Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9972 berichten | Pagina 539 van 665 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 538, 539, 540 ... 665  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 10:17 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2650
Woonplaats: Etten-Leur
Ilse23 schreef:
Edwin84 schreef:
Juist met 2 is startspeler belangrijk. Laatste zijn ook!

De 2e speler bepaalt uiteindelijk welke kaarten in de ronde komen. Hij weet namelijk wat speler 1 heeft geselecteerd.

De startspeler heeft daarna voordeel van 1e keus.


Je neemt dus je 6 kaarten in spelervolgorde?
Wij hebben gewoon de kaarten voor het eerste spel genomen dus hierbij was 2e zijn niet erg belangrijk.

Klopt. Bij introductiespel zoals wij ook spelen maakt het niet uit. Maar met keuze wel.

Stel speler 1 neemt 3 field cards, 1 livestock en 2 construction.

Speler 2 bepaald dan uiteindelijk of er buildings komen en wat de uiteindelijke aantallen zijn binnen de 12 kaarten.

Dan draai je van deze 12 kaarten er 6 open. Om de beurt kies en speel je een kaart. Pas als beide spelers hebben gespeeld en er og 4 kaarten zijn vul je aan tot 6.
Die doet je tot het niet meer kan en dan maak je de laatste kaarten op.


Leuke aan 2 spelerspel vind ik dat je meer bezig bent met wat de ander bouwt en uit de open kaarten iets kiest wat de ander wil hebben als je deze kaart als market, silo of watertoren gebruikt.


Laatst bijgewerkt door Edwin84 op wo 26 okt 2016, 10:26, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 10:25 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Ik vind het introductiespel bij Fields of Green trouwens wel wat speelplezier weghalen. De reden waarom ik FoG zo interessant vond was o.a. door het aspect van draften waarbij je invloed hebt op het type kaarten dat rondgaat, maar met het introductiespel valt heel dat tactische aspect weg. Ik had bij mijn eerste spel bijv. dringend velden nodig in ronde 3, maar er gingen er bijna geen meer rond. Zelfde met de gebouwen, persoonlijk zou ik ervoor kiezen om die de eerste ronde al te kiezen zodat je daar naartoe kan bouwen, bij het introspel moet het maar uitkomen dat je er in de laatste ronde één trekt die in je boerderij pas.
Ik zou het introductiespel dus niet aanraden, volgens mij kan je beter gewoon het volledige spel spelen.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 10:27 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2650
Woonplaats: Etten-Leur
Ik raad het juist wel aan.

ATS nooit gespeeld. Weet dus niet wat de kaarten doen. Mijn keuze is dan volledig random.

Moet eerst feeling met de kaart types krijgen.

Laat staan medespelers die uitleg krijgenaar de kaarten of de spelregels niet hebben gezien.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 10:46 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Edwin84 schreef:
ATS nooit gespeeld. Weet dus niet wat de kaarten doen. Mijn keuze is dan volledig random.

Moet eerst feeling met de kaart types krijgen.

Ook bij het introspel weet je niet wat de kaarten doen en is je keuze al even random, alleen is de verdeling opgelegd door het spel. En als uitlegger kan je op voorhand toch elke kleur kaarten wat uitleggen? Niet elke kaart natuurlijk, maar globaal werken de meeste kaarten van dezelfde kleur op ongeveer dezelfde manier.
En wat doe je als er één speler nieuw is? Begin je dan weer met het introspel of ga je dan wel voor de volledig eigen keuze?

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 10:47 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
Ik ga het vanavond ook met de introductie regels spelen, zeker de eerste (2) rondes. Erna ga ik in overleg vragen of iedereen klaar is om tijdens de laatste rondes zelf zijn kaarten te kiezen. Ik zat gisteren namelijk ook op een punt waar ik dringend livestock nodig had, maar amper livestock toegevoegd werd, en dat is erg jammer. Al is voor volledige leken volgens mij zeker nodig dat je een half spel met de voorgeschreven kaarten speelt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 11:37 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
el_crosso schreef:
The Iced One schreef:
el_crosso schreef:
Erg leuk om hen het samen spelen zo te leren in plaats van het veel al tegen elkaar te spelen van de meeste kinderspellen.

