Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016, 21:13 
Avatar gebruiker

Berichten: 403
Woonplaats: Kortrijk
Beste BSM'ers

Quined heeft besloten Papa Paolo als add-on bij de campagne van Vanuatu aan te bieden.
https://www.kickstarter.com/projects/1661420780/vanuatu-second-edition/posts/1583210
Informatie in verband met de ontwikkeling van het spel vind je in de rubriek 'Het ontstaan van Papa Paolo'. Hieronder een link naar een korte voorstelling van het spel.
Bijlage:
voorstelling papapaolo.pptx [1.81 MiB]
139 keer gedownload


Groet

Fab

P.S. De voorstelling is opgemaakt met demo materiaal. Het spreekt vanzelf dat alles er veel mooier, laat ons zeggen fantastisch, zal uitzien!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016, 23:54 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
fabbe1 schreef:

Quined heeft besloten Papa Paolo als add-on bij de campagne van Vanuatu aan te bieden.
https://www.kickstarter.com/projects/1661420780/vanuatu-second-edition/posts/1583210


Ik veronderstel dat er ook nog een aparte campagne komt voor Papa Paolo?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016, 00:02 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Spelmaecker Davy schreef:
fabbe1 schreef:

Quined heeft besloten Papa Paolo als add-on bij de campagne van Vanuatu aan te bieden.
https://www.kickstarter.com/projects/1661420780/vanuatu-second-edition/posts/1583210


Ik veronderstel dat er ook nog een aparte campagne komt voor Papa Paolo?


Dat denk ik niet, ik vermoed dan eerder voor La Cosa Nostra? Een spel nu als add-on bieden terwijl er later nog een KS voor zou komen, is gewoon niet logisch. Dan zou het mijns inziens logischer zijn het spel nu niet als add-on te bieden, maar in de campagne voor het spel zelf gecombineerde shipping (of ophalen op Spiel) te offeren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016, 00:23 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Klopt! er komt geen aparte Campagne voor Papà Paolo.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016, 00:25 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
16 Feet Pauly schreef:
Klopt! er komt geen aparte Campagne voor Papà Paolo.


Is deze nu wel (waarschijnlijk) klaar tegen Spiel? Ik dacht eerst wat gelezen te hebben (misschien in het topic van Fabrice zelf) dat het spel Essen niet zou gaan halen. Als het nu via KS geboden wordt met mogelijkheid tot Essen pick-up, insinueert dat voor mij toch dat er zaken veranderd zijn :P? Ook las ik eerder ergens (weet weer niet waar :lol:) over een campagne voor La Cosa Nostra. Zit die inderdaad nog in de pijplijn en is deze ook klaar voor afhaling op Spiel?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016, 15:51 
Avatar gebruiker

Berichten: 403
Woonplaats: Kortrijk
In een nieuw topic 'Papa Paolo spelmechanismen doorgelicht' info in verband met de spelmechanismen achter MP18.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2016, 16:14 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
maxitaxi777 schreef:
16 Feet Pauly schreef:
Klopt! er komt geen aparte Campagne voor Papà Paolo.


Is deze nu wel (waarschijnlijk) klaar tegen Spiel? Ik dacht eerst wat gelezen te hebben (misschien in het topic van Fabrice zelf) dat het spel Essen niet zou gaan halen. Als het nu via KS geboden wordt met mogelijkheid tot Essen pick-up, insinueert dat voor mij toch dat er zaken veranderd zijn :P? Ook las ik eerder ergens (weet weer niet waar :lol:) over een campagne voor La Cosa Nostra. Zit die inderdaad nog in de pijplijn en is deze ook klaar voor afhaling op Spiel?


Ja deze gaan we produceren en leveren voor de aanvang van Spiel, 2016 welteverstaan.

La Cosa Nostra gaan we kickstarten, maar dit gebeurt niet meer zo snel als dat we gehoopt hadden. Dat betekend dat dit spel niet klaar is voor afhaling op Spiel 2016, 2017 is een ander verhaal en dat gaan we naar alle waarschijnlijkheid wel redden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - MP 18 Papa Paolo als add-on van Vanuatu op Kickstarter  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joel22 en 12 gasten


Tags

Fabrice Vandenbogaerde, Papà Paolo, Quined Games, Vanuatu



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®