Een leuk en goed afgewerkt spel, niet alleen qua uitvoering (geweldige vondst, die in elkaar grijpende tegels), maar ook qua spelmechanismen. Je verzamelt mana (= toverkracht) om daarmee 4 offers aan de oppergod te brengen. Wie dat als eerste doet, wint. Dat mana verzamelen doe je door stenen af te leveren in de tempel, of door mannetjes bij offerplaatsten te hebben. Punt is, om offerplaatsen te bouwen heb je ook stenen nodig, en de nieuwe mannetjes komen pas als er hutjes op het veld staan. (Je weet wel, huisje-boompje-beestje.) En voor die hutjes heb je hout---de tweede grondstof---nodig. Je kunt elkaar het leven zuur maken door machtkaarten te spelen, of grondstoffen te stelen. Het spel loopt erg vlot en speelt goed met twee en vier spelers, ik neem dus maar aan dat het ook met drie soepeltjes loopt.
Het enige nadeel is dat als mensen goed uit hun ogen kijken er altijd wel twee op bijna hetzelfde tijdstip kunnen winnen. Je moet zelf maar uitmaken of je dat een nadeel vindt: het houdt in ieder geval wel de spanning erin. Wrede laat zien dat 'ie ook nog wat anders kan dan Carcassonne