Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 19:59 
6. Grand Austria Hotel (2015)

Berichten: 749
Woonplaats: Mechelen
Hoi Medebord/kaart spelers

Ik denk er over om het Lord Of The Rings Living Card Game aan te schaffen. Maar voor ik dat doe vraag ik graag even aan jullie wat jullie van dit spel vinden. Kwestie van achteraf niet teleurgesteld te zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 20:03 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
Oeff het is alweer even geleden dat ik dat spel had en speelde, ik had het aangeschaft omdat ik van coops hou en omdat zoveel mensen enthousiast waren. Ik weet dat ik teleurgesteld was, als je alleen de basisset hebt is het een heel moeilijk spel, dit hoorde ik toen der tijd ook terug op internet.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 20:21 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Fantastisch spel.

Ik heb het alleen solo gespeeld. Inmiddels ga ik richting de 100 potjes, ik heb er weinig gewonnen, maar ik blijf het spelen. De moeilijkheidsgraad is aan te passen door Easy Mode te gebruiken. Zelf geen ervaring mee, ik blijf lekker verliezen :mrgreen:

Als je Lord of the Rings fan bent, is het alleen maar mooier, natuurlijk. Er zit veel LotR sfeer in het spel. Je moet er ook wel van houden om je deck te bouwen en te tweaken, hoewel ik daar ook niet al te veel tijd in steek. (Misschien verlies ik daarom wel zoveel :problem: )

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 20:35 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Ik speel het oog zeer graag solo. Zeer moeilijk. De easy mode heb ik ook een aantal keren gedaan, maar dat was weer te makkelijk.
Alleen al het artwork is fantastisch.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 21:24 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Ik heb het zowel solo als met twee spelers gespeeld en vind het een erg leuk spel. Ik herken de geluiden over de moeilijkheidsgraad wel. Easy mode is een optie, maar ook het is met name zo moeilijk zodat je meer gaat kopen en deckbuilden.

Daarnaast goed opletten dat je niet direct een level 7 scenario pakt, want dat werkt niet erg motiverend...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015, 22:52 
7. Arboretum (2015)

Berichten: 749
Woonplaats: Mechelen
Gisteren gekocht en vandaag voor het eerst gespeeld. Ik vind het een leuk spel. Ben vooral fan van het artwork...

Gameplay is heel goed, hoewel ik meteen genadeloos,werd afgemaakt misschien mijn deck eens herbekijken. Ik ga het spel nog wel meer op tafel leggen. Eerst het core set door en door kennen en dan misschien toch een uitbreiding... Spannend

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015, 11:41 
Jakkiebak!

Berichten: 64
Woonplaats: Amsterdam
Ik heb het spel onlangs aangeschaft en ben er zeer enthousiast over.
Dit komt grotendeels doordat het thema mij erg aanspreekt, maar het spel zelf is zeker leuk.

De co-op mogelijkheid biedt een leuke ervaring, zeker om het spel te spelen met minder ervaren spelers, door ze te begeleiden in plaats van af te slachten.

De noodzaak voor uitbreidingen is echter wel zeer groot, aangezien met alleen het basisspel je niet heel ver gaat komen. Maar deze uitbreidingen bieden zowel speelkaarten, als monsterkaarten en nieuwe scenario's, dus de meeste uitbreidingen zijn wel weer echte toevoegingen aan het spel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015, 17:33 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 282
Mocht je interesse hebben: ik heb een basisset zonder de 5 "zeldzame" kaarten, zonder doos, maar met spelregels, counters enz. en met een nieuw adventure-deck (conflict at the Carrock), alles samen voor een tientje. Zo kun je simpel en goedkoop instappen Stuur maar een PB'tje

_________________
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Lord Of The Rings: Living Card Game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Lord Of The Rings LCG



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®