Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2007, 18:13 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 867
Woonplaats: Bollenstreek
Ik denk dat er niets mis mee is als ze een breder publiek aan willen spreken. Die mensen komen wellicht voor een speltype waar spellenliefhebbers hun neus voor ophalen en komen er ter plekke achter dat het spellenaanbod veel groter is dan ze dachten. Laat maar komen dus!

En wie weet willen de studenten uit Groningen, Leeuwarden en Zwolle ook wel komen nu ze niet naar het diepe zuiden hoeven af te reizen.

Als ik vertel over het spellenspektakel of spiel zijn er toch legio mensen die nooit van die beurzen gehoord hebben en niet weten wat ze zijn. Als je er over vertelt dan raken ze soms echt wel genteresseerd. Spiel is voor de gelegenheidsspeler te hoog gegrepen, maar het spellenspektakel spreekt ook echt wel mensen aan die niet wekelijks een spel doen. Mensen komen bovendien eerder als ze denken dat het iets voorstelt dus als het de organisatie lukt om veel reclame te maken kan het best zijn dat mensen eerder komen dan als er slechts summier reclame gemaakt wordt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007, 12:35 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 48
Woonplaats: Schelle (Antwerpen)
francobollus schreef:
Citaat:
Zijn ze er ook te koop????


Jazeker!

Frank, QWG


Gaan jullie je spellen rechtstreeks verkopen of via Adriaenssen (sponsor van forum federatie) ? Voor zover ik weet stond er de vorige jaren slechts 1 grote stand waar je alles kon aankopen.

Erwin


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007, 14:25 
Uitgever

Berichten: 251
Woonplaats: Oud-Beijerland
De verkoop op Spel verloopt zoals altijd via Adriaensen.

Frank
[/i]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2007, 19:05 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Ik las zojuist via de volgende link Beursaanbeiding QWG Masterprintserie dat QWG de Masterprintserie (Leonardo, Yspahan, El Capitain en Demetra) op SPIEL aanbiedt voor EUR 100,00 :D .

Ik hoop dat er nog wat overblijft voor het SSP want dit lijkt me een zeer aantrekkelijk aanbod :D .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2007, 21:11 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Dierik schreef:
Ik hoop dat er nog wat overblijft voor het SSP want dit lijkt me een zeer aantrekkelijk aanbod :D .


Ik neem aan dat ze ook voorraad voor Zwolle reserveren. Ze willen daar immers geen modderfiguur slaan.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007, 08:39 
6. Stoom: Rails, Roem en Rijkdom (2009)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Erwin schreef:
Dierik schreef:
Ik hoop dat er nog wat overblijft voor het SSP want dit lijkt me een zeer aantrekkelijk aanbod :D .


Ik neem aan dat ze ook voorraad voor Zwolle reserveren. Ze willen daar immers geen modderfiguur slaan.


En voor Spel 2007! :D

Gelden de genoemde prijzen (30 euro per stuk, 100 voor 4) ook tijdens het Spellenspektakel en Spel 2007?
Dan kan ik er rekening mee houden bij het maken van mijn begroting :wink: (Wat bij Spel 2007 wel handig is, omdat er alleen contant betaald kan worden)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007, 14:47 
Uitgever

Berichten: 50
Geen paniek !

QWG Games reserveert natuurlijk voorraad voor Spellenspektakel en Spel! Op beide locaties zijn al onze titels verkrijgbaar tegen beursprijzen.

Op het Spellenspektakel heeft QWG een grote demonstratiestand met een eigen verkoophoek.

Op Spel! gaat de verkoop verplicht via Adriaensen, het ligt in dit geval wel aan de bereidheid van Adriaensen om onze spellen (voldoende) in te kopen. Hier is dus enige voorzichtigheid geboden m.b.t aantallen en prijzen.

Voor mensen die zeker willen zijn van een bepaald spel bestaat er de mogelijkheid om voor te bestellen. We hebben geen enkel idee hoe druk het in Zwolle zal zijn en specifiek in onze demo/verkoopstand.

Het feit dat we ook verkopen in Essen is omdat er veel internationale belangstelling bestaat voor de Master Print serie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - QWG informatie mbt beurzenseizoen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®