Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016, 22:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Ik kreeg van Enigma Distribution Benelux een kort overzicht van onlangs uitgebrachte en binnenkort te verschijnen Nederlandstalige spellen.

  • De nieuwe 2016 editie van het triviaspel Bezzerwizzer is verkrijgbaar. Dit spel is inhoudelijk volledig geüpdatet. [info]
  • De Pandemic uitbreiding In Het Lab is verkrijgbaar.
  • De herziene Nederlandstalige edities van het Colt Express basisspel en de eerste uitbreiding Paarden en Postkoets zijn verkrijgbaar. De Nederlandstalige editie van de tweede uitbreiding Marshal en Gevangenen wordt na Spiel 2016 verwacht. [info]

    Afbeelding
  • De nieuwe Nederlands- en Franstalige editie van het behendigheidsspel Flick ‘em Up! is sinds vorige week verkrijgbaar. Het houten materiaal is vervangen door plastic. De winkelprijs is zo’n beetje gehalveerd, de adviesprijs is nu € 29,99. [info]
  • De Nederlandstalige editie van het bordspel Tokaido wordt medio september verwacht. [info]
  • Nieuwe Nederlandstalige edities van het 7 Wonders basisspel, het tweepersoonsspel 7 Wonders Duel en de Duel uitbreiding Pantheon worden eind september, begin oktober verwacht.

Meer informatie:



Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2016/09/01/enigma-nieuwsflits/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016, 22:51 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Spijtig dat men er niet bijvertelt wat de volledig herziene Nederlandstalige versie van Colt Express inhoudt ten opzicht van de huidige versie. Ook op de website of Facebook aankondiging geen verdere info... :problem:

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016, 23:17 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Bordspeler.nl schreef:
De herziene Nederlandstalige edities van het Colt Express basisspel en de eerste uitbreiding Paarden en Postkoets zijn verkrijgbaar. De Nederlandstalige editie van de tweede uitbreiding Marshal en Gevangenen wordt na Spiel 2016 verwacht.

Nieuwe Nederlandstalige edities van het 7 Wonders basisspel, het tweepersoonsspel 7 Wonders Duel  en de Duel uitbreiding Pantheon worden eind september, begin oktober verwacht.


Leuk! Alleen allemaal zo laat; ik heb dit in elk geval allemaal al lang in het Engels :P. Overigens wel goed voor de Nederlandse markt dat zulke spellen op deze manier toegankelijker worden voor de niet-veelspeler.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016, 23:21 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
SigiScsi schreef:
Spijtig dat men er niet bijvertelt wat de volledig herziene Nederlandstalige versie van Colt Express inhoudt ten opzicht van de huidige versie. Ook op de website of Facebook aankondiging geen verdere info... :problem:



In mijn bericht staat niets over een 'volledig herziene' versie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016, 23:30 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Stond in het Facebook bericht van Enigma over de herziene uitgave.

https://www.facebook.com/EnigmaDistributionBeneluxBV/posts/1257870177570762

Citaat:
Vanaf vandaag in de winkels: een volledig herziene Nederlandstalige versie van Colt Express en de uitbreidingsset Paarden en Postkoets.

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016, 10:21 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
SigiScsi schreef:
Spijtig dat men er niet bijvertelt wat de volledig herziene Nederlandstalige versie van Colt Express inhoudt ten opzicht van de huidige versie. Ook op de website of Facebook aankondiging geen verdere info... :problem:


Ik kreeg deze toelichting van Enigma.
Citaat:
De Engelse spelregels van het spel Colt Express waren door de uitgever Ludonaute herzien. Daarop hebben wij een revisie gedaan van de NL regels, waarbij hetzelfde design is aangehouden. Het spel is dus inhoudelijk niet veranderd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016, 10:24 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
maxitaxi777 schreef:
Leuk! Alleen allemaal zo laat; ik heb dit in elk geval allemaal al lang in het Engels :P. Overigens wel goed voor de Nederlandse markt dat zulke spellen op deze manier toegankelijker worden voor de niet-veelspeler.


Ik heb bij de eerste release een meertalige versie gekocht, inclusief Nederlandstalige regels.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016, 10:26 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Erwin schreef:
maxitaxi777 schreef:
Leuk! Alleen allemaal zo laat; ik heb dit in elk geval allemaal al lang in het Engels :P. Overigens wel goed voor de Nederlandse markt dat zulke spellen op deze manier toegankelijker worden voor de niet-veelspeler.


Ik heb bij de eerste release een meertalige versie gekocht, inclusief Nederlandstalige regels.

Oké, dan ligt het aan mij :lol:; ik had er eentje gekocht op Amazon.de vanwege taalonafhankelijkheid. Bij de eerste uitbreiding op Spiel vorig jaar zaten in elk geval geen NL regels voor zover ik me herinner.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Enigma nieuwsflits
BerichtGeplaatst: vr 02 sep 2016, 11:36 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
@Erwin: bedankt om het na te vragen! :thumbup:

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Enigma nieuwsflits  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dagmar en 10 gasten


Tags

7 Wonders, 7 Wonders Duel, Bordspeler.nl, Colt Express, Enigma Distribution, Flick ‘em Up!, Marshal en Gevangenen, Paarden en Postkoets, Tokaido, uitbreiding Pantheon



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®