Kon het niet laten na de Runtrough van Rahdo wat een thema en artwork...
Black Orchestra 2nd edition
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mvdbeld
- Grote Dienaar
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Black Orchestra 2nd edition
Heb hem gebacked, ga het wel zien tegen die tijd.
Labels:
-
wennepen
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
Rahdo heeft ook min voor de bijl doen gaanMvdbeld schreef: Heb hem gebacked, ga het wel zien tegen die tijd.![]()
-
dirksk
- Regenmaker
Gamesalute staat inderdaad slecht bekend, maar over Shipnaked heb ik niet anders dan lof. Tweemaal een kickstarter via Shipnaked geleverd gekregen met tweemaal een fout in productie. Beide keren kreeg ik binnen notime vervanging toegezonden. Eenmaal een deuk in een doos en de andere keer kaarten die aan elkaar geplakt zaten. Beid keren was t geen enkel probleem en super snel geleverd.
-
Mvdbeld
- Grote Dienaar
Bedankt voor deze geruststelling na alle voorgaande verhalen.dirksk schreef: Gamesalute staat inderdaad slecht bekend, maar over Shipnaked heb ik niet anders dan lof. Tweemaal een kickstarter via Shipnaked geleverd gekregen met tweemaal een fout in productie. Beide keren kreeg ik binnen notime vervanging toegezonden. Eenmaal een deuk in een doos en de andere keer kaarten die aan elkaar geplakt zaten. Beid keren was t geen enkel probleem en super snel geleverd.
-
dummy1988
- Joker
Ik heb geïnformeerd naar de mogelijkheden van een grouppledge. Dit was het antwoord van Chris van Game Salute:
If you pledge for the campaign now you will be invited to the pledge manager. There you will be able to add on additional copies of the game and get charged shipping for the total weight. For Europe each extra copy will add around $3 of shipping. So for 1 copy of Black Orchestra shipping to Belgium is $15, for 2 it should be around $18, for 3 it should be around $21. They will all have to go to the same address of course.
-
elmaestro
- Party Animal
Bedankt voor de info...
Dit maakt het mss terug interessant. Moest je dit willen doen, heb ik mss wel interesse. Toevallig uit de buurt van Antwerpen?
Dit maakt het mss terug interessant. Moest je dit willen doen, heb ik mss wel interesse. Toevallig uit de buurt van Antwerpen?
dummy1988 schreef: Ik heb geïnformeerd naar de mogelijkheden van een grouppledge. Dit was het antwoord van Chris van Game Salute:
If you pledge for the campaign now you will be invited to the pledge manager. There you will be able to add on additional copies of the game and get charged shipping for the total weight. For Europe each extra copy will add around $3 of shipping. So for 1 copy of Black Orchestra shipping to Belgium is $15, for 2 it should be around $18, for 3 it should be around $21. They will all have to go to the same address of course.
-
dummy1988
- Joker
Nee sorry, West-Vlaanderenelmaestro schreef: Bedankt voor de info...
-
JensVerwaest
- Party Animal
Ik heb gebacked (Hemiksem, dus je kan in de pledge manager ook bij mij een copy laten toevoegen)

-
eagle1822
- PIONier
Ik zou hem ook graag backen, ben van West-Vlaanderen. Iemand die samen wil backen om de verzendkosten te drukken?
-
dummy1988
- Joker
Lijkt mij wel een optie om samen te backen, en dan binnen België te verzenden via Kiala (4,50€). Nog steeds goedkoper dan zelf te backen.JensVerwaest schreef: Ik heb gebacked (Hemiksem, dus je kan in de pledge manager ook bij mij een copy laten toevoegen)
-
SkippyNL
- Garnaal
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Ik twijfel nog. Maar kom niet vaak in of langs Waardenburg...SkippyNL schreef: Is er ook een NL pledge?
-
SkippyNL
- Garnaal
Dan wordt het een solo pledge als ik binnen 8 uur over de KS drempel ga 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Ok, ik heb een pledge gedaan. Ik kan er meer bestellen om op de verzendkosten te besparen (zie ook post hierboven), doe maar een PM, dan kan ik dat (ook na afloop) in de pledgemanager doen.
Lijkt me aardig om het spel in Utrecht (waar ik woon) te spelen als het aankomt, kun je het meteen na afloop meenemen.
Lijkt me aardig om het spel in Utrecht (waar ik woon) te spelen als het aankomt, kun je het meteen na afloop meenemen.
-
eagle1822
- PIONier
Ik heb het spel gebacked...zijn er nog mensen uit west- of oost-vlaanderen die graag willen meedoen? Zo drukken we verzendingskosten.
Er kunnen nog exemplar end toegevoegd worden in de pledgemanager
Er kunnen nog exemplar end toegevoegd worden in de pledgemanager