spellenclubs in Nederland en Vlaanderen
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken. Wel kun je ons tippen en een nieuwssuggestie insturen door op de knop "suggereer" te klikken. Wij zullen je bericht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en indien nieuwswaardig, plaatsen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp
Zoek naar:
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2011, 15:57 
Uitdaging 9 & 10

1. Sun, Sea & Sand
2. Imperial 2030
3. Lino

Afbeelding

Offline Profiel  BoardGameGeek     

BerichtGeplaatst: za 03 sep 2011, 01:43 
Locomotief

1.Imperial 2030
2.Hanzesteden
3.K2

BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011, 10:40 
Moderator

Johanna schreef:
Ik wacht nog even met stemmen. De spellen Lino, Imperial 2030 en Sun, sea and sand ken ik nog niet. Voor een eerlijke stem wil ik die ook geprobeerd hebben als dat mogelijk is.

Het zou de verkiezing inderdaad nog eerlijker maken indien stemmen pas mogelijk is als alle spellen zijn gespeeld (of ten minste geweten is welke spellen je hebt gespeeld als je stemmen uitbrengt: zo heeft een spel dat minder gekend/gespeeld is, ook nog kans om de verkiezing te winnen) ...
enfin het moet allemaal ook haalbaar zijn hé ;-)

Offline Profiel      

BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011, 16:45 
4. Railroad Tycoon (2005)

Gestemd

1. Imperial 2030
2. Wizard
3. Hanzesteden

Ik vrees echter dat (het naar mijn mening niet zo speciale) 7 wonders zijn zoveelste prijs zal binnenhalen.

BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011, 17:49 

Ook gestemd!

De eerste twee waren voor mij al duidelijk, alleen de rest kende ik niet cq had ik nog niet gespeeld. Nu heb ik nog steeds niet alles gespeeld (was ook wel erg benieuwd naar K2), maar vandaag op Spellen aan Zee wel Lino en 7 Wonders kunnen doen. Dit is mijn stem geworden:

1. Sun, sea and sand (erg leuk spel, 1 van de kleine uitgevers die best wat steun kunnen gebruiken, hoop dat het door de nominatie ook beter verkrijgbaar zal worden :wink: )
2. Verboden Eiland (ziet er erg mooi uit, jammer dat er geen echte actiefiguurtjes bijzitten :problem: , cooperatief! )
3. Lino (abstract spel, makkelijk en snel uit te leggen, mooie steentjes, ook 1 van de kleine uitgevers die best wat steun kunnen gebruiken)

Offline Profiel      

BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011, 18:39 
Liefhebber

Vandaag naar Spellen aan zee geweest. Helaas waren niet alle genomineerde spellen te spelen. Maar verboden eiland ken ik gelukkig al en sun, sea & sand heb ik vorig jaar in Broechem gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind dat sun, sea & sand en Lino genomineerd zijn :clap:
Vandaag Lino en 7 wonders kunnen spelen. Dus 4 spellen nu gespeeld en dan toch maar even gaan stemmen. Nummer 1 en 2 zijn dan de kleine uitgevers, omdat ik vind dat die wel wat extra promotie kunnen gebruiken. En het zijn ook gewoon leuke spellen natuurlijk!

Mijn keuze:
1. Lino, snel uit te leggen, snel te spelen en omdat een abstract spel nooit zal winnen volgens Chislaine, doe ik toch een poging.
2. Sun, sea & sand, leuk spel, leuk thema!
3. Verboden eiland, gewoon erg leuk, coöperatief, sneller en makkelijker dan pandemie

BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2011, 07:52 
WebsiteBeheerder

Ik ben nog over mijn stem aan het twijfelen. Ik heb enkel lino, k2, 7 wonders en het verboden eiland gespeeld. De anderen helaas niet.

Het valt me enkel op dat veel personen op sun, sea and sand stemmen omdat ze een kleine uitgever willen steunen. Die beweegredenen snap ik niet geheel. Het gaat toch om het beste spel en niet wie steun verdient? Voor mij verdienen ze allemaal steun omdat ze met zijn allen keihard werken om leuke en interessante titels naar nederland te halen.

Of wellicht is SS&S wel het beste spel. Daar ben ik helaas nog niet achter gekomen.

Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   Facebook  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp 22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Nederlandse Spellenprijs 2011: de verkiezing is gestart  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL, Piet