Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008, 16:56 
Uitgever

Berichten: 97
999 Games Bring & Try

Beste spelers en speluitvinders,

999 Games b.v. is altijd op zoek naar noviteiten in de spellenbranche en heeft interesse in nieuwe spelontwerpen van gerenommeerde ontwerpers maar ook van liefhebbers die zelf een spel hebben ontworpen. Om liefhebbers, die zelf een spel hebben uitgevonden, de kans te geven hun spel zo goed mogelijk te presenteren staat 999 Games voortaan op Ducosim met een Bring & Try stand.

Het concept is even eenvoudig als het klinkt. Jij neemt je spel mee, 999 Games gaat het spelen met behulp van jouw uitleg. Een speelbaar prototype met vlot werkende spelregels is wel een vereiste. Mocht het spel potentie hebben naar onze mening dan kan er gesproken worden over vervolgstappen.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Als we bezig zijn is er genoeg te doen op de spellenbeurs. Misschien kun je zelfs het spel extra testen met andere aanwezige spellenliefhebbers.

Criteria
Een spel wordt bij 999 Games beoordeeld op de volgende punten:
-Het spel heeft een duidelijk en aansprekend thema;
-Het spel bevat interessante en originele spelmechanismen;
-Het spel laat de spelers voldoende mogelijkheden tot keuze en strategie;
-Het spel biedt de spelers tot aan het einde kans om te winnen;
-Het spel past in het assortiment van 999 Games;
-Het spel heeft het in zich om een commercieel succes te worden.

Het is raadzaam om over deze punten na te denken voordat je naar onze stand komt om je spel te presenteren.

Waar?
Ducosim
10:00-17:30 uur
Zaterdag 6 september 2008
Jaarbeurs Utrecht, Irene zaal
Meer informatie op http://www.ducosim.nl
Let op! Deze spellenbeurs is niet gratis. Er is wel heel veel te doen en zeker de moeite waard om als spellenliefhebber te bezoeken. Voor prijzen en andere informatie kunt u terecht op de website van Ducosim.


Met vriendelijke groet,
999 Games
R&D team


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008, 18:27 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 2
Woonplaats: Moordrecht
Ik heb n vraagje, is dit hetzelfde als ducosim spelontwerp of weer iets toaal anders?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008, 09:12 
Uitgever

Berichten: 97
Iets totaal anders. Als wij van 999 Games je spel interessant vinden bestaat de kans dat we het gaan uitgeven. Je gaat niet ter plekke een spel maken, je speelt een spel dat je al lang breed ontworpen, getest en gemaakt hebt met mensen van 999 Games omdat je het graag wilt uitgeven.

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat Ducosim spelontwerp is maar ik weet wel dat Ducosim geen spellen uitgeeft. En dan is het volgens mij toch behoorlijk anders, ook als het verder hetzelfde is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008, 15:23 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 2
Woonplaats: Moordrecht
Wim 999 schreef:
Iets totaal anders. Als wij van 999 Games je spel interessant vinden bestaat de kans dat we het gaan uitgeven. Je gaat niet ter plekke een spel maken, je speelt een spel dat je al lang breed ontworpen, getest en gemaakt hebt met mensen van 999 Games omdat je het graag wilt uitgeven.

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat Ducosim spelontwerp is maar ik weet wel dat Ducosim geen spellen uitgeeft. En dan is het volgens mij toch behoorlijk anders, ook als het verder hetzelfde is.


Ok, bedankt voor uw antwoord, ik kom zeker langs, ik heb namelijk een interessant ontwerp klaarliggen. Moet je je nog ergens aanmelden?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008, 15:55 
Uitgever

Berichten: 97
Je kunt gewoon langskomen bij de stand. Als we al bezig zijn maken een afspraak voor later op de dag. Leuk dat je langs komt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 28 okt 2008, 22:46 
1. Legendary: A Marvel Deck Building Game (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Zijn er eigenlijk nog mensen met ontwerpen langs geweest verder, en zo ja, zitten daar ook leuke, interessante of nieuwe dingen bij? Just curious!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 okt 2008, 11:18 
Uitgever

Berichten: 97
Het is de hele dag druk geweest. Op het Spellenspektakel zal er dan ook een zelfde stand zijn, 3 dagen lang.

De gemiddelde kwaliteit was hoog. We hebben alleen goede spellen gezien wat me enorm is meegevallen. Geen Ganzebord met een Elfsteden thema of vergelijkbare kopieeracties.

Of er daadwerkelijk iets mee gebeurt is altijd afwachten. Nu na Essen hebben we het erg druk met testen en een aantal concepten die we hebben gezien draaien mee in het testproces.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 nov 2008, 15:02 
Uitgever

Berichten: 97
Hallo allemaal,

Op het komende spellenspektakel is 999 Games aanwezig met een Bring & Try stand. Wat houdt dit in?


999 Games b.v. is altijd op zoek naar noviteiten in de spellenbranche en heeft interesse in nieuwe spelontwerpen van gerenommeerde ontwerpers maar ook van liefhebbers die zelf een spel hebben ontworpen. Om liefhebbers, die zelf een spel hebben uitgevonden, de kans te geven hun spel zo goed mogelijk te presenteren staat 999 Games op sommige spelevenementen met een Bring & Try stand.

Het concept is even eenvoudig als het klinkt. Jij neemt je spel mee, 999 Games gaat het spelen met behulp van jouw uitleg. Een speelbaar prototype met vlot werkende spelregels is wel een vereiste. Mocht het spel potentie hebben naar onze mening dan kan er gesproken worden over vervolgstappen.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. We maken afspraken op volgorde van binnenkomst. Als we bezig zijn is er genoeg te doen op het spellenspektakel. Misschien kun je zelfs het spel extra testen met andere aanwezige spellenliefhebbers.

Criteria
Een spel wordt bij 999 Games beoordeeld op de volgende punten:
• Het spel heeft een duidelijk en aansprekend thema;
• Het spel bevat interessante en originele spelmechanismen;
• Het spel laat de spelers voldoende mogelijkheden tot keuze en strategie;
• Het spel biedt de spelers tot aan het einde kans om te winnen;
• Het spel past in het assortiment van 999 Games;
• Het spel heeft het in zich om een commercieel succes te worden.
Het is raadzaam om over deze punten na te denken voordat je naar onze stand komt om je spel te presenteren. Reken op een half uur tijd om je spel te laten zien.

Misschien tot op de Bring & Try stand!

Wim de Boer


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2013, 12:24 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Woonplaats: Dordrecht
Topic van 5 jaar geleden. Vroeg me af, heeft er iemand op deze manier nog succes gehad bij 999?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2013, 12:37 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 282
Volgens mij komen "Grabbelen" en "High five" uit deze sessies voort en misschien ook "Dobbelduel".

_________________
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Bring & Try 999 Games op Ducosim  

Gebruikers die deze topic waarderen

munio

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®