spellenzoekertjes: de BSM-markt
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




Recente nieuwsartikelen
22-07-14: Nieuws van Quined Games
21-07-14: Kort nieuws 2014 – week 29
18-07-14: Nieuw van IELLO: Piña Pirata!
16-07-14: Medieval Academy vanaf deze week verkrijgbaar!
15-07-14: 100 jaar gezelschapsspellen
14-07-14: Kennerspiel des Jahres 2014: Istanbul
14-07-14: Spiel des Jahres 2014: Camel Up
14-07-14: Kort nieuws 2014 – week 28
10-07-14: GameNight! Kennerspiel des Jahres special
10-07-14: Nations – Jogo do Ano 2014
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
22-07-14: Nieuws van Quined Games
18-07-14: Nieuw van IELLO: Piña Pirata!
16-07-14: Medieval Academy vanaf deze week verkrijgbaar!
14-07-14: Kennerspiel des Jahres 2014: Istanbul
14-07-14: Spiel des Jahres 2014: Camel Up
09-07-14: Nieuwe titel Hans im Glück
02-07-14: Speelgoed van het Jaar: nominaties 2014
02-07-14: Uitbreidingsplannen van 999 Games
23-06-14: Kinderspiel des Jahres 2014
22-06-14: WK 2014 - Rode Duivels spelen Catan
Volgende >>

<< 999 Games: Najaar 2012 >>
Afbeelding

Ook 999 Games is druk bezig om de titels voor dit najaar rond te maken. Na Hawaii en Ora & Labora die al eerder bekend werden gemaakt is er nu nieuws dat 999 Games een licentie voor Eggert’s bordspel Village op de kop getikt heeft.

bron: Bordspel.com
 

Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Reacties
Geplaatst: wo 28 maart 2012, 23:27 
Avatar gebruiker
missiloon schreef:
Wauw die is nog niet eens bekend op bgg

Die Dierik van BSM komt gewoon met wereldprimeurs op de proppen. BSM moet wel heel cool zijn! :clap:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    Facebook  
 
Geplaatst: do 29 maart 2012, 00:40 
Avatar gebruiker
Piet schreef:
missiloon schreef:
Wauw die is nog niet eens bekend op bgg

Die Dierik van BSM komt gewoon met wereldprimeurs op de proppen. BSM moet wel heel cool zijn! :clap:


Snel alvast toevoegen aan de database :P


Offline Profiel  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: do 29 maart 2012, 08:26 
Avatar gebruiker
missiloon schreef:
Piet schreef:
missiloon schreef:
Wauw die is nog niet eens bekend op bgg

Die Dierik van BSM komt gewoon met wereldprimeurs op de proppen. BSM moet wel heel cool zijn! :clap:


Snel alvast toevoegen aan de database :P


Dominion: Middeleeuwen :wink:


Offline Profiel  BoardGameGeek    Facebook  
 
Geplaatst: do 29 maart 2012, 08:29 
Avatar gebruiker
Overigens heeft Rio Grande al aangekondigd te komen met:

Citaat:
• Dominion: Base Cards (Small Expansion) — March 2012
• Dominion: Dark Ages (Large Expansion) – August 2012 at GenCon
• Dominion: Guilds (Small Expansion) – Late Spring 2013


Offline Profiel  BoardGameGeek    Facebook  
 
Geplaatst: do 29 maart 2012, 12:43 
Avatar gebruiker
Ik kijk altijd op deze pagina:
http://boardgamegeek.com/wiki/page/Dominion_series


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   Facebook  
 
Geplaatst: do 29 maart 2012, 14:57 
Avatar gebruiker
Op BGG kun je in het forum van Dominion wat informatie vinden over de te komen uitbreidingen.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: do 29 maart 2012, 17:53 
Avatar gebruiker
missiloon schreef:
Wauw die is nog niet eens bekend op bgg


Bekend sinds 15 januari. :wink:

(Ik was zelf alweer vergeten dat ik er medio januari een tweet over had geplaatst).


