Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020, 02:31 
Spellenbaas.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 33
Nu we zoveel mogelijk thuis moeten zitten en sociale contacten het liefst moeten vermijden gingen we opzoek naar alternatieven om toch samen bordspellen te kunnen spelen. Zo kwamen wij uit bij Board Game Arena. Een platform waar je online real-time of turn-based bordspellen kunt spelen met mensen over de hele wereld.

Voor sommige misschien al bekend, voor andere niet. In ons artikel lees je onze ervaringen. Klik op de afbeelding om naar het artikel te gaan.

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020, 10:24 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2651
Woonplaats: Etten-Leur
Naar aanleiding van jouw review gelijk geprobeerd.

Voor mij veel beter alternatief dan Tabletopia.

-Het werkt goed in een browser op Android

-Handelingen gaan automatisch. Ik hoef niet een kaart die ik van trekstapel pak te slepen naar mijn hand en om te draaien. Ik klik op de kaart en hij gaat automatisch naar mijn hand

-Premium account is wel slechts 4 euro per maand als je andere wilt uitnodigen. Tabletopia is 10 euro


Vindt wel bij Tabletopia het aanbod beter maar dit aanbod is zeker niet slecht.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020, 13:43 
spellenclub

Berichten: 328
Woonplaats: Amsterdam
Of je besluit vanaf nu een jaartje BGA uit te proberen Edwin...Kost het maar €2,00 per maand. Een kop koffie per maand kost in feite meer :-)

Zelf hebben wij als Amsterdice ook een groep opgezet voor alle leden die daar behoefte aan hebben. Voor beginnende online spelers is deze website heel gebruiksvriendelijk. Ben ik met de Spellenbaas eens. Je ziet veel spelgroepen nu een groep aanmaken. Dat is een mooie ontwikkeling.
Voor spelaanbod van recentere tijden is daarnaast Tabletopia en Tabletop Simulator ook aan te raden. Kost alleen iets meer gebruikservaring.

We mogen van geluk spreken dat er zoveel keuzes zijn nu...

Speel ze !

_________________
Afbeelding

Facebook
Website
BGG guild


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020, 13:47 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2651
Woonplaats: Etten-Leur
Klopt voor wat je krijgt echt niet duur. Zeker niet als je samen speelt want met Premium kin je ook met je partner op 1 account en dan spelen tegen een bevriend stel. Maar 1 abonnement nodig.

Jaarabonnement hoef ik dan weer niet. Verwacht na de Coronatijd toch weer te spelen bij de lokale spellenclub.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - Spellenbaas | Onze ervaringen met Board Game Arena  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®