Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 22 nov 2013, 14:57 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Zaterdag, morgen dus, demo ik *Mayday!Mayday!* op Spel in Broechem.
Ik speel natuurlijk zelf mee, als je wilt. :)
Het vliegtuig heeft 5-8 bemanningsleden, waartussen 2-3 Infiltranten zitten.
Verzamel op elk heel uur voor take-off: 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00.

Spel duurt een half uurtje. Als je met minstens 4 spelers komt, kun je ook op ander tijdstip beginnen, voor verzamelen om een groep te vormen kun je het best de hele-uren-tijdstippen proberen.

(Ik zal het spel ook aan de uitleen-stand geven zodat je het zondag ook kan spelen.)

Voor Nederlandstalige speluitleg, zie http://www.youtube.com/watch?v=2jgOeA2ga3s
Goede uitleg van Bastiaan volgens mij. Er ligt bij einde een fiche te weinig, en zo nog een paar kleine errors maar dat maakt voor de eerste uitleg niet uit.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 22 nov 2013, 15:12 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
Fijn! We proberen zeker aan tafel te geraken. Doe je reservaties? :p


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 22 nov 2013, 15:34 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Spelmaecker Davy schreef:
Fijn! We proberen zeker aan tafel te geraken. Doe je reservaties? :p

Ik ga zo al weg (uh nog niet naar Broechem maar naar bijeenkomst met de "Jijbent.nl-crew").
Ik zie wrslk geen berichten meer hier tot morgen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 16:20 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Oei, ik moest om 2 uur smiddags met heftige buikpijn weg en pas om 4 uur kon ik weer verder gaan. En na thuiskomst werd ik erg ziek. Het zal griep zijn, of het Japanse teppanyaki restaurant vrijdagavond. Het gaat nu weer ietsje beter. Ik schrijf dit snel omdat iemand bij verzameltijdstip 15:00 had geschreven "Spijtig, we hebben een half uur gewacht ...". Dus als men hier leest: Sorry! Ik dacht om 2 uur niet dat ik er voor 3 uur nog niet zou zijn.

Na 16:00 heb ik partijen bekeken/gespeeld op het uitleenterras omdat een groep het daar speelde doordat ik niet bij m'n speltafel was. Dus als men me later nog heeft gemist ...

S'ochtends eerst een paar partijen gespeeld waarbij de spelers nog niet gewend waren alles te mogen zeggen in het spel. Daarna een paar heel levendige spannende partijen. En toen sloeg de griep of-wat-dan-ook toe. :(
In het teamspel is iedereen min of meer tegelijk aan zet. Eigenlijk alleen het eerlijke team zou je meestal kunnen zeggen, maar de Infiltranten moeten om zich niet te laten kennen net zo hard meedoen alsof zij eerlijk zijn. Meestal wordt dit door de spelers meteen goed opgepikt. De partijen waren weer erg boeiend. :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 19:23 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Oef. Beterschap!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 24 nov 2013, 20:59 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Ik vond al dat je wat ongemakkelijk bij mij aan tafel zat tijdens de speluitleg van Russian Railroads. Beterschap inderdaad.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 01:42 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
Cwali schreef:
S'ochtends eerst een paar partijen gespeeld waarbij de spelers nog niet gewend waren alles te mogen zeggen in het spel. Daarna een paar heel levendige spannende partijen. En toen sloeg de griep of-wat-dan-ook toe. :(


Wij waren één van die hevige groepen :twisted: Hopelijk kwam het niet door ons :?
Nu, alvast een topspel, het mag zeker naast Weerwolven en The Resistance staan! Wij waren er weg van.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 11:01 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2952
Woonplaats: Deerlijk
Cwali schreef:
Oei, ik moest om 2 uur smiddags met heftige buikpijn weg en pas om 4 uur kon ik weer verder gaan. En na thuiskomst werd ik erg ziek. Het zal griep zijn, of het Japanse teppanyaki restaurant vrijdagavond. Het gaat nu weer ietsje beter. Ik schrijf dit snel omdat iemand bij verzameltijdstip 15:00 had geschreven "Spijtig, we hebben een half uur gewacht ...". Dus als men hier leest: Sorry! Ik dacht om 2 uur niet dat ik er voor 3 uur nog niet zou zijn.

Na 16:00 heb ik partijen bekeken/gespeeld op het uitleenterras omdat een groep het daar speelde doordat ik niet bij m'n speltafel was. Dus als men me later nog heeft gemist ...


Henk, de voorzitter van onze club, heeft het spel gespeeld op de middag. Toen er in de namiddag niemand was, heeft hij het spel dan maar uitgelegd aan een groepje wachtenden. Zo raken alle probleempjes wel opgelost.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2013, 13:26 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Ja dank voor de hulp!
Davy, dat was een mooie partij om te zien. (Ik speelde zelf niet mee, maar wist wie de infiltranten waren.)

((Het ergste deel van de griep is nu voorbij hoop ik.))


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - *Mayday!Mayday!* op zaterdag te spelen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Cwali, Mayday! Mayday!



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®