Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: pandemic the cure
BerichtGeplaatst: za 23 aug 2014, 17:31 
Sojaboon

Berichten: 20
Woonplaats: lokeren belgie
Weet er iemand of Pandemic The Cure dobbelsteenspel uitgebracht wordt in het nederlands :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: pandemic the cure
BerichtGeplaatst: za 23 aug 2014, 20:42 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Geen idee maar ik vermoed van niet omdat het een dobbelspel betreft waarbij de taal geen enkele rol speelt, enkel in de handleiding en die kan je meestal vrij snel vinden op BGG ofzo

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: pandemic the cure
BerichtGeplaatst: za 23 aug 2014, 21:27 
10. Escape: Zombie City (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
dirk schreef:
Geen idee maar ik vermoed van niet omdat het een dobbelspel betreft waarbij de taal geen enkele rol speelt, enkel in de handleiding en die kan je meestal vrij snel vinden op BGG ofzo


Ik heb toevallig vanochtend om half tien op BGG dezelfde vraag gesteld als de OP. Er zit wel degelijk tekst in het spel, aangezien er weer rollenkaarten in lijken te zitten, evenals gebeurteniskaarten. Nu verwacht ik niet dat het een heel groot probleem zal zijn, aangezien het a. niet veel tekst betreft, b. het geen ingewikkelde zinnen betreft en c. het een coöperatief spel is, maar desalniettemin worden de mogelijkheden om dit spel op tafel te krijgen in mijn spelersgroep groter als het in het Nederlands is en stiekem hoop ik dan ook dat het opgepikt gaat worden, net als grote zus Pandemie.

P.s. aan de moderators; volgens mij staat dit topic in het verkeerde subforum. Even verplaatsen, wellicht?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - pandemic the cure  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®