Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2016, 09:59 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 361
Woonplaats: Utrecht
Ik zit te denken aan Yunnan, daarbij is er wel een telling aan het einde, maar worden er ook veel punten "op het spoor" bijgehouden https://boardgamegeek.com/boardgame/143401/yunnan

_________________
Een 7 is een GOED cijfer voor een spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2016, 11:50 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 241
Woonplaats: Rotselaar (B)
Nog eentje dat niet vermeld is: Champions of Midgard
https://www.boardgamegeek.com/boardgame ... ns-midgard

Deze vind ik persoonlijk wel een leuke. Het thema moet je wel liggen natturlijk.

Een andere waarvan ik al veel goeds gehoord heb maar zelf nog niet gespeeld: The Pursuit of Happiness


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2016, 00:06 
Grote Dienaar

Berichten: 124
Woonplaats: Helmond
Pursuit of happiness lijkt me heel bijzonder. Ik vind het idee heel origineel. Ik vraag me af of het ook echt leuk is om te spelen. Het is een spel wat ik zeker eerst wil uitproberen voordat ik het besluit te kopen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2016, 00:57 
3. Ticket to Ride: Europe (2005)

Berichten: 1442
Woonplaats: Woudenberg
kolibri-75 schreef:
Pursuit of happiness lijkt me heel bijzonder. Ik vind het idee heel origineel. Ik vraag me af of het ook echt leuk is om te spelen. Het is een spel wat ik zeker eerst wil uitproberen voordat ik het besluit te kopen.


Ik heb een paar keer solo gespeeld, een keer met 2 en een keer met 4 en vind het echt wel een leuk spel. Thema is natuurlijk erg leuk en het spel biedt allerlei keuzes die heel herkenbaar zijn. Ga je de kant op die in het "echie" ook hebt gekozen of kies je nu juist een ander pad?

Overigens is het wel een worker placement, maar niet een waarbij je plekken van anderen bezet houdt (behalve bij gezamenlijke projecten, uiteraard geldt voor alles (projecten, activiteiten, items, banen en partners) wie het eerst komt, het eerst maalt.

Ik zou deze zeker een kans geven, voor mij is dit een spel die echt wel wat toevoegt, heb niets in de kast staan wat hier enigszins op lijkt. Het heeft nog het meeste weg van Levensweg, maar dan als gamer's game en zonder geluksfactor. Zelfs mijn speelgroep vond dit een leuk spel en dat had ik toen ik deze backte op Kickstarter eigenlijk niet verwacht. Zelfs mijn zoontje, die net oud genoeg is om mee te doen (het spel begint in je tienerjaren en hij is net 10 geworden), vond het een erg leuk spel. Kennelijk spreekt het toch veel mensen aan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Worker placement met ander soort telling?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®