Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





27 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2011, 23:19 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Op zaterdag 11 juni 2011 wordt het Nederlands Kampioenschap 2011 gespeeld van De Kolonisten van Catan. De organisatie is in handen van Stichting Spelgroep Phoenix in samenwerking met 999 Games.

Het NK bestaat voor alle deelnemers uit drie spellen: één basisspel De Kolonisten van Catan, één variant van het spel De Zeevaarders van Catan en één spel De Kolonisten van de Lage Landen. De spellen starten om 11:00 uur, 12:50 uur en 15:00 uur.

Er kunnen maximaal 64 deelnemers meedoen aan het NK en de minimum leeftijd is 16 jaar.

Om mee te doen
• stuur je een e-mail naar NKkolonisten2011@gmail.com en vermeldt in de e-mail voornaam, achternaam, e-mailadres en rekeningnummer dat gebruikt wordt voor het overmaken van de inschrijfkosten;
• maak je €3,00 inschrijfkosten over op rekening 4804781 t.n.v. Stichting Spelgroep Phoenix o.v.v. “NK Kolonisten”.
Alleen een combinatie van e-mail plus betaling is een geldige inschrijving.

Voor meer gedetailleerde informatie kan je het reglement voor het NK raadplegen op Reglement NK KvC v2

Het NK wordt gespeeld in buurthuis ’t Spoortje, Bernhardkade 40, 2316 RX Leiden. Een kaart is te vinden op Google maps. In het buurthuis zijn koffie, thee, fris en in beperkte mate broodjes verkrijgbaar.

Toernooispelers kunnen ’s avonds zonder verdere kosten op de speldag van Phoenix meespelen. Eventueel kunnen spelers die eerder klaar zijn met hun spel ook tussen de toernooirondes op de speldag meespelen.
Begeleiders/supporters kunnen op de speldag van Phoenix meespelen voor €2,00 per persoon (betalen aan de zaal).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011, 05:50 
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Berichten: 167
Leuk! Weet iemand of er dit jaar een kwalificatie voor het EK te winnen is? Of doet Nederland daar niet aan mee? Ik ga mij sowieso binnenkort opgeven. Komen er meer mensen van dit forum? :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011, 19:12 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
ik ga me natuurlijk ook opgeven, zo gemakkelijk ga je niet weer winnen ;) hahah

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011, 19:17 
Fabrieksmanager

Berichten: 848
Geen steden en ridders? :(


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2011, 19:55 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 944
Woonplaats: Tielt
Een aantal jaar geleden ben ik eens tweede geworden op het Nederlands kampioenschap. En dat als Belg ;). Ik kreeg wel een zeer mooie prijs.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 07:10 
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Berichten: 167
Pedro777 schreef:
Een aantal jaar geleden ben ik eens tweede geworden op het Nederlands kampioenschap. En dat als Belg ;). Ik kreeg wel een zeer mooie prijs.


Wat was toen de mooie prijs? :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 07:59 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 944
Woonplaats: Tielt
Dat was het spel Goa en een mooi houten kisten om mijn Kolonisten van Catan Kaartspel in op te bergen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 12:01 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 201
Woonplaats: Hengelo (ov)
Pedro777 schreef:
Dat was het spel Goa en een mooi houten kisten om mijn Kolonisten van Catan Kaartspel in op te bergen.


Cool. Weet iemand misschien waar die opbergboxen voor Kolonisten nog te krijgen zijn?

_________________
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 12:36 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Sebastiaan schreef:
Pedro777 schreef:
Dat was het spel Goa en een mooi houten kisten om mijn Kolonisten van Catan Kaartspel in op te bergen.


Cool. Weet iemand misschien waar die opbergboxen voor Kolonisten nog te krijgen zijn?


http://www.spellenwinkel.nl/catalogsear ... q=catanbox

Ik heb er zelf ook een. Een mooi opbergertje. Wellicht dat ik me dit jaar ook weer eens inschrijf. Het blijft een leuk spel.

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 12:43 
Fabrieksmanager

Berichten: 848
Niet in voorraad :(


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 14:05 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Nog even wat aanvullende praktische info: 's avonds en tussen de rondes door zijn de deelnemers aan het NK Kolonisten van harte welkom om aan te schuiven bij de speldag van Phoenix.

Drankjes zijn op de locaties niet duur (een cola voor EUR 1,10 bijvoorbeeld), broodjes zijn (beperkt) beschikbaar en 's avonds kunnen de deelnemers meedoen met de pizzabestelling (EUR 7,50 per pizza) of met het buffet Chinees eten (EUR 7,50 per persoon).

Er is gratis parkeergelegenheid in de buurt, maar het aantal parkeerplaatsen is niet bijzonder groot. Met het OV is 't Spoortje bereikbaar via de station Leiden Centraal en dan lopen (20 minuten) of de bus (bus 39, 48, 56, 249).

Wat betreft de hoofdprijs: daar kom ik zsm op terug.

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 15 feb 2011, 20:38 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Nog een aanvulling voor wat betreft de prijzen met het NK Kolonisten: De prijzen van het NK Kolonisten van Catan 2011 worden niet door Spelgroep Phoenix, maar door 999Games geregeld. Voor de plaatsen 1 t/m 4 zijn er spellen als prijs. 999Games is in overleg met de organisatoren van het EK over de afvaardiging van de Nederlands Kampioen(e) naar het EK. Wanneer dat overleg leidt tot een resultaat, zal dit via de website worden gemeld en ontvangen de reeds aangemelde deelnemers hiervan via e-mail bericht.

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 11 maart 2011, 03:03 
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Berichten: 167
humske schreef:
ik ga me natuurlijk ook opgeven, zo gemakkelijk ga je niet weer winnen ;) hahah


Volgens de laatste editie van 'Spel in Zicht' heb je de Nederlandse nationale eer in januari al gewonnen. Baseren ze dit op het Roll the Dice toernooi dat je hebt gewonnen? Dat was toch geen officieel kampioenschap in samenwerking met 999games?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 11 maart 2011, 10:04 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3030
Woonplaats: Nijmegen
ja iemand anders wees me er al op dat ik daar werd genoemd. Was inderdaad geen officieel landstoernooi, maar een 'gewoon' toernooitje van roll the dice.

Slordig dat ze het wel zo neerzetten.

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 maart 2011, 11:27 
8. YINSH (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 81
Woonplaats: Bolsward
Sebastiaan schreef:
Cool. Weet iemand misschien waar die opbergboxen voor Kolonisten nog te krijgen zijn?


Diegene die de rechten heeft voor het maken van deze koffers is per 1-10-2010 gestopt.
Winkels die ze ook verkochten kunnen ze nog hebben, maar hebben in 6 maanden geen leveringen meer gehad.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
27 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - NK Kolonisten van Catan 2011  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Kolonisten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®