Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




50 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: di 29 maart 2011, 09:17 
tekst en tekeningen
Avatar gebruiker

Berichten: 176
Woonplaats: Coevorden
Voor wat betreft de grote bedrijven: Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat het komt omdat Noorderspel een beurs voor bordspelliefhebbers is. Die komen toch wel. Als bedrijf is die doelgroep best gemakkelijk te bereiken. Dan stop je het geld in een mooie presentatie van je spullen, en niet in de beurs zelf.
Als je als bedrijf de massa wilt bereiken dan ga je naar een locatie waar die massa vanzelf al komt. Dus naar de Huishoudbeurs. Dan moet je standkosten betalen, maar de kans dat je die er weer uit haalt is groter dan op een beurs voor bordspelliefhebbers. Puur vanwege de grote aantallen bezoekers.

En verder: Jammer maar begrijpelijk dat jullie niet terug kunnen naar de DSW. Jammer maar begrijpelijk dat jullie niet terug kunnen naar een toegangsprijs van 0 euro.

(De stripboekenbeurzen kennen een beetje hetzelfde probleem als de spellenbeurzen: teruglopende bezoekersaantallen, waarbij met name 'het grote publiek' het af laat weten en alleen de echte liefhebbers overblijven. Daar zie je dat kleinschalige beurzen op publiekslocaties het relatief beter doen.)

_________________
http://devrolijckegans.blogspot.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Noorderspel11
BerichtGeplaatst: do 31 maart 2011, 08:34 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn