Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: The Cave
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012, 09:19 
Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 11
Heb het in Essen gespeeld, cool thema, een mix tussen K2 en een beetje Carcassonne.
Eenvoudige spelregels en toch tactisch.
Duur 1 uurtje.
Je kan het spel in Belgiƫ al vinden bij MWM Products, 34,95 Eur + gratis uitbreiding bestaande uit 12 speciale tegels.
NB Daar vind je ook reeds Tzolkin.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: The Cave
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012, 09:48 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Gespeeld in Essen.
Volgens mij moet je vrij regelmatig terug naar het basiskamp voor nieuw voedsel en andere spullen, die je ook graag wilt hebben om de grotten beter te ontdekken en punten te verdienen.
Net als ik K2 wil je hard lopen, maar wordt je teruggeroepen door het spel, je moet immers ook overleven.
Ik heb hem niet meegenomen, omdat ik maar een half spelletje hebgedaan. Maar al een heel klein beetje spijt, ik hoop hem later nog eens te spelen of te kunnen kopen.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The Cave
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2012, 21:47 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 38
Woonplaats: Geldrop
ik heb hem dus wel in mijn bezit nu. Ik heb K2 overgeslagen hoewel ik dat een leuk spel vond. The cave dus nu maar wel binnengehaald. Ik heb hem tot heden nog niet gespeeld behalve dan meegekeken op de beurs (dit was naast Yedo en la loire een pre order)

Tikal daarentegen vinden wij helemaal geweldig. Dat is mijn vrouw en ikzelf. De downtime is echt afhankelijk met wie je speelt. Mijn reguliere speelgroep (rober is daar een deelnemer van) hebben niet te veel last van downtime. Ik heb echter het omgekeerd ook meegemaakt: je zou toch denken dat koehandel binnen 30 minuten klaar moet zijn met vier spelers. ik kan je vertellen dat de groepssamenstelling toen ervoor gezorgd heeft dat we anderhalf uur nodig hadden. Dat dus liever niet meer. deed echter niks af aan koehandel. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen voorkeuren.

ik hoop in ieder geval dat je the cave heel leuk gaat vinden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: The Cave
BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012, 00:05 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
elbert schreef:
ik heb hem dus wel in mijn bezit nu. Ik heb K2 overgeslagen hoewel ik dat een leuk spel vond. The cave dus nu maar wel binnengehaald. Ik heb hem tot heden nog niet gespeeld behalve dan meegekeken op de beurs (dit was naast Yedo en la loire een pre order)

Tikal daarentegen vinden wij helemaal geweldig. Dat is mijn vrouw en ikzelf. De downtime is echt afhankelijk met wie je speelt. Mijn reguliere speelgroep (rober is daar een deelnemer van) hebben niet te veel last van downtime. Ik heb echter het omgekeerd ook meegemaakt: je zou toch denken dat koehandel binnen 30 minuten klaar moet zijn met vier spelers. ik kan je vertellen dat de groepssamenstelling toen ervoor gezorgd heeft dat we anderhalf uur nodig hadden. Dat dus liever niet meer. deed echter niks af aan koehandel. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen voorkeuren.

ik hoop in ieder geval dat je the cave heel leuk gaat vinden.


ik kom het graag eens spelen! de enige tafel in essen die hem had liggen was steeds vol als ik er was...

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: The Cave
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014, 23:42 
9. That's Pretty Clever! (2018)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Ff oud topic omhoog schoppen. Donderdag voor 9 euro op Spiel gekocht. Vandaag gespeeld, veel kleine foutjes gemaakt maar smaakt naar meer!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - The Cave  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®