Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015, 11:00 
PIONier

Berichten: 2
Ik heb net Axis en Allies 1940 Europe gespeeld voor de eerste keer. Ik speelde met de geallieerde en we hadden afgesproken dat Rusland niet de oorlog mocht verklaren, wat heel slecht uitpakte uiteindelijk want Duitsland viel Sweden, Zwitserland en Spanje binnen, en stond aan de poorten van Turkije!! Mijn vraag: Gebeurd dit ook vaak in een spel waar er geen afspraak is over Rusland zoals wij die hadden gemaakt? Ja, uiteindelijk was zijn Oost-grens natuurlijk helemaal onbewaakt en was het bomvol aan de westkust en overal waar je het niet verwachten zou.

Toen Duitsland Spanje binnenviel voelde dat ook heel erg onrealistisch aan........ en er hadden net als bij Axis en Allies: World at war best wel andere units behalve infantry bij de neutrale landen gemogen misschien. Daar had Zweden ook een marine die op het bord werd gezet als het aangevallen werd en een kleine luchtmacht van waarschijnlijk dubbeldekkers.

Maar heeft iemand anders ook dezelfde ervaringen met dit spel? Dat neutrale landen snel plat gaan onder de voet van duitsland? En dat Afrika in no time Italiaans sprak omdat je geen units hebt in het zuiden van afrika? Of zitten die versterkingen ergens in Azie??? Want dat deel heb ik niet.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Vraag over Axis en Allies Europe 1940 (2nd Ed.)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Axis and Allies Europe 1940; Axis & Allies Europe 1940



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®