Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




36 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 16 jun 2016, 18:09 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
pleunie.william schreef:
Chada & Thorn is beschikbaar! Rennen naar de [digitale] spellenwinkel allemaal!


Zag het, ga ik zeker doen :). Nog niet in mijn FLGS helaas :P, zal eens even wachten nog en anders een mailtje sturen. Nu je hier toch bent William (en even afgeweken van Andor), is er nog nieuws omtrent uitbreiding 2 voor 'Agricola: 2 Spelers'. Heb het alweer bijna een jaar terug gevraagd en toen werd gezegd 2016. Dit is natuurlijk nog steeds mogelijk, maar het verschijnen van het basisspel en uitbreiding 1 is inmiddels alweer bijna 2 jaar terug, vandaar mijn nieuwsgierigheid/vrees...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 jun 2016, 18:37 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
maxitaxi777 schreef:
pleunie.william schreef:
Chada & Thorn is beschikbaar! Rennen naar de [digitale] spellenwinkel allemaal!


Zag het, ga ik zeker doen :). Nog niet in mijn FLGS helaas :P, zal eens even wachten nog en anders een mailtje sturen. Nu je hier toch bent William (en even afgeweken van Andor), is er nog nieuws omtrent uitbreiding 2 voor 'Agricola: 2 Spelers'. Heb het alweer bijna een jaar terug gevraagd en toen werd gezegd 2016. Dit is natuurlijk nog steeds mogelijk, maar het verschijnen van het basisspel en uitbreiding 1 is inmiddels alweer bijna 2 jaar terug, vandaar mijn nieuwsgierigheid/vrees...

Van de releasedatum van de tweede uitbreiding van Agricola voor 2 spelers weet ik niets.
Misschien moet ik iets ophelderen: Ik ben al heel lang speldemonstrateur en speltester bij 999 Games en heb een bevoorrechte positie. Ik word echter niet op de hoogte gehouden van wat er bij 999 Games in de pijplijn zit. Bij spellen waar ik persoonlijk erg in geïnteresseerd ben, krijg ik als ik er naar vraag wel eens wat informatie. Dit is meestal onder voorbehoud en vaak onder embargo; er wordt verlangd dat ik die informatie dus voor mezelf houd.
999 Games kiest meestal om informatie over releases en dergelijke via hun eigen website, facebook en Erwin Broens wereldkundig te maken. Je hebt dus de beste kans als je bij Erwin informeert, maar ook hij zal pas informatie vrijgeven als hij daar van 999 Games groen licht voor krijgt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 jun 2016, 18:59 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
pleunie.william schreef:
maxitaxi777 schreef:
pleunie.william schreef:
Chada & Thorn is beschikbaar! Rennen naar de [digitale] spellenwinkel allemaal!


Zag het, ga ik zeker doen :). Nog niet in mijn FLGS helaas :P, zal eens even wachten nog en anders een mailtje sturen. Nu je hier toch bent William (en even afgeweken van Andor), is er nog nieuws omtrent uitbreiding 2 voor 'Agricola: 2 Spelers'. Heb het alweer bijna een jaar terug gevraagd en toen werd gezegd 2016. Dit is natuurlijk nog steeds mogelijk, maar het verschijnen van het basisspel en uitbreiding 1 is inmiddels alweer bijna 2 jaar terug, vandaar mijn nieuwsgierigheid/vrees...

Van de releasedatum van de tweede uitbreiding van Agricola voor 2 spelers weet ik niets.
Misschien moet ik iets ophelderen: Ik ben al heel lang speldemonstrateur en speltester bij 999 Games en heb een bevoorrechte positie. Ik word echter niet op de hoogte gehouden van wat er bij 999 Games in de pijplijn zit. Bij spellen waar ik persoonlijk erg in geïnteresseerd ben, krijg ik als ik er naar vraag wel eens wat informatie. Dit is meestal onder voorbehoud en vaak onder embargo; er wordt verlangd dat ik die informatie dus voor mezelf houd.
999 Games kiest meestal om informatie over releases en dergelijke via hun eigen website, facebook en Erwin Broens wereldkundig te maken. Je hebt dus de beste kans als je bij Erwin informeert, maar ook hij zal pas informatie vrijgeven als hij daar van 999 Games groen licht voor krijgt.


Dát deze uitbreiding in de pijplijn zit is volgens mij al eens aangekondigd (en anders weet ik dat via Twitter/mail circa een jaar geleden). Ik vraag in mijn ogen daarom ook niet naar geheime informatie, maar vroeg me af of een aangekondigde uitbreiding nog kwam, of dat deze gecancelled is (en ik toch op zoek moet naar een Engels of Duits exemplaar). Ik snap nu wel waarom je voornamelijk informatie over Andor deelt; deze heeft tenslotte jouw bijzondere interesse :P. Ik zal eens bij Erwin of (opnieuw) bij 999 Games zelf informeren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 jun 2016, 21:46 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Citaat:
Ik zal eens bij Erwin of (opnieuw) bij 999 Games zelf informeren.


In de mij bekend gemaakte plannen voor de zomermaanden heb ik 'm niet voorbij zien komen. Maar ik beschik uiteraard niet over interne informatie, dus heb je hier weinig aan. Gooi anders een balletje op bij jouw contact.


Laatst bijgewerkt door Erwin op vr 17 jun 2016, 00:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 16 jun 2016, 23:32 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Erwin schreef:
In de mij bekend gemaakte plannen voor de zomermaanden heb ik 'm niet voorbij zien komen. Maar ik beschik uiteraard niet over interne informatie, dus heb je hier weinig aan. Gooi anders een balletje op bij jouw contact.


Het antwoord van Erwin kwam vanzelf al :thumbup:. Heb het nu idd nagevraagd bij 999 Games, even afwachten wat het antwoord zal zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2016, 13:32 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Erwin schreef:
16 Feet Pauly schreef:
ignorence is bliss :D.


Je hebt een mooie lijfspreuk. Past je goed. :lol:


hoe lang duurt het

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
36 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - 999 Games: De Legenden Van Andor  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Tags

999 Games, De Legenden van Andor



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®