Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2011, 23:50 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Uitgeverij Productief brengt deze maand een update van het strategische bordspel Khet uit, met een aangepast speelbord, nieuwe speelstukken met ingebouwde lasers en een verlaagde adviesprijs, vier jaar na de Nederlandse lancering van het spectaculaire bordspel.

Khet is bekend geworden als het schaakspel met lasers: spelers plaatsen strategisch hun speelstukken met ingebouwde spiegels. Na het afvuren van hun laser kan de laserstraal via de spiegels een speelstuk van de tegenstander raken en die daarmee uitschakelen. Inmiddels is Khet een gewaardeerd spel onder spellenclubs en op scholen. Er wordt dit jaar zelfs een Nederlands kampioenschap Khet gehouden, tijdens het festival Spellen aan Zee, op 3 september in Den Haag.

Waar de lasers eerst in het speelbord zaten, zijn ze nu geïntegreerd in het nieuwe speelstuk: de Sfinx. De Sfinx kan een kwartslag draaien, waardoor de laserstraal plotseling een heel ander pad volgt. Het tweede nieuwe speelstuk Anubis is onschendbaar aan 1 zijde, wat meer mogelijkheden geeft om een goede verdediging neer te zetten.

Adviesverkoopprijs: € 39,95
Khet wordt verkocht via speelgoed-, spellen- en boekwinkels, geselecteerde webshops en schoolleveranciers.

Bijlage:
De bijlage Khet Game and Box.jpg is niet langer beschikbaar.


Meer informatie: http://www.khet.nl

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2011, 13:28 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 168
Woonplaats: Meulebeke
Ik heb destijds khet op de kop kunnen tikken en ben er nog altijd heel tevreden ben. Ik moet zeggen dat ik deze nieuwe release er veel beter vindt uitzien dan de eerste versie. Ook lijkt me het leuk dat je de laserstraal nu kan draaien.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Khet 2.0: schaakspel met lasers  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Tags

Khet 2.0, Productief



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®