Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




11 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015, 16:33 
Rooster Booster

Berichten: 75
Ik ben op zoek naar iets lichts, het liefst dat je zelf je map maakt (zoals Claustrophobia ).

Niet al te moeilijke regels, geen 3 uur lang bezig zijn en het moet Nederlands zijn.

Is er zoiets?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015, 17:40 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Chr1st2aan schreef:
Ik ben op zoek naar iets lichts, het liefst dat je zelf je map maakt (zoals Claustrophobia ).

Niet al te moeilijke regels, geen 3 uur lang bezig zijn en het moet Nederlands zijn.

Is er zoiets?


Heroquest.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015, 17:58 
Avatar gebruiker
1. Dungeons and Dragons, het bordspel. Volgens mij heb ik die zelfs nog wel ergens in het Nederlands staan, dan mag je hem overkopen.

2. Men schijnt Munchkins als Dungeon Crawler te zien, al heb je daar dan niet echt een bord waar je op loopt. Al is er tegenwoordig ook Munchkins Quest, maar daar weet ik te weinig van.

3. Runebound is niet echt een dungeon crawler, en zeker niet met zelf op te bouwen bord, maar wel een tof en simpel avonturenspel met een vergelijkbare feel, dat ook in het Nederlands te krijgen is. (en heeeeeel eventueel van mij in het Nederlands over te kopen, mocht ik de Engelse toevallig via de Spiel Math Trade krijgen)
3a. In die categorie heb je ook de Legenden van Andor, maar dan ga je wel héél ver van het idee Dungeon Crawler af

4. Legende van Zagore is een ... bijzondere... Dungeon Crawler, erg jaren '90, met pratende computer DM. Is echter bijna niet te krijgen, al zag ik dat iemand het hier op dit forum verkoopt, maar weet niet of dat de Nederlandse versie is of niet

Nederlands en Dungeon Crawler is in ieder geval geen combinatie waarin je veel spellen zult vinden. Succes!


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015, 18:44 
Rooster Booster

Berichten: 75
Dank jullie voor de tips, ik ga ze eens doornemen :)

RueSailmana schreef:
1. Dungeons and Dragons, het bordspel. Volgens mij heb ik die zelfs nog wel ergens in het Nederlands staan, dan mag je hem overkopen.

2. Men schijnt Munchkins als Dungeon Crawler te zien, al heb je daar dan niet echt een bord waar je op loopt. Al is er tegenwoordig ook Munchkins Quest, maar daar weet ik te weinig van.

3. Runebound is niet echt een dungeon crawler, en zeker niet met zelf op te bouwen bord, maar wel een tof en simpel avonturenspel met een vergelijkbare feel, dat ook in het Nederlands te krijgen is. (en heeeeeel eventueel van mij in het Nederlands over te kopen, mocht ik de Engelse toevallig via de Spiel Math Trade krijgen)
3a. In die categorie heb je ook de Legenden van Andor, maar dan ga je wel héél ver van het idee Dungeon Crawler af

4. Legende van Zagore is een ... bijzondere... Dungeon Crawler, erg jaren '90, met pratende computer DM. Is echter bijna niet te krijgen, al zag ik dat iemand het hier op dit forum verkoopt, maar weet niet of dat de Nederlandse versie is of niet

Nederlands en Dungeon Crawler is in ieder geval geen combinatie waarin je veel spellen zult vinden. Succes!


Wat zou je eventueel voor D&D willen hebben?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015, 19:14 
Avatar gebruiker
Chr1st2aan schreef:
Dank jullie voor de tips, ik ga ze eens doornemen :)

RueSailmana schreef:
1. Dungeons and Dragons, het bordspel. Volgens mij heb ik die zelfs nog wel ergens in het Nederlands staan, dan mag je hem overkopen.

2. Men schijnt Munchkins als Dungeon Crawler te zien, al heb je daar dan niet echt een bord waar je op loopt. Al is er tegenwoordig ook Munchkins Quest, maar daar weet ik te weinig van.

3. Runebound is niet echt een dungeon crawler, en zeker niet met zelf op te bouwen bord, maar wel een tof en simpel avonturenspel met een vergelijkbare feel, dat ook in het Nederlands te krijgen is. (en heeeeeel eventueel van mij in het Nederlands over te kopen, mocht ik de Engelse toevallig via de Spiel Math Trade krijgen)
3a. In die categorie heb je ook de Legenden van Andor, maar dan ga je wel héél ver van het idee Dungeon Crawler af

4. Legende van Zagore is een ... bijzondere... Dungeon Crawler, erg jaren '90, met pratende computer DM. Is echter bijna niet te krijgen, al zag ik dat iemand het hier op dit forum verkoopt, maar weet niet of dat de Nederlandse versie is of niet

Nederlands en Dungeon Crawler is in ieder geval geen combinatie waarin je veel spellen zult vinden. Succes!


Wat zou je eventueel voor D&D willen hebben?


Laat maar weten wat je ervoor over hebt. Ik heb hem in Eindhoven staan, maar kan hem ook meenemen naar Zaandam als dat makkelijker voor je is. Verzenden kan ook altijd, maar daar komen dan wel verzendkosten bij (maar dat kan al voor 4 euro via DHL of Kiala)


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015, 20:02 
Hell Yeah !!!
Avatar gebruiker

Berichten: 659
Woonplaats: Heusden (BE)
D&D is echt een aanrader als je niet het zware werk wil. :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 10 sep 2015, 09:31 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 878
Woonplaats: Enschede, NL
RueSailmana schreef:
Verzenden kan ook altijd, maar daar komen dan wel verzendkosten bij (maar dat kan al voor 4 euro via DHL of Kiala)


Verzenden via DHL is al een tijdje 5 euro.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2016, 00:43 
Rooster Booster

Berichten: 89
Woonplaats: Den Bosch
Runebound is zeker gaaf maar duurt wel lang


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2016, 15:37 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 81
Woonplaats: Brussel
Het is misschien wat late info.

Maar 'Conan' is zo goed als taalonfhankelijk.
Het enige met tekst zijn de spelregels/scenario's en de kaarten met spreuken voor de Magiër.

Dus als je scenario's speelt zonder magiër dan zit je goed.

Het is wel niet met een 'nog te bouwen Dungeon'. De Dungeon is al af.

Zal ergens uitkomen in het midden van 2016.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 maart 2016, 16:02 
Rooster Booster

Berichten: 75
TimofKings schreef:
Het is misschien wat late info.

Maar 'Conan' is zo goed als taalonfhankelijk.
Het enige met tekst zijn de spelregels/scenario's en de kaarten met spreuken voor de Magiër.

Dus als je scenario's speelt zonder magiër dan zit je goed.

Het is wel niet met een 'nog te bouwen Dungeon'. De Dungeon is al af.

Zal ergens uitkomen in het midden van 2016.


Zal het eens bekijken :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 06 maart 2016, 18:11 
Avatar gebruiker
En ik heb Dungeons and Dragons nog steeds :)


Omhoog
     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
11 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Dungeon Crawl spel in het Nederlands  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®