Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



27 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 12:43 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Binnenkort in de winkels: Fresko The Scrolls

Afbeelding

De bisschop presenteerde de schilders speciale rollen. De portretten van oude meesters, kunnen spelers Fresco volledig in ere herstellen en meer winstpunten verdienen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 16:00 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Als iemand nieuwe Queen Games spellen in een (web)winkel tegenkomt, laat dit s.v.p. hier weten. In Duitsland zijn de spellen van Queen Games sinds dit jaar bij veel winkels niet meer te koop (uit onvrede met de prijspolitiek van deze uitgever).

Queen Games heeft een eigen shopje bij Amazon.de, maar dit is een relatief dure optie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 16:50 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
Misth schreef:
Binnenkort in de winkels: Fresko The Scrolls

Afbeelding

De bisschop presenteerde de schilders speciale rollen. De portretten van oude meesters, kunnen spelers Fresco volledig in ere herstellen en meer winstpunten verdienen.

Dit is toch de uitbreiding die ze op Spiel 2010 weggaven of zit er nog wat extra bij?

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 17:04 
Regenmaker

Berichten: 272
Woonplaats: Oelegem/Belgie
@ Erwin, hier hebben ze bij mijn weten alles van Queen Games, en als het toch niet op de lijst moest staan, gewoon ff een mailtje sturen.

Het is in Belgie, maar ze verzenden ook vanuit Nederland.

http://users.telenet.be/adriaensen

_________________
Afbeelding
--> Bezoek onze website hier <--


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 17:51 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 168
Woonplaats: Meulebeke
inderdaad bij adriaensens hebben ze de meeste spellen wel. En meestal tegen een mooi prijsje. Hun service is ook fantastisch. Bij een vriend van mij hadden ze het pakket enkele dagen te laat opgestuurd en ter compensatie kreeg hij het spel galapagos van WGG gratis meegeleverd. Van service gesproken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 18:33 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
syroit schreef:
Misth schreef:
Binnenkort in de winkels: Fresko The Scrolls

Afbeelding

De bisschop presenteerde de schilders speciale rollen. De portretten van oude meesters, kunnen spelers Fresco volledig in ere herstellen en meer winstpunten verdienen.

Dit is toch de uitbreiding die ze op Spiel 2010 weggaven of zit er nog wat extra bij?


Klopt, alleen op Essen kreeg je deze uitbreiding als je het basis spel zelf kocht. De uitbreiding zover ik begrijp gaat apart verkocht worden.

Ik denk niet dat er meer bij zit omdat het dezelfde benaming heeft als de uitbreiding op Essen maar dat weet ik niet zeker.

De doos heb ik niet gezien op Essen aangezien het in een plastic zak zat.

Ik heb dit inderdaad gezien op Amazon.de waar het alleen verkrijgbaar is (buitenom wat EBay artikelen) bij de verkoper Mogli-Distribution.

Helaas zie ik tot op heden nog geen mogelijkheid dit te bestellen, ook niet bij Amazon.de omdat het niet bezorgd kan worden buiten Duitsland.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 20:43 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Misth schreef:
Ik heb dit inderdaad gezien op Amazon.de waar het alleen verkrijgbaar is (buitenom wat EBay artikelen) bij de verkoper Mogli-Distribution.

Helaas zie ik tot op heden nog geen mogelijkheid dit te bestellen, ook niet bij Amazon.de omdat het niet bezorgd kan worden buiten Duitsland.


Mogli is de Amazonshop van Queen Games zelf.
Ik heb daar eerder dit jaar de Shogun uitbreiding gekocht.
Die werd zonder problemen naar Nederland verstuurd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011, 21:30 
Spelmagazijn.com
Avatar gebruiker

Berichten: 684
Erwin schreef:
Als iemand nieuwe Queen Games spellen in een (web)winkel tegenkomt, laat dit s.v.p. hier weten. In Duitsland zijn de spellen van Queen Games sinds dit jaar bij veel winkels niet meer te koop (uit onvrede met de prijspolitiek van deze uitgever).

Queen Games heeft een eigen shopje bij Amazon.de, maar dit is een relatief dure optie.

De GlasErmeister uitbreiding van Fresko is/was bij Spiele Offensive beschikbaar. Ik wacht alleen al meer dan een jaar op New York.


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 08:39 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Erwin schreef:
Misth schreef:
Ik heb dit inderdaad gezien op Amazon.de waar het alleen verkrijgbaar is (buitenom wat EBay artikelen) bij de verkoper Mogli-Distribution.

Helaas zie ik tot op heden nog geen mogelijkheid dit te bestellen, ook niet bij Amazon.de omdat het niet bezorgd kan worden buiten Duitsland.


Mogli is de Amazonshop van Queen Games zelf.
Ik heb daar eerder dit jaar de Shogun uitbreiding gekocht.
Die werd zonder problemen naar Nederland verstuurd.


