Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 04 maart 2014, 19:16 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 390
Woonplaats: Boechout
Superhelden hebben me altijd al geïntegreerd. Niet dat ik me heb verdiept in alle duizenden comics, maar ik vind het wel een erg leuk thema en zou het dus graag ook in mijn spellenkast krijgen. Daarom vroeg ik me af of iemand enige ervaring heeft met Sentinels of the Multiverse? En of deze positief zijn ... .

Of toch maar gewoon Marvel Deckbuilding game kopen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 05 maart 2014, 17:33 
2. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2892
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik het Sentinal een keer gespeeld op de club. Het is best een gaaf spel, waarbij je als team (coöp) het opneemt tegen een groot monster dat met een eigen deck speelt.
Het spel is wel helemaal in het engels. De kaarten waarop acties staan ook.
Als je van tekeningen houdt (met name ameritrash) dan kan dit best een leuk spel zijn.

Voor mij persoonlijk was het iets te veel engelse tekst op de kaartjes waar ik het eerste potje niet altijd even goed uitkwam, maar ik kan mij goed indenken dat er mensen zijn die dit erg leuk vinden. Zeker omdat er veel monsters en helden zijn waardoor elk potje anders is en er dus voldoende variatie is.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 05 maart 2014, 22:05 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Ons heeft het niet gegrepen. Niet dat het een slecht spel is, we zien de charme van het co-op, card drafting en special powers echt in. Maar desondanks..... Mocht je interesse hebben in de enhanced edition, doe dan een pb


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 12 maart 2014, 15:28 
Gamer-geek
Avatar gebruiker

Berichten: 430
Woonplaats: Roermond, NL
Ik heb het spel al enige tijd (met de tot op heden uitgebrachtte uitbreidingen), en ik ben er persoonlijk wel van gecharmeerd. De kritiek die uit mijn spelersgroep komt is vooral dat er erg veel gerekend moet worden door alle bonussen en penalty's die de kaarten geven. Het spel heeft wel heel erg veel herspeelbaarheid door het grote aantal vijanden, locaties en helden zelf.

Wat ik persoonlijk het tofste vind aan het spel zijn de verschillende personages. De decks spelen allemaal erg anders en je hebt ook het gevoel dat iedereen iets anders kan bijdragen aan de groep.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Sentinels of the Multiverse  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®