Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





58 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mykerinos
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 13:48 
Uitgever

Berichten: 50
In april 2006 is MYKERINOS verkrijgbaar in Nederland.
White Goblin Games en Quined Games werken opnieuw samen en brengen dit nieuwe bordspel uit.

MYKERINOS is een bordspel dat zich afspeelt in begin 1900. Oude schatten liggen begraven in Egypte en archeologen reizen af naar deze mysterieuze opgravingen voor hun "patrons" uit Engeland. Het doel is om zoveel mogelijk schatten in het museum van Londen tentoon te stellen.

Om zeker van een exemplaar te zijn is het mogelijk om (voor) in te schrijven via het emailadres info@whitegoblingames.nl.

Zie voor meer informatie over Mykerinos op de site's http://www.quined.nl, http://www.whitegoblingames.nl en op http://www.ystari.com.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 15:52 
Uitgever

Berichten: 50
Ik dacht dat dit (plaatsen van nieuwsberichten over nieuwe releases) toegestaan was, mocht dat niet het geval zijn mag een forum-master dit bericht gerust weghalen.
1000 maal excuses hiervoor dan !


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 18:04 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 365
Woonplaats: Zevenaar
Voor mij is het in ieder geval genoeg redenen om een bestelling te plaatsen. Een nederlandse uitgeverij die moeite doet om goede spellen te vertalen e.d. heeft bij mij een streepje voor. :wink:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 18:55 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Nekrataal schreef:
Ik dacht dat dit (plaatsen van nieuwsberichten over nieuwe releases) toegestaan was, mocht dat niet het geval zijn mag een forum-master dit bericht gerust weghalen.
1000 maal excuses hiervoor dan !


Wat mij betreft is deze informatie uit eerste hand welkom. Als eenvoudig lid van dit forum vind ik het wel leuk dat ook uitgevers vrolijk meeschrijven.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 19:03 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 202
Woonplaats: Apeldoorn
Het lijkt me een leuk thema, het doet me een beetje aan Tikal denken. Ben benieuwd of het wat is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 21:21 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Nekrataal schreef:
Ik dacht dat dit (plaatsen van nieuwsberichten over nieuwe releases) toegestaan was, mocht dat niet het geval zijn mag een forum-master dit bericht gerust weghalen.
1000 maal excuses hiervoor dan !


Dit is interessante info, is naar mijn mening niets mis mee (al zou het geen kwaad kunnen om dergelijke berichtjes ook naar websites met spellennieuws te sturen. Hoeven die arme webmasters niet steeds forumpagina's af te grazen........) :-)

Tip voor de toekomst: maak je bekend als medewerker van White Goblin Games als je dergelijke berichten plaatst. Is wel zo helder.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Mykerinos
BerichtGeplaatst: di 07 maart 2006, 22:44 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Nekrataal schreef:
White Goblin Games en Quined Games werken opnieuw samen en brengen dit nieuwe bordspel uit.


Deze zin wekt bij mij de indruk dat jullie een Nederlandstalige versie zullen uitbrengen. Volgens de website van Quined zullen jullie echter de Engels- en Duitstalige editie distribueren en via de website Nederlandstalige regels aanbieden. Welke optie wordt het?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 08 maart 2006, 09:05 
Uitgever

Berichten: 50
In Maart 2006 zal het inderdaad de Engelse doos zijn met NL spelregels.
Het spel zelf is taal-onafhankelijk.

Waarschijnlijk komt er in de loop van 2006 een NL versie. Hangt ook mede af van het succes dat Mykerinos ten deel valt.

We hebben echter veel meer projecten onder handen momenteel dus zekerheid hieromtrent is niet te geven.

Mykerinos is een dusdanig goed "pittig" strategiespel dat de diehards toch écht de 1e editie niet moeten laten liggen. Mykerinos speelt verrassend makkelijk weg en intrigeert na 1 potje spelen direct.

Groet
WGG


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 08 maart 2006, 09:32 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 869
Woonplaats: Bollenstreek
Ik vind het wel leuk als speluitgevers in dit forum berichtjes plaatsen met hun plannen. Weet je ook weer over welke spellen je je budget moet gaan verdelen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2006, 13:32 
Uitgever

Berichten: 50
Mykerinos is onderweg van de fabriek naar ons pakhuis.
Liefhebbers die zich hebben ingeschreven zijn nu zeker van hun exemplaar. Men ontvangt deze week een email met de informatie.

Op www.whitegoblingames.nl en www.quined.nl staat wat meer informatie over het spel (oa. een foto van het speelbord en wat tekeningen van de patroonkaarten).

Quined
WGG


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2006, 20:20 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 187
Woonplaats: Amsterdam
Ik vroeg me af of er forumleden zijn die Mykerinos gespeeld hebben (bijv. op de Ducosimbeurs) en wat zij er van vinden. Ik heb onlangs de regels gelezen en vind het veelbelovend, maar een spel kopen puur en alleen omdat de regels me aanstaan vormt toch wel een serieuze bedreiging voor (de inhoud van) mijn portemonnee :roll:.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2006, 20:42 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
BenNevis schreef:
Ik vroeg me af of er forumleden zijn die Mykerinos gespeeld hebben (bijv. op de Ducosimbeurs) en wat zij er van vinden. Ik heb onlangs de regels gelezen en vind het veelbelovend, maar een spel kopen puur en alleen omdat de regels me aanstaan vormt toch wel een serieuze bedreiging voor (de inhoud van) mijn portemonnee :roll:.

Werkt toch redelijk bij mij---en als spellen niet bevallen verkoop ik ze weer door :twisted: . Je verliest wel wát op die manier, maar niet veel.

Mykerinos kwam, vzimkh, over als een meerderhedenspel, en daar ben ik altijd wat huiverig voor. Ik ben dus niet geneigd dat spel te kopen zodat jij het voor een zacht prijsje over kan nemen :).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 maart 2006, 22:53 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 365
Woonplaats: Zevenaar
Ja met Ducosimbeurs gespeeld. Zoals de laatste tijd veel van dat soort spellen zijn uitgekomen: klein, korte speelduur en toegankelijk. Is m.i. ook een meerderheidsspel. Niet al te veel diepgang maar ook geen simpel spel. Zelf vind ik het wel fijn om eens in de zoveel tijd wat van dat soort spellen te spelen. Je kunt dan meerdere spellen spelen of voor het naar bed gaan vlug nog een potje spelen. Het spel is niet (te) duur en al speel ik het in totaal 5 x dan is het me al waard! Het zal bij mij in de serie Rattenscharf, Blokus, China, Fjorde etc komen wat spelbeleving


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 31 maart 2006, 08:04 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 187
Woonplaats: Amsterdam
Boes schreef:
Het spel is niet (te) duur
Ik kon de prijs alleen op Duitse websites vinden (13.95). Weet iemand wat de prijs bij whitegoblingames gaat zijn?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 31 maart 2006, 12:14 
Spelmagazijn.com
Avatar gebruiker

Berichten: 684
Ik heb Mykerinos ook op de Ducosim beurs gespeeld. Ik was er erg van onder de indruk. Eenvoudige regels en toch veel mogelijkheden en diepgang. Ik heb er op gestemd bij de Spiel des Jahres Toto van Spielbox. Een aanrader wat mij betreft.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
58 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Mykerinos  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

Mykerinos, QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®