Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cartagena
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2015, 17:21 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Ik had even geen zin om het hele forum door te spitten. Misschien is de vraag al eens gesteld...

We kwamen net een probleem tegen bij het spelen van cartagena (met 2 personen).

Ik had geen kaartjes meer dus ik kon niet meer voorruit lopen. Daarnaast had ik geen tegenstander meer achter mij zitten, dus ik kon ook niet achteruit lopen. Oftewel ik kan geen van beide acties doen.

Wat gebeurt er dan?
Wint de ander dan automatisch?

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Cartagena
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2015, 17:38 
Avatar gebruiker
Terugtrekken uit de boot, de tunnel in. Bijna iedereen vergeet dat dat mag, maar dat maakt wel dat je altijd aan kaartjes geraakt.


Omhoog
     
 
 Berichttitel: Re: Cartagena
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2015, 23:39 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Filosoof schreef:
Terugtrekken uit de boot, de tunnel in. Bijna iedereen vergeet dat dat mag, maar dat maakt wel dat je altijd aan kaartjes geraakt.

Inderdaad, als je er natuurlijk überhaupt al mannetjes hebt staan toch. Indien niet, dan weet ik het niet maar dan ben je zo slecht bezig dat je beter kunt opgeven en snel aan een nieuw potje beginnen waar je dan hetzelfde doet met je tegenstander :wink:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Cartagena
BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015, 11:22 
Avatar gebruiker
dirk schreef:
Inderdaad, als je er natuurlijk überhaupt al mannetjes hebt staan toch. Indien niet, dan weet ik het niet maar dan ben je zo slecht bezig dat je beter kunt opgeven en snel aan een nieuw potje beginnen waar je dan hetzelfde doet met je tegenstander :wink:

Als je in zulke situatie nog niemand in de boot hebt zou dat willen zeggen dat je (minstens) 6 kaarten hebt gespeeld om 1 ventje vooruit te zetten, terwijl je 5 andere nog aan het begin staan EN alle andere spelers hebben ofwel ventjes aan het begin van de tunnel of voor jou in de tunnel. Mocht dat het geval zijn dan ben je inderdaad heel slecht bezig of je hebt niets van het spel begrepen. :D


Omhoog
     
 
 Berichttitel: Re: Cartagena
BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015, 20:01 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
aicirtap schreef:
Ik had even geen zin om het hele forum door te spitten. Misschien is de vraag al eens gesteld...

De meeste onderwerpen zijn gelinkt aan de spellen waar ze bij horen. Check het spel in de spellendatabase - daar kun je zien welke draadjes er al zijn over het desbetreffende spel. (Over Cartagena niet zo veel :D )

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Cartagena  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Tags

Cartagena, Identity Games, Leo Colovini



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®