Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009, 16:39 
-

Berichten: 77
Watch schreef:
...
(verwijderd door moderator)

Bovenstaande opmerking is naar mijn mening ver over de rand van normaal discussieren.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009, 17:07 
10. Escape: Zombie City (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
LM schreef:
Bovenstaande opmerking is naar mijn mening ver over de rand van normaal discussieren.


Ook al voer ik wel eens pittige discussies met Erwin en vind ik in deze ook zoals aangegeven zijn manier van communiceren ("douchen") richting mij bijzonder onprettig (en niet op inhoud, maar op de man), dan nog sluit ik me hier meer dan volledig bij aan; deze opmerking gaat té ver.

Ik kan echter niet met 2 petten acteren; ik neem aan deze discussie deel als forumlid, niet als moderator. De laatste keer dat ik een topic heb gesloten omdat er op de man (toevallig ook Erwin in dat geval) gespeeld werd, is me dat door Erwin zelf niet in dank afgenomen. Dus: verzoek aan andere moderatoren om in te grijpen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009, 17:38 
2. Orléans (2014)

Berichten: 244
Woonplaats: Ranst
Watch schreef:
...
(verwijderd door moderator)

Dit gaat er inderdaad over! Zulke opmerkingen horen niet thuis op een forum! Als je naar mijn mening niets constructievers hebt bij te dragen dan dit, dan heb je niet helemaal begrepen waarvoor een forum dient. Enfin, moest ik toch effe kwijt... :roll:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2009, 00:15 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Bartjes! schreef:
Ook al voer ik wel eens pittige discussies met Erwin en vind ik in deze ook zoals aangegeven zijn manier van communiceren ("douchen") richting mij bijzonder onprettig (en niet op inhoud, maar op de man), dan nog sluit ik me hier meer dan volledig bij aan; deze opmerking gaat té ver.


Om misverstanden te vermijden: mijn stukje over mierenneuken was volledig gericht op de door jou geleverde inhoud. Ik heb er geen persoonlijke diskwalificatie mee beoogd. Mijn excuses voor het leed dat ik je onbedoeld heb bezorgd.

Bartjes! schreef:
Ik kan echter niet met 2 petten acteren; ik neem aan deze discussie deel als forumlid, niet als moderator. De laatste keer dat ik een topic heb gesloten omdat er op de man (toevallig ook Erwin in dat geval) gespeeld werd, is me dat door Erwin zelf niet in dank afgenomen. Dus: verzoek aan andere moderatoren om in te grijpen.


Hmm, ik vind dit een mooi stukje acteerwerk. Petje af! :wink:

Stuur me s.v.p. eens een PB-tje over dat zogenaamde gesloten topic en mijn vermeende gebrek aan dankbaarheid. Het zal aan mijn geheugen liggen, maar ik kan er geen soep van koken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2009, 14:46 
1. Legendary: A Marvel Deck Building Game (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Erwin schreef:
Stuur me s.v.p. eens een PB-tje over dat zogenaamde gesloten topic en mijn vermeende gebrek aan dankbaarheid. Het zal aan mijn geheugen liggen, maar ik kan er geen soep van koken.


Is je geheugen inmiddels opgefrist, Erwin?


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Roll Through The Ages  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten


Tags

QWG Games, Roll through the Ages



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®