden.
of de nieuwe versie competebel is met de oude versie weet ik niet, maar er is natuurlijk wel wat van te maken kwa mosters en regels.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2014, 20:41 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 44
Woonplaats: Voorburg
Heroscapers.com heeft soms in de sales thread goede deals. Ik kan user Zimster aanbevelen. Vraag dan ook of hij je zending als Gift markeert ivm douanekosten.
Als alternatieve scenery kan je plastic aquariumboompjes kopen. (Dierenwinkel of goedkoop vanuit Hong Kong via eBay)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014, 13:02 
Koldun Kommander
Avatar gebruiker

Berichten: 368
Woonplaats: Sint Amandsberg
Mijn zoon was hier een enorme fan van (hij had enorm veel hiervan; 2 basissets, Valkyrie en Marro en een aantal expansies en kasteel en aanverwanten) maar sinds zijn overlijden staat het ergens op zolder, vrees ik. Het is nooit echt mijn ding geweest!

_________________
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Heroscape, wordt dit nog gespeeld?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®