Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




16 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Goblins op Spiel
BerichtGeplaatst: di 04 okt 2016, 10:38 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
n0kk0 schreef:
Ik moet zeggen dat ik de Goblins en Adriaensen wel begrijp. De mensen die naar Spiel gaan willen een spel gelijk meenemen. Staat een spel als Imhotep op een verlanglijst, dan gaan ze niet wachten tot het in Nl uitkomt. Het is taalonafhankelijk dus dan is de uitgever niet belangrijk. Vanzelfsprekend worden de Goblins wel benaderd als er een stukje mist of heel brutaal voor de Nederlandse spelregels ( geloof me, dit gebeurt, mensen hebben echt geen gĂȘne meer tegenwoordig). Ik gun ze de verkoop dan ook van harte.
Ik denk dat hier wel wat in zit!

n0kk0 schreef:
Erwin, hoewel je probeert 1 lijn aan te houden proef ik wel vaker uit je berichten dat je toch erg anti WWG bent. De uitleg is gegeven dus dat is duidelijk,en iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar als je je commentaar op deze manier neerzet doe je wgg niet tekort maar jezelf en dat is zonde. Je komt nu als zuurpruim over en aangezien je spellenfan bent kan ik me niet voorstellen dat je dat ook echt bent :wink: . Ik weet zeker dat Johnny niet wakker ligt van jou, neem de moeite niet om van hem wakker te liggen, dat kost alleenmaar negatieve energie die je beter kunt inzetten om een spelletje van te spelen.

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Waarom zou jij voor een ander kunnen bepalen of hij er al dan niet van wakker ligt? Kritisch zijn mag toch, ongeacht de vorm en situatie? Ik zie Erwin dan ook zeker niet als zuurpruim, maar als iemand die openlijk kritiek uit, vervolgens geblokkeerd wordt en daar dan zijn afschuw over laat merken. Persoonlijk heb ik daar geen last van, alleen de mensen die er aanstoot aan nemen, hebben er last van ;).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
16 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - Goblins op Spiel  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Adriaensen, Bordspeler.nl, Spiel 2016, White Goblin Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®