De meeste kinderspellen tegen elkaar? Mijn indruk is net dat er héél veel coöperatieve spellen zijn voor kinderen. Zo hebben wij er alleszins toch een hoop.
Wel eens bekijken dit spel, want het ziet er wel tof uit.


Is zeker niet de enige hoor, maar meeste van wat wij thuis hebben en wat ik op Spiel tegen kwam waren toch echt "tegen elkaar". Geheugen spelletjes, verzamelen, race spelletjes, etc.

Verder geen oordeel over het aantal hoor, maar ik kende zo weinig echt "coöp" spellen voor de kleintjes. ;)

Welke hebben jullie thuis? Want ik vind dat wel heel leuk met de kleine meid spelen :)

Net even in de kast gekeken en het blijkt dat mijn beeld toch wat vertekend is door de eerste spellen die we voor de kinderen gekocht hebben. :wink:
Coöperatief: Kukeleku, Eerste boomgaard en Parado.
Wat mijn dochter van 4,5 o.a. erg leuk vindt is Hop in Galop en de spellen uit 'mijn eerste spellendoos' van Haba.
Wat me eigenlijk nog het meeste 'stoort' aan kinderspellen is het gebrek aan originaliteit in mechanismen: het is altijd ofwel 'rol een dobbelsteen en pak de kleur/ga zoveel vooruit' of memory. Als ouder is memory nog oké, maar dat eerste mechanisme is zo saai... Daarom dat ik geïnteresseerd uitkijk naar 'My first stone age' en Hamsterbande me ook wel leuk lijkt.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 12:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Exact mijn idee en wat wij ook vooral hebben van bijvoorbeeld de Frozen spelletjes.
Hamsterbande is leuk voor de kleintjes en zal eens kijken naar je andere voorbeelden, dank je wel!

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 15:50 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
Terraforming Mars solo.
Gisteren verloren met Saturn Systems
Maar vandaag gewonnen met Teractor :thumbup:
76 punten, maar ik had meer kunnen hebben want ik was vergeten om steden te bouwen.
Mars was op het eind een jungle, met maar twee steden van de neutrale speler.
Een Greenery Tile levert op het eind maar 1 punt op, terwijl een City Tile vaak veel meer punten kan opleveren. Maar goed, meteen weer iets geleerd.

Prachtige puzzel :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 00:15 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 878
Woonplaats: Enschede, NL
De afgelopen dagen speelde ik:

Automobiles :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster: (2x)
Automobiles valt bij veel mensen goed in de smaak en is prima te spelen met 2-5 spelers. Bij 5 spelers zijn op een gegeven moment wel een aantal soorten cubes op (waaronder Wear), wat wel jammer is. Daardoor ben ik geneigd om het met niet meer dan 4 spelers te spelen. 3 rondjes (Daytona) is overigens wel genoeg; de optie voor 7 ronden die op de kaart staat zou ik echt nooit spelen. Een leuk spelletje als je van Dominion houdt en een keer wat anders wilt.

Age of Steam Expansion: Jamaica :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
Een prima kaart voor 2 spelers. Tevens was dit de eerste keer Age of Steam waarbij ik failliet ging. :o Erg harsh. Mooi!

North American Railways :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:
Een drie-kwartier durend aandelen-spelletje met, hoe kan het ook anders, een trein-thema. Gepubliceerd door Spielworxx, maar als het van Winsome Games was geweest, had ik het ook geloofd. Opaak. De regels zijn eenvoudig, de hoeveelheid acties die je kunt doen gelimiteerd. En toch... Hoeveel biedt je op welk aandeel? En op welke manier beïnvloedt dat de volgende speler? En op welke manier beïnvloedt dat weer de speler erna? Vrij diep voor de hoeveelheid keuzes die het spel heeft. De lengte zit em dan ook deels in de tijd die spelers nadenken. Zei ik al dat het opaak was?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 07:57 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
Gisteren nog een spellenavondje gehad:

Aurimentic: :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster:

