Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014, 14:20 
10. The Crew: The Quest for Planet Nine (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Inderdaad ik zie het. Het wordt overal aangeboden rond de 20 euro door met mensen die nog eens niet de moeite doen om zich in het spel te verdiepen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014, 14:26 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Mischien moeten we proberen elkaar niet in het vaarwater te zitten als we een bod uitbrengen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014, 21:34 
Joker

Berichten: 5
Naar aanleiding van alle berichten hier, ben ik ook maar eens op marktplaats gaan zoeken naar Het Stenen Tijdperk. Ik heb uiteindelijk voor €15,- een bon kunnen kopen, dus ik ga het spel van de week in de winkel ophalen. :-D

Verder zijn er natuurlijk alweer meer spellen bijgekomen op mijn wishlist. Waaronder Amerigo, heeft iemand hier dit spel al eens gespeeld?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014, 22:20 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1544
Woonplaats: Meerhout
Summer schreef:
Verder zijn er natuurlijk alweer meer spellen bijgekomen op mijn wishlist. Waaronder Amerigo, heeft iemand hier dit spel al eens gespeeld?


Wij hebben Amerigo al gespeeld en zijn er erg enthousiast over! Het is een typische Feld.
Je hebt een aantal acties die worden voorgesteld door een gekleurd blokje. Elke ronde worden een aantal blokjes door de dobbeltoren geworpen, en hetgeen daaruit komt bepaald hoeveel en welke acties elke speler die beurt kan kiezen.. Het is (vermoedelijk) leuk met zowel 2,3 en 4 spelers even leuk aangezien het bord groter/kleiner wordt naar gelang het aantal spelers..

Ons eerste spelletje heeft 120 minuten geduurd (met af en toe wat op te zoeken in de spelregels enz..) maar heeft geen minuut verveeld! Integendeel, als het gedaan was hadden we alledrie zin om het nog eens te spelen.. Dat zijn de eigenschappen van een goed spel :-)

_________________
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014, 23:23 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Elsje07 schreef:
Summer schreef:
Verder zijn er natuurlijk alweer meer spellen bijgekomen op mijn wishlist. Waaronder Amerigo, heeft iemand hier dit spel al eens gespeeld?


Wij hebben Amerigo al gespeeld en zijn er erg enthousiast over! Het is een typische Feld.
Je hebt een aantal acties die worden voorgesteld door een gekleurd blokje. Elke ronde worden een aantal blokjes door de dobbeltoren geworpen, en hetgeen daaruit komt bepaald hoeveel en welke acties elke speler die beurt kan kiezen.. Het is (vermoedelijk) leuk met zowel 2,3 en 4 spelers even leuk aangezien het bord groter/kleiner wordt naar gelang het aantal spelers..

Ons eerste spelletje heeft 120 minuten geduurd (met af en toe wat op te zoeken in de spelregels enz..) maar heeft geen minuut verveeld! Integendeel, als het gedaan was hadden we alledrie zin om het nog eens te spelen.. Dat zijn de eigenschappen van een goed spel :-)

+1 niks aan toe te voegen !!!! :lol:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
20 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Aanvullingen op de bordspelcollectie van een beginner  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®