Ik heb inmiddels contact opgenomen met Mogli. Krijg het volgende bericht als ik de bestelling wil plaatsen bij Amazon:
Citaat:
Bitte beachten Sie
Fresko Erweiterungsmodule 4,5,6 + 7 (Die Schriftrollen)- Bei Bestellungen ab 29,00 EUR erstatten wir Ihnen bei Lieferung die Versandkosten kann nicht an die ausgewählte Adresse versandt werden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 09:36 
Avatar gebruiker
The Scrolls heb ik hier nog niet zien staan, maar Queen Games zijn vlot te verkrijgen in Franse webwinkels. Verzendkosten naar België bedragen 5.50 of 6.00 euro, naar Nederland (en heel EU) 8.00. Voor Frankrijk is het ook om en bij de 6 euro, maar dan heb je al een gratis verzending voor een lager bedrag.

Service is schitterend, ik heb er niet van te klagen. Als iemand in Frankrijk wil laten leveren en het dan bij mij komen ophalen, dat is natuurlijk ook mogelijk, maar dan moet je er wel voor naar Mechelen komen.

www.ludibay.net
www.philibertnet.com
en (vooral) voor miniatures kan http://www.ludikbazar.com/ soms ook mooie aanbiedingen hebben.

Vooral hun "prix rouges" en "ventes flash" zijn vaak interessant.

En de laatste tip: kijk (of vraag) de versie even na (vo of vf, het maakt toch weer een heel verschil).


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 11:26 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Rubik schreef:
Erwin schreef:
Als iemand nieuwe Queen Games spellen in een (web)winkel tegenkomt, laat dit s.v.p. hier weten. In Duitsland zijn de spellen van Queen Games sinds dit jaar bij veel winkels niet meer te koop (uit onvrede met de prijspolitiek van deze uitgever).

Queen Games heeft een eigen shopje bij Amazon.de, maar dit is een relatief dure optie.

De GlasErmeister uitbreiding van Fresko is/was bij Spiele Offensive beschikbaar. Ik wacht alleen al meer dan een jaar op New York.


Ik zie hier dat New York te bestellen is:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 13:37 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Ik heb me rot gezocht maar kan het bijna nergens vinden behalve op 2 Italiaanse verkoop sites, op Ebay en Amazon.

Italiaanse sites

Fresko The Scrolls is bij beide Italiaanse websites boven de 20 EURO. Dat is gewoonweg veel te duur! en dan hebben we het nog niet over de verzendkosten.

Wie toch belang heeft bij de uitbreiding en bereid is zoveel te betalen:
- Giochinscatola.it
- UPlay.it

Wel raar dat het niet te verkrijgen is in Nederland en Belgie.

Ebay en Amazon
Op Ebay en Amazon wordt het verkocht door Mogli Distribution maar alleen aan Duitsland. Hier wordt het verkocht door Julian Kupta (Director Homepage en Videos) van Queen Games.

Mogli Distribution
Julien Gupta
Langbaurghstr. 7 b
53842 Troisdorf
Deutschland
E-mail: mogli-distribution@gmx.de

Queen Games GmbH
Langbaurghstraße 7
53842 Troisdorf
Deutschland
E-Mail: info@queen-games.de
Telefon: +49 (0) 2241 / 4900-0
Telefax: +49 (0) 2241 / 4900-99

Fresko The Glaziers

Ook heb ik bij deze uitbreiding nog steeds belang maar kan deze ook nergens vinden. Iemand?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 13:55 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Erwin schreef:
Misth schreef:
Ik heb dit inderdaad gezien op Amazon.de waar het alleen verkrijgbaar is (buitenom wat EBay artikelen) bij de verkoper Mogli-Distribution.

Helaas zie ik tot op heden nog geen mogelijkheid dit te bestellen, ook niet bij Amazon.de omdat het niet bezorgd kan worden buiten Duitsland.


Mogli is de Amazonshop van Queen Games zelf.
Ik heb daar eerder dit jaar de Shogun uitbreiding gekocht.
Die werd zonder problemen naar Nederland verstuurd.


Heb je niet toevallig deze besteld? via 12spiel.de?

Zou het super vinden als jij voor mij zou kunnen bestellen. Zou je dat willen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 15:05 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Misth schreef:
Heb je niet toevallig deze besteld? via 12spiel.de?


Mijn Amazonbestelling liep op 9 maart via Mogli (dat is nog steeds een van de bestelopties, volg de link onder '3 neu ab EUR 29,99').


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 21 apr 2011, 15:29 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Erwin schreef:
Misth schreef:
Heb je niet toevallig deze besteld? via 12spiel.de?


Mijn Amazonbestelling liep op 9 maart via Mogli (dat is nog steeds een van de bestelopties, volg de link onder '3 neu ab EUR 29,99').


Die kan ik wel bestellen maar dat gaat helaas niet met Fresko The Glaziers + The Scrolls :(


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
27 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Fresko: The Scrolls (Uitbreiding 7)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

Queen Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®