Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




11 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 14:58 
Uitgever

Berichten: 44
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel
The Game Master heeft aangekondigd regelmatig spelavonden te gaan organiseren met het strategische bordspel IMPERIAL 2030 op het menu. De Nederlandse uitgever doet dit in samenwerking met de spellenwinkel The Joker in Utrecht.

De eerste speelavond is al op korte termijn, want deze vindt namelijk morgenavond, zaterdag 30 oktober, om 20.00 uur in de spellenwinkel The Joker plaats!

Adres: Oude gracht 230 in Utrecht. http://dejokerutrecht.wordpress.com/

Op dit moment zijn er al veel aanmeldingen binnen, zo laat The Game Master weten. Maar als je er bij wilt zijn, kan dat nog. Je kunt je aanmelden per mail of The Joker bellen (030 233 21 58). De eerste 20 aanmeldingen kunnen nog meedoen, dan zit de ruimte reeds vol.

The Game Master zal in samenwerking met The Joker op regelmatige basis een IMPERIAL 2030 avond organiseren. Volgende keer zullen deze avonden langer voorafgaand aan de avond aangekondigd worden via een nieuwsbrief of speciale nieuwsberichten. Houd hiervoor ook de site van The Game Master in de gaten.

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 15:17 
10. Escape: Zombie City (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Ik heb zelf dit spel op Spiel blind aangeschaft bij The Game Master. Nooit eerder van gehoord (ik geloof dat er wel al een 'oudere' versie van was), maar in het kader van 'steun de Nederlandse uitgeverijen' en het feit dat het me toch wel aansprak (over het artwork ben ik iets minder gecharmeerd), durfde ik het wel aan. Sowieso had ik verder enkel nog maar geld uitgegeven op Spiel aan Era of Inventions en Loch Ness, dus dit kon wel, vond ik :wink:

Ik heb alvast eens door het regelboekje heen gebladerd en ben in ieder geval erg benieuwd naar het spel!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 16:09 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Een leuk initiatief wat mij betreft :clap: Ik ben wel benieuwd naar dit spel, naar horen zeggen wel een avondvullend spel maar als het een goed spel is hoeft dat niet erg te zijn :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 16:15 

Berichten: 756
Woonplaats: Utrecht - NL
Dierik schreef:
Een leuk initiatief wat mij betreft :clap: Ik ben wel benieuwd naar dit spel, naar horen zeggen wel een avondvullend spel maar als het een goed spel is hoeft dat niet erg te zijn :wink:


't is zeker een goed spel. Het mooie is dat je ook tijdens andermans beurt bezig bent met het spel, dus de tijd vliegt voorbij.

Goed initiatief inderdaad. Dit is wel de betere manier om dit soort spellen bekend te maken bij een groter publiek.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 18:43 
Avatar gebruiker

Berichten: 2092
Woonplaats: Eindhoven
Prachtspel, en ik denk nog beter dan Imperial omdat er meer neutrale gebieden zijn om onder de voet te lopen. Dat zeg ik met een kleine slag om de arm want 2030 heb ik pas eenmaal gespeeld en Imperial hoort tot mijn favoriete spellen, dus de lat ligt hoog.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 19:21 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6306
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
In het verleden reeds een keer Imperial gespeeld. Dat is me toen zeer goed bevallen. Dus ik kijk uit naar een partijtje Imperial 2030.

Goed initiatief van The Joker en The Game Master!

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 19:22 
10. Escape: Zombie City (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Tjongejonge, jullie zorgen er wel voor dat ik nóg meer uitkijk naar het spelen van dit spel! Vanavond nog eens effe door die regels spitten :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 19:56 
speelt altijd met geel!
Avatar gebruiker

Berichten: 279
Woonplaats: Riemst
Bart schreef:
In het verleden reeds een keer Imperial gespeeld. Dat is me toen zeer goed bevallen. Dus ik kijk uit naar een partijtje Imperial 2030.

Goed initiatief van The Joker en The Game Master!


Ik zal het volgende week meepakken. :wink:
Wel nog even de regels zien door te bladeren tegen dan.

_________________
Afbeelding
Kijk hier wat ik allemaal te koop heb staan!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 30 okt 2010, 23:02 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3024
Woonplaats: Nijmegen
afgelopen week heb ik het gespeeld (helaas niet helemaal uit kunnen spelen). Maar de ervaringen tot nu toe waren al erg positief! Ik zie er erg naar uit om het nog eens te spelen!

Leuk initiatief van TGM en de winkel!

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010, 16:32 
Uno

Berichten: 1
De eerste Imperial 2030 avond in The Joker was een groot succes! Er is vol enthousiasme gespeeld en de nodige memorabele spelervaringen zijn gemaakt.

Een korte impressie van de avond is te vinden op youtube:

Op het Youtube kanaal van The Game Master is verder een korte beschrijving van dit mooie spel te vinden.

In de toekomst zullen er meer imperial avonden worden georganiseerd. Wij houden u op de hoogte.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2010, 21:50 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Almere
Ik heb dit spel van iemand over genomen die het van Spiel had meegebracht vorige jaar, ik schrok wel even van de prijs bij de joker. Het is een erg leuk en goed spel dat is zeker, ik vind de twee lagen (financieel en strategisch wereldoverzicht) erg goed samenwerken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
11 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - The Game Master en The Joker presenteren: IMPERIAL 2030.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

Imperial 2030, The Game Master



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®