Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 aug 2016, 20:13 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Mansions of Madness: Second edition

Afbeelding

Mansions of Madness is terug en hoe. Deze nieuwe Second Edition trapt het originele spel compleet uit het water. En dat voor een game die een van mijn favoriete mechanismen (one-versus-many heeft ingeruild voor een volledig coöperatieve spelervaring én een App. Wow, Wow, Wow.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 30 aug 2016, 21:33 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Ruud2009 schreef:
Mansions of Madness: Second edition

Afbeelding

Mansions of Madness is terug en hoe. Deze nieuwe Second Edition trapt het originele spel compleet uit het water. En dat voor een game die een van mijn favoriete mechanismen (one-versus-many heeft ingeruild voor een volledig coöperatieve spelervaring én een App. Wow, Wow, Wow.


Wil je eens de vergelijk maken met D2E met app en deze? En dan niet echt op spelinhoued maar meer hoe de game is verbeterd door de app en welke app je beter vindt? Ken beide spelen, maar MoM2 moet nog binnen komen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 30 aug 2016, 22:38 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
maartend schreef:
Ruud2009 schreef:
Mansions of Madness: Second edition

Afbeelding

Mansions of Madness is terug en hoe. Deze nieuwe Second Edition trapt het originele spel compleet uit het water. En dat voor een game die een van mijn favoriete mechanismen (one-versus-many heeft ingeruild voor een volledig coöperatieve spelervaring én een App. Wow, Wow, Wow.


Wil je eens de vergelijk maken met D2E met app en deze? En dan niet echt op spelinhoued maar meer hoe de game is verbeterd door de app en welke app je beter vindt? Ken beide spelen, maar MoM2 moet nog binnen komen.


Moet D2E eigenlijk vaker spelen met de app en hen het originele D2E te weinig gespeeld. Zou zegen dat MoM beter is wat betreft verhaal, maar D2E met app veeel variabeler

Ook zijn de scenario's die ik gezien heb voor D2E stukken kleiner dan die voor MOM2. Zo kon ik 2 D2E scenario's op 1 avond spelen en maar 1 MoM2 scenario.

Ook zijn alle scenario's in MOM2 los staand voor. Zover ik weet. D2E is een campaign.. en kent dus ook veel meer upgrade paden (en variatie) daarin. Misschien goed om in de review nog wat uit te drukken.. of in een los artikel.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 30 aug 2016, 22:52 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Thnx. D2E is idd campaign. Maar korter? Doe er soms met de groep maar 1 op een avond. Maar wij lullen veel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - Ameritrash: Mansions of Madness: Second edition  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®