Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




86 berichten | Pagina 3 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 01 maart 2017, 20:56 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 38
Woonplaats: Den Haag
ik heb ook wel interesse in een groepspledge. Zo lang je nog interesse peilt :) Ik weet nog niet zeker of ik dit spel ook ga backen. Ik heb alweer erg veel gebacked in de eerste maanden van dit jaar. En als ik deze doe, wil ik wel weer de deluxe versie. Lastig al die mooie KS... :crazy:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 03 maart 2017, 13:57 
Matroos

Berichten: 42
Pledge toch opnieuw ingetrokken. Ik ga all-in voor raiders (basisspel + 2 expansions), wat ook al een aardige duit kost. Deze zal ik verder opvolgen, maar ga toch even de review afwachten (als deze er tijdig doorkomt).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 maart 2017, 13:05 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Zijn er al reviews van Man vs Meeple en van Rahdo? Duurt best wel lang voordat die online staan.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 maart 2017, 13:31 
Matroos

Berichten: 42
dirksk schreef:
Zijn er al reviews van Man vs Meeple en van Rahdo? Duurt best wel lang voordat die online staan.


Volgens Pandasaurus zou Man vs Meeple de review enkele dagen geleden hebben opgenomen en wachten ze nu op zijn inzending. Review van Rahdo zou pas aan het einde van de campagne beschikbaar zijn (of zelfs helemaal niet -afhankelijk van de ruimte die hij nog heeft-, aldus Pandasaurus).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 maart 2017, 21:19 
Matroos

Berichten: 42
vae victis1 schreef:
dirksk schreef:
Zijn er al reviews van Man vs Meeple en van Rahdo? Duurt best wel lang voordat die online staan.


Volgens Pandasaurus zou Man vs Meeple de review enkele dagen geleden hebben opgenomen en wachten ze nu op zijn inzending. Review van Rahdo zou pas aan het einde van de campagne beschikbaar zijn (of zelfs helemaal niet -afhankelijk van de ruimte die hij nog heeft-, aldus Pandasaurus).


preview van man vs meeple staat online (via youtube. Andere kanalen niet gecheckt). Nog niet bekeken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 06 maart 2017, 10:06 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Wervik
vae victis1 schreef:
vae victis1 schreef:
dirksk schreef:
Zijn er al reviews van Man vs Meeple en van Rahdo? Duurt best wel lang voordat die online staan.


Volgens Pandasaurus zou Man vs Meeple de review enkele dagen geleden hebben opgenomen en wachten ze nu op zijn inzending. Review van Rahdo zou pas aan het einde van de campagne beschikbaar zijn (of zelfs helemaal niet -afhankelijk van de ruimte die hij nog heeft-, aldus Pandasaurus).


preview van man vs meeple staat online (via youtube. Andere kanalen niet gecheckt). Nog niet bekeken.

Ondertussen de preview bekeken en het verdict is dat het een plezant spel is maar nog niet op punt staat en er nog wat onduidelijkheden zijn. Voor die prijs zal ik het aan mij voorbij laten gaan. Kickstarters genoeg :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 06 maart 2017, 10:12 
Avatar gebruiker

Berichten: 265
Woonplaats: Sassenheim
Al met al krijg ik geen goed gevoel bij dit project. Review van Man vs Meeple bekeken en het spel is nog niet af. Dat geeft mij al geen vertrouwen in dit project. Daarnaast heb ik de makers een email gestuurd voor meer informatie over de verzendkosten/ groepspledge en ik krijg er gewoon geen antwoord op.

Zoals Eldrion al zegt "Kickstarters genoeg" !


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 22 maart 2017, 21:26 
Grote Dienaar

Berichten: 112
Woonplaats: Torhout
Indien er geïnteresseerden zijn voor een groepspledge regio West Vlaanderen,
neem gerust contact met me op. Ik zit momenteel aan 3 exemplaren,
zodat de kostprijs gedaald is naar ca $98,40. Ik kan er nog 2 bijnemen, in dat geval
zakt de prijs nog naar $97


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 22 maart 2017, 21:40 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Berichtje van Pandasaurus Games (KS creator van Dinosaur Island):

The shipping costs will be the actual shipping charges - 10 dollars per game. The 25 dollars is just a one-time "reserve" so that everyone knows there is a shipping cost. If it winds up costing less than 25 dollars, we will refund it at the end of the campaign.

Dus ik zoek eventueel 3-4 mensen om zo de verzendkosten te drukken. Als ik het goed begrijp, zou het verzenden daardoor nagenoeg gratis moeten zijn bij voldoende afname. Voorbeeld: 5 exemplaren -> 5 x 80 dollar = 400 dollar plus 25 dollar "gereserveerde" verzending. Effectieve verzendkosten zou mogelijk 50 dollar bedragen, en dan 10 dollar per spel korting voor verzending -> 0 euro verzending. Echte geen garantie daarop of dat klopt want misschien is het zelfs meer dan 50 dollar verzending, maar het lijkt erop...

Iemand interesse voor regio Antwerpen (Puurs - Boom - Antwerpen) om eventueel mee te pledgen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 23 maart 2017, 11:37 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Rotterdam
Zijn er ook geïnteresseerden voor een NL pledge? Anders wil ik mij mogelijk aansluiten bij een pledge van onze zuiderburen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 23 maart 2017, 11:59 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Jurr_on schreef:
Zijn er ook geïnteresseerden voor een NL pledge? Anders wil ik mij mogelijk aansluiten bij een pledge van onze zuiderburen.

Mijn moeder woont in Rotterdam, dus als ik bij haar ben kan ik het eens meebrengen wanneer het geleverd is.
Als je interesse hebt, PM maar gerust.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 23 maart 2017, 12:12 
Omdat spelen moet!
Avatar gebruiker

Berichten: 816
Woonplaats: Kortenberg
Todo schreef:
Iemand interesse voor regio Antwerpen (Puurs - Boom - Antwerpen) om eventueel mee te pledgen?


Ik ben erg aan het twijfelen ..

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 24 maart 2017, 17:18 
Jakkiebak!

Berichten: 53
Woonplaats: Rotterdam
Ik heb mij aangesloten bij Todo zijn pledge. Dank daarvoor!

Ik weet niet hoeveel plekken Todo beschikbaar heeft, maar evt. kan ik verdere verzending binnen NL verzorgen mochten er nog geïnteresseerden in NL zijn. Todo is bereid mijn spel uiteindelijk mee naar Rotterdam (mijn woonplaats) te vervoeren wanneer hij daar weer eens is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 24 maart 2017, 19:57 
Party Animal

Berichten: 468
Woonplaats: Boom
Inderdaad, nog 1 a 2 plekken over. Nog enkele uren de tijd over om te beslissen ;-).

Ik lever dan af in Rotterdam, en dan kan men van daaruit verdelen voor NL.
Amsterdam is echter ook mogelijk waar mijn vader woont, kom ik ook regelmatig.

Ik kijk er iig naar uit! :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 24 maart 2017, 21:04 
Grote Dienaar

Berichten: 112
Woonplaats: Torhout
De laatste uren gaan zeer hard.
We moesten nog 30 K halen in 20 uur om de laatste SG's te halen (19 end of game kaarten en mystery dino meeple)
Met nog 9 uur te gaan zijn de laatste SG's binnen !!

Wie alsnog wil meedoen met mijn pledge kan nog altijd; al begint de tijd te dringen


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
86 berichten | Pagina 3 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4 ... 6  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Dinosaur Island by Pandasaurus Games  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®