Mijn medespeler bracht dit spel mee uit Essen en omschreef het als het pareltje dat ze gevonden hadden. Het is een abstract spel dat erg kleurrijk en mooi is uitgewerkt. Het is de bedoeling om grondstoffen op het land te plaatsen en de meerderheid te halen met je huizen/torens op de verschillende landvelden zodat deze grondstoffen je geld (punten) opleveren. Per vierkant van 4 geplaatste grondstoffen krijg je namelijk inkomsten. Dit geld niet voor alle grondstoffen, zo is er bijvoorbeeld steen dat je gebruikt om je gebouwen te bouwen en is er ook onkruid dat je liefst op de landtegels van de tegenpartij plaatst om ze wat te dwarsbomen. Uiteraard zijn er plaatsingsregels, er is een fiche die aangeeft op welk type grond er gebouwd mag worden (zand/steen/bos/aarde) en je moet indien mogelijk naast dezelfde grondstof bouwen die je wil plaatsen. Wat je ook kan plaatsen zijn kristallen, deze leveren 5 ptn op voor de speler met de meerderheid op de betreffende tegel. verder duidt deze fiche ook het weer aan, op het begin van je beurt gooi je altijd met 2 dobbelstenen, deze zullen weergeven welke grondstoffen je mag nemen voor je beurt. Wat de dobbelsteen nog kan weergeven is een waarde om de fiche te verplaatsen of een onweersbui. Bij de onweersbui worden (afhankelijk van de plek van de fiche) grondstoffen van het land gevaagd. Daarnaast geeft de fiche aan welke grondstoffen je deze ronden kan verkopen/inkopen. Er is een heleboel om over na te denken en het dus een uitdagend spel te maken. Het zat zeker goed in mekaar en ik snap dat dit een leuk spel kan zijn voor de mensen die houden van dit soort abstracte spellen die toch nog wat luck-driven zijn. Ikzelf ben geen fan van dit type abstracte spellen en luck hoeft voor mij ook niet te veel voor te komen in een spel. Aangezien het met 2 spelers maar een uurtje duurt kan het me toch nog wel bekoren. Ik zou het nooit aanschaffen of zelf voorstellen om te spelen, maar ik zou een aanbod om te spelen ook niet onmiddellijk afslaan. Ohja de eindscore: ik moest het onderspit delven met 37 punten tegen 40 punten van mijn tegenstander nadat 1 type land (bos) volledig bezet was, dit is 1 van de 3 eindcondities (de andere 2: al je gebouwen bouwen, iemand heeft 50 geld)


Hierna speelden we Cottage Garden :ster: :ster: :ster: :ster: :halfster:

Hoewel dit ook een abstract spel is kan dit me veel meer bekoren. Ik ben een grote fan van puzzelspellen en sinds patchwork een app heeft speel ik het enorm veel. Cottage Garden heeft maar weinig gemeenschappelijk met Patchwork: de designer en de 'tetristegels', verder voelt het toch anders genoeg aan om beide spellen in de collectie te hebben. Cottage Garden geeft je meer het gevoel dat je altijd wel iets goed kan doen, je hebt twee veldjes om op te bouwen en hebt katjes om wat extra tegels in het spel te brengen als het echt even niet mee zit. De speelduur is een uurtje, dit is volgens mij enkel als je met 4 speelt. Ons 2-spelerspel duurde net wat minder lang maar als we een tweede keer zullen spelen zal het stuk vlotter gaan. Hier won ik met 95 punten tegen 81. Ik zie deze nog veel op tafel komen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 08:21 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
RvdH83 schreef:
Concordia :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
Na de uitleg dacht ik dat dit misschien wel een spel zou zijn wat ik veel vaker zou willen spelen, maar nadat ik het had gespeeld, bleef daar weinig van over. Begrijp me niet verkeerd; het is een prima eurogame. Er zit een mooi planning-aspect in, waarbij je vooruit moet kijken om het goed te kunnen spelen. Maar dat is dan eigenlijk ook alles. De interactie is laag. En nu is dat op zich niet zo erg, maar er zijn m.i. ook te weinig mogelijkheden om elkaar indirect dwars te zitten. En dan duurt het spel eigenlijk gewoon te lang voor wat het is, ook al was de speeltijd maar om-en-nabij een uur voor 3 spelers. Als je een fan bent van eurogames en point-salads, dan kan ik je van harte aanraden om deze een keer te spelen. Voor mij bevat het spel te weinig strategie en diepgang en nu ik het "trucje" gezien heb, heb ik de interesse verloren om het puzzeltje tot in perfectie uit te kunnen voeren.


Snap waarom je het niet goed vind. Maar het klopt absoluut niet dat het een point salad is. Je krijgt enkel punten op het einde van het spel voor de kaarten (x een bepaalde voorwaarde waar je tijdens het spel naartoe hebt gewerkt) die je weten te bemachtigen hebt. Heel straightforward ook.

Een point salad is voor mij een spel waarbij (bijna) alles wat je doet onmiddelijk punten oplevert. (Trajan, Castles of Burgundy, Rococo, Canterbury, Tokaido)

Btw, ben ik de enige waarbij "point salad" als een vies woord klinkt? :?

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 11:15 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 878
Woonplaats: Enschede, NL
ouwezeeman schreef:
RvdH83 schreef:
Concordia :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
Na de uitleg dacht ik dat dit misschien wel een spel zou zijn wat ik veel vaker zou willen spelen, maar nadat ik het had gespeeld, bleef daar weinig van over. Begrijp me niet verkeerd; het is een prima eurogame. Er zit een mooi planning-aspect in, waarbij je vooruit moet kijken om het goed te kunnen spelen. Maar dat is dan eigenlijk ook alles. De interactie is laag. En nu is dat op zich niet zo erg, maar er zijn m.i. ook te weinig mogelijkheden om elkaar indirect dwars te zitten. En dan duurt het spel eigenlijk gewoon te lang voor wat het is, ook al was de speeltijd maar om-en-nabij een uur voor 3 spelers. Als je een fan bent van eurogames en point-salads, dan kan ik je van harte aanraden om deze een keer te spelen. Voor mij bevat het spel te weinig strategie en diepgang en nu ik het "trucje" gezien heb, heb ik de interesse verloren om het puzzeltje tot in perfectie uit te kunnen voeren.

Snap waarom je het niet goed vind. Maar het klopt absoluut niet dat het een point salad is. Je krijgt enkel punten op het einde van het spel voor de kaarten (x een bepaalde voorwaarde waar je tijdens het spel naartoe hebt gewerkt) die je weten te bemachtigen hebt. Heel straightforward ook.

Allereerst heb ik niet gezegd dat het een point-salad is. Ik heb gezegd dat als je een fan bent van die spellen, ik je aanraad om Concordia een keer te spelen.
Maar daarnaast vind ik het persoonlijk wel dichtbij een point salad komen. Ik vind het wat te simplistisch om te stellen dat je alleen punten krijgt voor de kaarten. Je begint namelijk al met een starthand aan kaarten waarmee je overal punten voor krijgt. Als ik een gebouwtje bouw levert me dat altijd punten op (op steen na de eerste na). Een nieuwe kolonist plaatsen, in een nieuw gebied bouwen, een nieuw type gebouw bouwen, etc. Het levert altijd punten op. Je moet echt je best doen om acties te (blijven) nemen die je geen punten opleveren. Het enige wat eigenlijk geen punten oplevert is het verkrijgen van resources.

ouwezeeman schreef:
Btw, ben ik de enige waarbij "point salad" als een vies woord klinkt? :?

Heeft dat misschien te maken met een Angelsaksisch gezegde? Ooit in de gevangenis gezeten, misschien? 8)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 11:35 
2. Nations (2013)
Avatar gebruiker

Berichten: 96
Woonplaats: Enschede
ouwezeeman schreef:
RvdH83 schreef:
Concordia :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
Na de uitleg dacht ik dat dit misschien wel een spel zou zijn wat ik veel vaker zou willen spelen, maar nadat ik het had gespeeld, bleef daar weinig van over. Begrijp me niet verkeerd; het is een prima eurogame. Er zit een mooi planning-aspect in, waarbij je vooruit moet kijken om het goed te kunnen spelen. Maar dat is dan eigenlijk ook alles. De interactie is laag. En nu is dat op zich niet zo erg, maar er zijn m.i. ook te weinig mogelijkheden om elkaar indirect dwars te zitten. En dan duurt het spel eigenlijk gewoon te lang voor wat het is, ook al was de speeltijd maar om-en-nabij een uur voor 3 spelers. Als je een fan bent van eurogames en point-salads, dan kan ik je van harte aanraden om deze een keer te spelen. Voor mij bevat het spel te weinig strategie en diepgang en nu ik het "trucje" gezien heb, heb ik de interesse verloren om het puzzeltje tot in perfectie uit te kunnen voeren.


Snap waarom je het niet goed vind. Maar het klopt absoluut niet dat het een point salad is. Je krijgt enkel punten op het einde van het spel voor de kaarten (x een bepaalde voorwaarde waar je tijdens het spel naartoe hebt gewerkt) die je weten te bemachtigen hebt. Heel straightforward ook.

Een point salad is voor mij een spel waarbij (bijna) alles wat je doet onmiddelijk punten oplevert. (Trajan, Castles of Burgundy, Rococo, Canterbury, Tokaido)

Btw, ben ik de enige waarbij "point salad" als een vies woord klinkt? :?


Waar "De Euro" in de vorm van Kolonisten van Catan (zo goed als) een verademing bracht in Spellenland ten op zichte van spellen zoals Monopoly, Risk & Stratego (and the like), is er tijd voor een nieuwe generatie/revolutie en merk ik wel vaker een (gezonde?) weerstand tegen de Euro.

De Euro met z'n
- Klinisch afgebakende mechaniekjes
- Veelal multiplayer solitair/weinig interactie (anders dan bijv. acties die ontzegd worden
- Veelal om (vele) overwinningspunten, waar aan het einde de punten veelal toch dicht bij elkaar liggen
is verworden tot het nieuwe Burgelijke (en burgelijk is niet goed, "don't be a square!" :wink: )

Het effect is dat ook definitie's verwateren, heb het al vele malen gezien bij het mechaniekje Workerplacement en nu dus ook al Point Salad. En je hebt gelijk als iemand het heeft over Point Salad, dan wordt dat zelden als positief ingezet.

Ik ben het trouwens met jouw definitie van Point Salad, overal punten voor, wat weer het idee verwaterd dat je ergens naar aan het toe werken bent(, zeg maar waar de knikkers verdeeld worden). Euro's hebben vaak een anticlimax van een einde, het gaat ook meer om de ervaring tijdens het spelen (en leuk voor Pietje dat hij blijkbaar gewonnen heeft :? ).

Begrijp me goed, ik vind Euro's nog steeds leuk en wordt de laatste tijd weer heel aardig verrast door leuke mechaniekjes en/of rehashes van bestaande mechaniekjes. Vooral de laatste tijd zijn er de nodige Workerplacement spellen met een frisse twist op de markt gekomen zoals Ave Roma.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 15:27 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Pandemic: Reign of Cthulhu :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:
Ja het is Pandemic, ja het heeft veel van dezelfde stappen te doen.......maar.......
Hij is super leuk en heeft ook voldoende eigen smaak om naast Pandemic te kunnen bestaan. Het is misschien geen avondvullend spel, maar voor een vlot thematisch spel is het een ruime filler game van ongeveer 45 minuutjes.
+ Speelt sneller weg dan reguliere versie
+ Ademt sfeer uit en het spel past goed bij het thema
+ Ziet er geweldig uit met de mini's op het board
+ Het artwork is schitterend
+ De effecten van de Old Ones zijn een leuke twist op reguliere Pandemic

- Als je niet van de donkere sfeer van Cthulhu houd.
- Als je Pandemic al niet leuk vindt, dan ga je deze ook niet leuk vinden
- Moeilijkheidsgraad is misschien wel iets makkelijker, maar is nog aan te passen, maar het is een gateway +(je)

Afbeelding
Afbeelding

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016, 16:41 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Conan. Still really like it.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9972 berichten | Pagina 539 van 665 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 538, 539, 540 ... 665  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Gisteren speelde ik...  

Gebruikers die deze topic waarderen

11 april, Dierik, Elenitza, Mel25, pleunie.william, Pura Vida, rvlieshout, Shaolin, vdberg1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®