Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





12 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 15:35 
Uno

Berichten: 1
Beste mensen, excuses voor de misplaatste reclame, ik ken de makers van het spel en ben en wilde ze steunen.

Ben benieuwd of er al andere met ervaringen zijn?

http://www.thinkaboxinshop.com

Tekst Site:
Thinkaboxin is hét nieuwe dobbel- en bordspel. Thinkaboxin kan werkelijk overal gespeeld worden: thuis met familie, met vrienden in de kroeg of als ideaal tijdverdrijf op vakantie. Door de combinatie van dobbelen en onder andere poker elementen zal het iedere keer weer enorm spannend zijn! Thinkaboxin is voor 2 t/m 6 spelers en voor 8 jaar en ouder. Daarbij is de speelduur met 15 tot 45 minuten ideaal. De beste Thinkaboxer verovert het Wilde Westen. Call. Bluff. Thinkaboxin!



Laatst bijgewerkt door hannibal1 op za 29 jun 2013, 21:33, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 15:58 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Het goede marketing praatje heb je wel, maar waarom zou ik Thinkaboxin kopen voor 29,95 als ik Bluff en Perudo al heb, of voor minder dan 10 euro Liars Dice zelf kan samenstellen bij de V&D of Hema? (a.k.a. ik heb al spellen die hier teveel op lijken, dat de 1 hoger is dan de rest, tsja dat is de ster bij bluff ook..., of dat er varianten in de doos zitten hmm, ja dat neem ik voor lief, ik koop een spel niet voor de varianten. Waarom zou ik ook nog deze moeten hebben?)

Ja, je zit hier op een bordspellenliefhebbersforum, ik denk niet geheel jouw doelgroep :P. Voor mijzelf en ik denk dat ik voor menigeen hier kan spreken gaat denk ik de leus "Thinkaboxin is hét nieuwe dobbel- en bordspel van 2013." niet op. Sowieso is Essen dit jaar nog niet geweest dus het is nog een beetje vroeg voor zo een positioneri... uhm ik bedoel uitspraak ;).

Ik wens je in ieder geval succes met je spel, er is zeker een markt voor.

Groet,
Een kritische geek ;).


Laatst bijgewerkt door 16 Feet Pauly op za 29 jun 2013, 16:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 15:59 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Nieuwe gebruiker, wervende reclametekst. Da's vast toeval. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 16:12 
2. Legendary: A Marvel Deck Building Game (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Ik snap wel dat je hier reclame gaat maken voor een spel..

Ik snap alleen niet waarom je dan zegt... "Vandaag een nieuw spel gekocht.."

Zeg gewoon "Hallo! Ik verkoop dit spel en ik vind het geweldig! Kijk er eens naar!"

Maar misschien zit ik daarom niet in de marketing..

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 16:15 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Jorrit schreef:
Ik snap wel dat je hier reclame gaat maken voor een spel..

Ik snap alleen niet waarom je dan zegt... "Vandaag een nieuw spel gekocht.."

Zeg gewoon "Hallo! Ik verkoop dit spel en ik vind het geweldig! Kijk er eens naar!"

Maar misschien zit ik daarom niet in de marketing..


Tsja, hij hoopt misschien nog dat we echt geloven dat hij dit spel vandaag gekocht heeft en niet toevallig de ontwikkelaar van dit spel is :lol:.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 16:28 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
maxitaxi777 schreef:
Jorrit schreef:
Ik snap wel dat je hier reclame gaat maken voor een spel..

Ik snap alleen niet waarom je dan zegt... "Vandaag een nieuw spel gekocht.."

Zeg gewoon "Hallo! Ik verkoop dit spel en ik vind het geweldig! Kijk er eens naar!"

Maar misschien zit ik daarom niet in de marketing..


Tsja, hij hoopt misschien nog dat we echt geloven dat hij dit spel vandaag gekocht heeft en niet toevallig de ontwikkelaar van dit spel is :lol:.


Ja hiermee impliceert ie dat het mond tot mond reclame is van een tevreden klant... LoL, een tevreden klant met toegang tot alle media die de verkoper ook ter beschikking staat & gebruikt :P.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 17:00 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
Je zou nog bijna gaan denken dat het een hoax is.
Maar dan mis ik nog de regel dat als je het niet koop vandaag, er morgen iets ernstigs gebeurt.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 20:44 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 311
Woonplaats: Tervuren (B)
Wat mij meteen opviel was dat hij vandaag een nieuw spel heeft aangeschaft via internet en nog diezelfde dag om 14:58 al een geweldige avond met vrienden heeft gehad. :twisted:

_________________
I am a sexy shoeless God of War!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 29 jun 2013, 21:07 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
LoL deze man zakt door de mand!!? Het is ook frapant dat hij het niet in het topic, laatste nieuwe aanwinsten heeft geplaatst :D. Oh jeej nu brengen we hem zeker op ideeën. Maar goed dat ie zo betrokken is bij zijn product ;).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2013, 10:02 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Ik heb het originele bericht niet gezien, maar inmiddels is het aangepast. Het is geen nette manier van nieuwe spellen aankondigen, maar met de aanpassing kunnen we het wel laten staan, lijkt me.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2013, 10:56 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
16 Feet Pauly schreef:
Waarom zou ik ook nog deze moeten hebben?)


Voor de volksstammen die Perudo & co in huis hebben lijkt Thinkaboxin mij geen zinvolle aanschaf.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015, 09:58 
Uno

Berichten: 1
Erwin schreef:
16 Feet Pauly schreef:
Waarom zou ik ook nog deze moeten hebben?)


Voor de volksstammen die Perudo & co in huis hebben lijkt Thinkaboxin mij geen zinvolle aanschaf.


Hier ben ik het niet helemaal mee eens Erwin, wij spelen altijd graag Perudo met ons gezin. Thinkaboxin aangeschaft na een beursbezoek en dit bleek bij ons een avondvuller te zijn. Dit hadden wij ook niet verwacht maar door het aangepaste spelmechanisme t.o.v. Perudo en de verschillende varianten is dit echt wel een leuk spelletje geworden.

Bij Thinkaboxin mag, na een gespeelde ronde, de verliezer geen ds uit zijn beker halen en de overieg spelers wel, dit heeft als leuk effect dat het gelijk opgaat en dat diegenen die ronden verliezen meer ds in de beker houden en dus een voordeel hebben t.o.v. van de "winnende" spelers.

Gr. Herman


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
12 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Thinkaboxin een Nieuw dobbelspel call,bluff, thinkaboxin  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags

4thman Games, Thinkaboxin



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®