Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008, 09:58 
Uitgever

Berichten: 50
Ons eerste tweepersoons spel in de "QWG for 2" lijn belooft weer wat speciaals te worden. Misschien wel het beste 2 persoonsspel dat er momenteel voor handen is, maar in ieder geval een van de beste ooit. Jambo speelt zich af in het hart van Afrika waar je als koopman op de markt staat in een druk afrikaans dorpje. Je tegenstander staat daar ook en je probeert elkaar de beste waar af te snoepen. Dat lukt natuurlijk niet zonder wat valse trucjes dus stuur je allerlei gevaren op je tegenstander af: krokodillen, slangen en zelfs leeuwen. Gelukkig zijn er de moedige wachters die je hierbij helpen. Voor de grootste winsten moet je o.a. zaken doen met Arabische kooplui en luisteren naar je dorpsgenoten. De stamoudste speelt een rol, de mandenvlechtster en natuurlijk de regenmaker. Je ziet: er is van alles te ontdekken in JAMBO !

Het spel is vanaf half augustus op alle QWG verkooppunten te verkrijgen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008, 13:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Gefeliciteerd met jullie licentie,

Nekrataal schreef:
Misschien wel het beste 2 persoonsspel dat er momenteel voor handen is, maar in ieder geval een van de beste ooit.


Kun je dat toelichten? Zelfs op BGG komt Jambo niet in de top 100 voor, dus je bedoelt misschien een specifieke groep voor wie Jambo perfect zou zijn?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008, 16:42 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Oud-Beijerland
Jambo komt misschien niet in de top 100 voor, maar op plek 129 bij BGG lijkt mij toch wel aardig in de richting komen. :wink:

_________________
Let's play games!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008, 17:03 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Leonarda schreef:
Jambo komt misschien niet in de top 100 voor, maar op plek 129 bij BGG lijkt mij toch wel aardig in de richting komen. :wink:


Ik vind het een leuk spel, maar "Misschien wel het beste 2 persoonsspel dat er momenteel voor handen is, maar in ieder geval een van de beste ooit" is mij iets te overdreven gesteld.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008, 20:11 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 868
Woonplaats: Bollenstreek
Ik vind Jambo absoluut bij de top van moderne tweepersoons spellen horen. Het spelverloop is iedere keer weer anders en is mij nog niet gaan vervelen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008, 21:08 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 202
Woonplaats: Apeldoorn
Wat leuk dat jullie het in het Nederlands op de markt brengen. Ik kijk er al lange tijd naar uit! Mijn Duits is namelijk vrij slecht en aangezien er toch best wat tekst op de kaarten staat, heeft het er mij altijd van weerhouden om het spel in het Duits aan te schaffen.

Dit wordt een zekere aanschaf!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Jambo
BerichtGeplaatst: zo 20 jul 2008, 18:41 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6328
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Zijn er ook al plannen om de uitbreiding van Jambo in het Nederlands uit te geven, of is dit wat voorbarig en is het afwachten hoe het basisspel verkoopt?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - QWG komt in augustus met Jambo  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

Jambo, QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®