Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 08:38 
Avatar gebruiker

Berichten: 999
Woonplaats: Huis ter Heide
Afbeelding

http://www.asaboardgamer.com/nl/recensie/azul/

_________________
Hier vind je mijn stukjes over bordspellen
&
Check de website van de Nederlandse Spellenprijs


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 14:04 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Waarom plaats je je recensie niet hier?
Nu is dit artikel op het forum gewoon clickbait.
Volgens mij is er een sectie op BSM waar links naar blogs en dergelijke geplaatst worden, daar hoort dit thuis.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 17:08 
Avatar gebruiker

Berichten: 999
Woonplaats: Huis ter Heide
Jerome schreef:
Waarom plaats je je recensie niet hier?
Nu is dit artikel op het forum gewoon clickbait.
Volgens mij is er een sectie op BSM waar links naar blogs en dergelijke geplaatst worden, daar hoort dit thuis.


Clickbait, clickbait. Ik vind dat zo'n vreemde term. Je hoeft niet te klikken. Je kiest er zelf voor om het wel of niet te doen. Ik verstop de link niet eens in een stukje tekst ofzo.

Ik, en anderen met mij trouwens (zoals je kunt zien in het beste van het web gedeelte), doe het al jaren zo. Je bent de eerste van wie ik dit commentaar krijg.

Er bestaat wel een speciale sectie voor videoreviews onder de categorie spellen en regelvragen, maar geen speciale rubriek voor andersoortige reviews (buiten het portaal of de bsm-recencenten).

Zolang die er niet is, of het plaatsen van links naar reviews (youtube, andere sites, van wie en welk soort dan ook) verboden wordt op het forum blijf ik dit doen.

_________________
Hier vind je mijn stukjes over bordspellen
&
Check de website van de Nederlandse Spellenprijs


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 17:16 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
rvlieshout schreef:
Zolang die er niet is, of het plaatsen van links naar reviews (youtube, andere sites, van wie en welk soort dan ook) verboden wordt op het forum blijf ik dit doen.


Ik snap niet waarom jouw reviews nog steeds niet in het portaaloverzicht van recensieblogs verschijnen. Dat zou recht doen aan de kwaliteit die jij op de mat legt (en het scheelt weer wat zelfpromotie in de 'beste van het web' hoek :D ).

Kan een van de eindbazen van dit portaal daar eens werk van maken?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 17:47 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
rvlieshout schreef:
Clickbait, clickbait. Ik vind dat zo'n vreemde term. Je hoeft niet te klikken. Je kiest er zelf voor om het wel of niet te doen. Ik verstop de link niet eens in een stukje tekst ofzo.


Het is clickbait omdat de titel liegt over de inhoud. Er is immers geen recensie te lezen op het forum, alleen maar een link naar een recensie op je eigen website.
Als jouw titels voortaan de lading dekken kan ik een weloverwogen keuze maken om wel of niet te klikken op dat forumonderwerp.

Verder ben ik het met Erwin eens wat betreft het portaaloverzicht. Succes.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018, 21:12 
Matroos
Avatar gebruiker

Berichten: 47
Woonplaats: Almere
Jerome schreef:
rvlieshout schreef:
Clickbait, clickbait. Ik vind dat zo'n vreemde term. Je hoeft niet te klikken. Je kiest er zelf voor om het wel of niet te doen. Ik verstop de link niet eens in een stukje tekst ofzo.


Het is clickbait omdat de titel liegt over de inhoud. Er is immers geen recensie te lezen op het forum, alleen maar een link naar een recensie op je eigen website.
Als jouw titels voortaan de lading dekken kan ik een weloverwogen keuze maken om wel of niet te klikken op dat forumonderwerp.

Verder ben ik het met Erwin eens wat betreft het portaaloverzicht. Succes.

Je zit op het gedeelte "Beste van het Web" wat toch impliceert dat het hier gaat over externe links in plaats van informatie op het forum zelf? Het grootste gedeelte van de overige links hier gaan ook extern.

Mooie review overigens, spel staat nog op mijn wishlist, maar wie weet, als ik in een gekke bui ben :).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018, 08:56 
Avatar gebruiker

Berichten: 999
Woonplaats: Huis ter Heide
Erwin schreef:
rvlieshout schreef:
Zolang die er niet is, of het plaatsen van links naar reviews (youtube, andere sites, van wie en welk soort dan ook) verboden wordt op het forum blijf ik dit doen.


Ik snap niet waarom jouw reviews nog steeds niet in het portaaloverzicht van recensieblogs verschijnen. Dat zou recht doen aan de kwaliteit die jij op de mat legt (en het scheelt weer wat zelfpromotie in de 'beste van het web' hoek :D ).

Kan een van de eindbazen van dit portaal daar eens werk van maken?


Dat snap ik ook niet Erwin... :angel:

Ik schrijf toch al sinds 2013 wekelijks recensies (dat lijkt me toch beter dan de recensieblogs die al sinds 2013 geen recensies meer schrijven 8) ).

Ik sta wel in 'Andere blogs', dat wel.

Dus ik blijf hier nog lekker 'misleidende' berichtjes plaatsen denk ik. :thumbup:

_________________
Hier vind je mijn stukjes over bordspellen
&
Check de website van de Nederlandse Spellenprijs


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018, 10:39 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Vraag aan Bart & co: waarom staat as a boardgamer niet onder de recensieblogs? Daar hoort deze reviewer toch gewoon thuis?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018, 17:07 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Erwin schreef:
Vraag aan Bart & co: waarom staat as a boardgamer niet onder de recensieblogs? Daar hoort deze reviewer toch gewoon thuis?

Dit staat al op de todo-list van de heren techneuten, nu nog even tijd vinden. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - As a Board Gamer - Azul Recensie  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Azul



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®