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter    
 
Geplaatst: di 26 jun 2012, 19:11 
Avatar gebruiker
Dierik schreef:
Ook 999 Games is druk bezig om de titels voor dit najaar rond te maken. Na Hawaii en Ora & Labora die al eerder bekend werden gemaakt is er nu nieuws dat 999 Games een licentie voor Eggert’s bordspel Village op de kop getikt heeft.


Inmiddels ook in de database: Het Dorp. Staat ook op de 999 site bij Onze Nieuwste Spellen en niet bij Binnenkort in de Winkel... Is't ie al te koop?

Afbeelding


Offline Profiel  BoardGameGeek    Facebook  
 
Geplaatst: di 26 jun 2012, 21:45 
Avatar gebruiker
BaSL schreef:
Inmiddels ook in de database: Het Dorp. Staat ook op de 999 site bij Onze Nieuwste Spellen en niet bij Binnenkort in de Winkel... Is't ie al te koop?


Op de indeling van hun website kun je niet bouwen (1830 stond maanden voor verschijning al een keer onder 'nieuwste spellen'). Als ik het goed heb begrepen, moet Het Dorp deze week richting winkels gaan. Coöperatief brandje blussen volgt in augustus.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter    
 
Geplaatst: wo 27 jun 2012, 07:46 
Avatar gebruiker
AH, OK.


Offline Profiel  BoardGameGeek    Facebook  
 
Geplaatst: wo 27 jun 2012, 09:18 
Dierik schreef:
Vandaag ben ik op de persdag van 999 Games geweest. Ik zal daar nog een apart verslag van op het forum plaatsen. Maar naast de al eerder genoemde titels hier op het forum heeft 999 Games voor het najaar de volgende titels aangekondigd:

Kinderspellen
Monsterval
Spuzzle
De geheimzinnige vallende ster

Familiespellen:
Flashpoint: Fire Rescue
De kolonisten van Catan: Europa ontwaakt
De kolonisten van Catan: Star trek
Zooloretto: Dobbelspel
De Hobbit
De Hobbit: Filmversie
De Hobbit: Het kaartspel
De Hobbit tweepersoonsspel

Expertspellen:
Het Dorp
Dominion: Middeleeuwen
Het perfecte spel
Brieven uit Whitechapel
The Resistance (het favoriete spel van ons moderatorenteam!)


Met Brieven uit Whitechapel maakt 999 me erg blij! Heb de Engelse versie zelfs nu op vakantie bij 3 spellenspeciaalzaken niet kunnen vinden. 999 kom maar op! :clap:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter    
 
Geplaatst: wo 27 jun 2012, 18:15 
Avatar gebruiker
Sterk najaar van 999 Games! Ze mogen zo verder doen :D


Offline Profiel  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: zo 01 jul 2012, 03:51 
Avatar gebruiker
De uitbreiding Lage Landen voor Agricola stond op de 999 Games-site bij binnenkort te verschijnen spellen en is daar weggehaald zonder bij de nieuwe releases te staan. Weet iemand daar meer over?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: zo 01 jul 2012, 09:53 
Avatar gebruiker
r56ygf schreef:
De uitbreiding Lage Landen voor Agricola stond op de 999 Games-site bij binnenkort te verschijnen spellen en is daar weggehaald zonder bij de nieuwe releases te staan. Weet iemand daar meer over?


Waarschijnlijk in augustus, of uiterlijk septemnber verschijnt ie.


Offline Profiel  BoardGameGeek     
 
Geplaatst: zo 01 jul 2012, 11:24 
Avatar gebruiker
pleunie.william schreef:
Waarschijnlijk in augustus, of uiterlijk septemnber verschijnt ie.


De controle over de releaseplanning blijft een uitdaging. Het Dorp werd in april nog aangekondigd voor het najaar, maar verschijnt in juni. De Agricola uitbreiding zou toen in het voorjaar verschijnen, maar kruipt nu richting najaar.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende