Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



215 berichten | Pagina 11 van 15 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017, 19:42 
1. Legendary: A Marvel Deck Building Game (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Erwin schreef:
Dierik schreef:
Helaas trek je de discussie zo een hele andere kant op. Wat mijn punt is dat hier 999 Games de verkopende partij is (net zoals bij de outletsale in Almere). Dat was WGG in Essen niet.


Huh? iBOOD is hier toch de laatste schakel in de verkoopketen? Ik kan je effe niet volgen.


Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het business model van iBood mag vergelijken met het business model van Adriaensen... Ik ken ze beide natuurlijk niet tot in detail, maar ik denk wel dat het geen hogere wiskunde vergt om in te schatten dat er nogal wat verschillen zitten tussen de business modellen van beide partijen :wink:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017, 19:55 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
Wel leuk dat ik hier na lange tijd weer ff rondneus en de discussies nog steeds soort gelijk zijn aan. Ook dat het vuurtje weer heerlijk wordt opgestookt. Het voelt als een warm welkom :lol: :lol:

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017, 20:08 
5. Torres (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
NielsZW schreef:
Wel leuk dat ik hier na lange tijd weer ff rondneus en de discussies nog steeds soort gelijk zijn aan. Ook dat het vuurtje weer heerlijk wordt opgestookt. Het voelt als een warm welkom :lol: :lol:


Niels, ouwe ramptoerist! :lol: :lol: :lol:

Volgens mij wordt hier door volwassen mensen een serieuze discussie gevoerd. Ik weet niet waar jij vuur ziet, maar ik zie niet eens rook.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017, 21:13 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Bartjes! schreef:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het business model van iBood mag vergelijken met het business model van Adriaensen... Ik ken ze beide natuurlijk niet tot in detail, maar ik denk wel dat het geen hogere wiskunde vergt om in te schatten dat er nogal wat verschillen zitten tussen de business modellen van beide partijen :wink:


Dat lijkt ook mij geen nuttige vergelijking.

Mijn verwijzing naar de prijsstelling van fonkelnieuwe WGG-spellen op Spiel was overigens geen sneer naar de Goblins (die deel ik elders al genoeg uit), maar een voorbeeld ter illustratie van mijn mening over de prijsstelling van actuele spellen. Ik koester (wellicht tegen beter weten in) de speciaalzaken en ben vanuit dat gedachtengoed kritisch over sommige handelingen van uitgevers.

Zo stuit de jaarlijkse factory sale van 999 Games in november mij tegen de borst (niets mis met opruiming, maar doe dat niet in de weken waarin jouw speciaalzaken een wezenlijk deel van hun jaaromzet moeten maken).

Waarschijnlijk ben ik een ludiek fossiel met een achterhaalde romantiek.

P.S. Dank voor je zorgvuldige PB. Ben te druk om er uitgebreid op te reageren. Volgt later deze week.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017, 21:43 
7. Memoir '44 (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Erwin schreef:
Bartjes! schreef:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het business model van iBood mag vergelijken met het business model van Adriaensen... Ik ken ze beide natuurlijk niet tot in detail, maar ik denk wel dat het geen hogere wiskunde vergt om in te schatten dat er nogal wat verschillen zitten tussen de business modellen van beide partijen :wink:


Dat lijkt ook mij geen nuttige vergelijking.


Me dunkt dat dat een nuttige vergelijking is :wink:

Jullie hebben het immers over marges, distributiekanaal, etc; dat houdt direct verband met of is zelfs onderdeel van je businessmodel. Zowel met het business model van iBood en Adriaensen, als dat van de betreffende uitgevers. Vandaar nogmaals de opmerking dat je verkopen van uitgevers via heel verschillende distributiekanalen (verkoop via een derde partij die standgeld, personeel, etc op een beurs moet betalen, inclusief transport naar die beurs, versus verkoop via een online partij die vermoedelijk zonder al te veel risico eerst de verkopen inventariseert en een week later pas uitlevert middels drop shipping) niet zonder meer met elkaar kunt vergelijken. Oftewel: enkel kijken naar of de uitgever wel of niet de laatste schakel in de keten is, is té kort door de bocht.

Erwin schreef:
P.S. Dank voor je zorgvuldige PB. Ben te druk om er uitgebreid op te reageren. Volgt later deze week.


Om maar even in de termen van onze voormalig Zwolse verkoper van brandbeveiligingsmateriaal te blijven: 't staat niet in brand, Erwin, dus doe rustig aan :wink:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: vr 20 jan 2017, 10:15 
Matroos

Berichten: 42
Mijn dorp staat momenteel te koop op ibood voor €24,95.

http://www.ibood.com/extra-be/nl/produc ... -dorp.html


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: wo 01 maart 2017, 11:14 
Stamhoofd

Berichten: 577
Woonplaats: Makkum
Friesche velden, boonanza dobbelspel, fifty-fifty en five crowns voor 30 euro exclusief verzending. http://www.ibood.com/extra-nl/nl/produc ... ellen.html

Ik twijfwl nig iemand toevallig in de buurt van Hoogeveen of Makkum dat scheelt weer de helft van de verzendkosten :D .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: wo 01 maart 2017, 13:39 
1. Stenen Tijdperk (2008)

Berichten: 1437
Woonplaats: Woudenberg
Hier nog een, omgeving Utrecht of Amsterdam (Zuid-Oost).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 00:51 
21 10 20 10

Berichten: 356
Woonplaats: Klein plekje in een grote wereld
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/flash-sales/23638/1996/999-games/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 00:58 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Scherpe prijzen, maar de krenten uit de spreekwoordelijke pap heb ik hier al van :). Wel een goede aanbieding als men nog één of meerdere toppers uit de voorbije jaren zoekt!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 07:28 
PIONier

Berichten: 4
Iemand uit de buurt van Lede/Wetteren/Aalst die samen met mij wil aankopen om verzendkosten te beperken? :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Bij ibood
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 08:20 
Queen of Tokio
Avatar gebruiker

Berichten: 361
Woonplaats: Betekom
Heel raar maar ik kan precies alleen laten leveren in Nederland, toch?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: iBood
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 08:32 
PIONier

Berichten: 4
Ik heb intussen toch gewoon zelf besteld, verzending naar België. Geen problemen ondervonden..


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: iBood
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 10:28 
Queen of Tokio
Avatar gebruiker

Berichten: 361
Woonplaats: Betekom
Net voor ik naar betaling wil gaan staat er in een gele balk bovenaan:

Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: iBood
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017, 11:10 
5. Zombicide (2012)

Berichten: 446
Woonplaats: Hemiksem
Kaelan schreef:
Net voor ik naar betaling wil gaan staat er in een gele balk bovenaan:

Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland


Mss via de BE site van Ibood gaan ipv de NL site?
http://www.ibood.com/extra-be/nl/flash-sales/23638/1996/999-games/

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
215 berichten | Pagina 11 van 15 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 10, 11, 12 ... 15  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - iBood  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®