Flash schreef:
Mwah, die kritiek had ik bij het basisspel toch ook wel hoor Bart. Daar was de vraag vaak niet of je won, maar hoeveel punten je won. Blij dat ze iets met de kritiek hebben gedaan, want vanaf Dark City werd het veel spannender en moeilijker om te winnen.
Ik ben het wel eens met de kritiek als je de basisopzet van het spel volgt, zoals die in het regelboek wordt voorgesteld. Echter, er staan achterin het regelboek suggesties om het moeilijker te maken:
- Voeg extra scheme twists toe. Voor de meeste schemes geldt dat je er 3 extra in kunt doen, wat doorgaans is een stijging is 37,5%
- Verhoog de kracht van de mastermind met +1, +2, +3, +4 of +5
En dan vind ik de kritiek dus niet terecht; de uitgever biedt standaard in de doos al voldoende mogelijkheden om het pittiger te maken, naar je eigen smaak.
Hoe dan ook, slecht voor de portemonnee is het inderdaad nogal