Bordspelmania spellen top-25
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp
Zoek naar:
8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 26 apr 2011, 22:06 
Veenboer

Afbeelding

Op 7 mei 2011 houden we een grote spellen inzameldag voor Peter Pan.
De spellen worden door ons nagekeken en daarna met Sinterklaas door Peter Pan geschonken aan kansarme kinderen en jongeren.
Heb je nog oude spellen, spellen die niet meer gespeeld worden, onvolledige spellen of spelmateriaal dan is dit meer dan welkom:

Op de startdag van de Peter Pan-actie 2011 van Forum Mortsel op 7 mei bij Adriaensen Speciaalzaak Gezelschapsspellen, Cuperusstraat 7-8, 2018 Antwerpen.

Het zou ook fijn zijn mochten jullie MASSAAL reageren op de oproep van de Stip (VTM), hoe meer reacties daar, hoe groter de kans dat er daarna een opvolging komt op VTM en we de Peter Pan actie & onze geliefde gezelschapsspellen eens in de kijker kunnen zetten. Een UNIEKE kans, ZEKER DOEN!!
--> [link]http://vtm.be/de-stip/artikel/verzameling-wk-gezelschapsspellen[/link]

Kan u op 7 mei niet naar de grote inzameldag komen, dan kan je op een ander moment terecht bij onze andere Inzamelpunten:
ANTWERPEN: Adriaensen Speciaalzaak Gezelschapsspellen, Cuperusstraat 7-8, 2018 Antwerpen.
DEURNE: De spelavonden van Spelbunker, elke derde vrijdag van de maand vanaf 20u in Parochiecentrum Familia, Karel Govaertsstraat 53, 2100 Deurne
EDEGEM: De spelavonden van Forum Buizegem (Edegem), elke eerste vrijdag van de maand vanaf 20u in zaal ‘t Forum, Romeinse Put 97, 2650 Edegem
GEEL: De spelavonden van 't Geel Pionneke: deze vinden meestal de derde zaterdag van de maand plaats, tussen 13u en 1u, maar raadpleeg voor de zekerheid ook telkens de website van deze spellenclub in Geel
MERKSEM: De spelavonden van Forum Merksem, elke tweede zaterdag van de maand vanaf 19u30 in Parochiezaal Kwade Velden, Kwade Veldenstraat, 2170 Merksem (ingang via groene poort JOMA-school)
MORTSEL: De spelavonden van Forum Mortsel, elke laatste vrijdag van de maand vanaf 20u in Parochiezaal ‘t Centrum, Osylei 43, 2640 Mortsel
RANST: De spelavonden van Forum Ranst, elke derde vrijdag van de maand vanaf 20u in het KWB-lokaal, Boerenkrijglaan, 2520 Ranst
ZWIJNDRECHT: De spelavonden van Forum Zwijndrecht, elke eerste zaterdag van de maand vanaf 19u30 in de cafetaria van De Regenboog, Regenbooglaan 14, 2070 Zwijndrecht

Zijn deze locaties niet haalbaar, laat het ons weten, wij zoeken naar een oplossing:

Meer info over de actie: http://www.forummortsel.be/peterpan.html

Laatst bijgewerkt door stofke op di 26 apr 2011, 22:35, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  BoardGameGeek     

BerichtGeplaatst: di 26 apr 2011, 22:28 
Beheerder

Mooi initiatief :clap:

BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011, 13:02 
1. Power Grid (2004)

Zeker een heel mooi initiatief!

Heb het artikel bij ons op de website geplaatst.

Zou je iets meer kunnen toelichten over verzending en mogelijkheden als we vanuit Nederland spellen zouden doneren?

Online Profiel  BoardGameGeek  Twitter   Facebook  

BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011, 13:11 
Veenboer

Allereerst bedankt voor de fijne reacties !!

Het initiatief gaat volledig uit van Forum Mortsel ik fungeer hier enkel als Doorgeefluik.

Een optie is om de spellen bij Pieter Syroit te krijgen (berucht & beroemd als Roll the Dice Secretaris). Pieter wil deze spellen verzamelen, en via hem geraken ze zeker tot bij forum Mortsel.

Spellenclubs die dit trouwens een leuk initiatief vinden en hieraan willen meewerken, kunnen als ze dat willen altijd als verzamelpunt fungeren, de spellenclub zal dan ook als verzamelpunt worden vermeld op de webpagina van Peter Pan (forum Mortsel).

Elk jaar is er ook de mogelijkheid om de spellen mee te brengen naar Spel, de spellenbeurs in Broechem.

Bedankt!

BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011, 13:56 
Moderator

stofke schreef:
Elk jaar is er ook de mogelijkheid om de spellen mee te brengen naar Spel, de spellenbeurs in Broechem.

Ik dacht al: vorig jaar was dit toch op Spel. Ik heb toen een aantal spellen in de box gedumpt. Ik kijk zeker uit om het dit jaar ook weer te doen op dat moment.
Ik kom iets te weinig in Antwerpen om ze nu te bezorgen.

Offline Profiel  BoardGameGeek    Facebook  

BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011, 14:12 
Veenboer

Piet,

bedankt, das super, reden waarom we nu een grote inzameldag houden is de oproep op televisie (De stip) waarmee we zowel Peter Pan als gezelschapsspellen even onder de aandacht hopen te brengen. Als er voldoende reactie komt, houdt VTM een opvolging, en zullen ze die dag aanwezig zijn om wat te komen filmen :)

BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011, 14:25 
Moderator

stofke schreef:
Piet,

bedankt, das super, reden waarom we nu een grote inzameldag houden is de oproep op televisie (De stip) waarmee we zowel Peter Pan als gezelschapsspellen even onder de aandacht hopen te brengen. Als er voldoende reactie komt, houdt VTM een opvolging, en zullen ze die dag aanwezig zijn om wat te komen filmen :)

Televisiereclame moet je natuurlijk met beide handen grijpen.
Gelijk heb je.

Offline Profiel  BoardGameGeek    Facebook  

BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011, 15:12 
www.rollthedice.nl

Misth schreef:
Zeker een heel mooi initiatief!

Heb het artikel bij ons op de website geplaatst.

Zou je iets meer kunnen toelichten over verzending en mogelijkheden als we vanuit Nederland spellen zouden doneren?

Zoals Christophe al aangeeft wil ik graag meehelpen. Als mensen de spellen tot bij mij willen krijgen kunnen ze deze naar mij opsturen of bij mij thuis afgeven. Ik verzamel dan en kan ze dan een keer in Antwerpen gaan afgeven. Dat ritje zal wel lukken.

Voor verdere afspraken mail even naar pieter@syroit..nl (1 puntje voor nl weghalen ivm spam).

Jammergenoeg ben ik niet aanwezig op Ducosim, misschien een hint naar de organisatie toe, zorg dat je op Ducosim de spellen in ontvangst kan nemen.

Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   Facebook  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp 8 berichten | Pagina 1 van 1 |

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - PETER PAN 2011 - Inzameldag  

Gebruikers die deze topic waarderen