Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nederlandse Cuba
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008, 20:16 
10. Kardinaal en koning (0)

Berichten: 244
Woonplaats: Ranst
Ik hoop dat het ondertussen nog geen oud nieuws is, maar ik las zonet op de site van Erwin dat The Game Master in april met een nederlandstalige editie komt van het bordspel Cuba!
Ikzelf heb een Duitse versie die ik op Spiel heb gekocht en heb het spel ondertussen al meerdere malen zonder enig probleem gespeeld. Dus persoonlijk zal ik de nederlandstalige editie niet onmiddellijk in huis halen maar ik neem aan dat heel wat mensen toch tevreden zullen zijn met een nederlandse Cuba!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Nederlandse Cuba
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008, 12:40 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Tom schreef:
Ik hoop dat het ondertussen nog geen oud nieuws is, maar ik las zonet op de site van Erwin dat The Game Master in april met een nederlandstalige editie komt van het bordspel Cuba!
Ikzelf heb een Duitse versie die ik op Spiel heb gekocht en heb het spel ondertussen al meerdere malen zonder enig probleem gespeeld. Dus persoonlijk zal ik de nederlandstalige editie niet onmiddellijk in huis halen maar ik neem aan dat heel wat mensen toch tevreden zullen zijn met een nederlandse Cuba!


Voor mij was dit een grote verrassing aangezien de Gamemaster tot nu toe alleen eigen geproduceerde spellen uitgegeven heeft. Ik heb dit spel zelf op SPIEL 2007 gespeeld en was onder de indruk van het artwork maar niet van het spel zelf. Het was voor mij persoonlijk wat teveel een mix van Puerto Rico en De Kathedraal.

Het volledige nieuwsbericht kan overigens worden nagelezen via de volgende link:
http://www.thegamemaster.nl/nl/nieuws/nieuws.php?id=108


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008, 20:55 
Sojaboon

Berichten: 23
"Cuba is een spel dat ook net zo goed van The Game Master had kunnen zijn. Het past uitstekend in het assortiment."

Ene Mart Smeets zei eens dat zijn ego 1,93 meter is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2008, 20:54 
la Vida
Avatar gebruiker

Berichten: 498
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Toch ben ik heel blij met een Nederlandse uitgave van dit prachtige spel. Van welke uitgever dan ook.

Hoop wel dat ze de release date van April 2008 bij The Game Master gaan halen en dat het geen 'verraad' wordt :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Nederlandse Cuba  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Tags

Cuba, The Game Master



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®