Liberté - spelmateriaal

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Schoolmeester
Meeple

Liberté - spelmateriaal

Bericht door Schoolmeester »

Hallo

Ik haalde onlangs - met veel plezier - Liberté in huis. Het gaat om een nieuw exemplaar, uitgegeven door Valley Games. Er lijkt echter op het eerste gezicht iets verkeerds: in de spelregels is sprake van 110 kaarten en bij verschillende tellingen kwam ik telkens uit op 108. :problem:

Weet jij raad? Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groeten
Schoolmeester
andy
Stamhoofd

Re: Liberté - spelmateriaal

Bericht door andy »

Bij de meeste uitgevers kun je vervangingsonderdelen vragen. Best dus eerst eens vragen bij valley games zelf.
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

Schoolmeester schreef:Ik haalde onlangs - met veel plezier - Liberté in huis. Het gaat om een nieuw exemplaar, uitgegeven door Valley Games. Er lijkt echter op het eerste gezicht iets verkeerds: in de spelregels is sprake van 110 kaarten en bij verschillende tellingen kwam ik telkens uit op 108. :problem:
Toch maar Liberté aangeschaft? En hoe nu verder met Die Macher? 8)

Hoe dan ook: hier vind je een gedetailleerde lijst van de speelkaarten. Uitzoeken welke kaarten ontbreken, en dan Valley Games maar mailen.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

http://www.boardgamegeek.com/thread/699 ... ard-issues

Volgens mij gaat het niet specifiek over jouw probleem, maar er staat wel een emailadres in vermeld.
Afbeelding