Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 16:53 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 932
Woonplaats: Utrecht
https://kinderhulp.nl/nieuws/coop-donee ... 0-spellen/

VELP - Supermarktketen Coop heeft 10.000 spellen overhandigd aan het Nationaal Fonds Kinderhulp, in de vorm van een cheque. De spellen gaan naar gezinnen met kinderen die in armoede opgroeien.

De spellen zijn bij elkaar gespaard door Coop-leveranciers en -partners tijdens de campagne ‘Samen spelen, samen delen’.

Eerste 1000 spellen van Coop
Van de 10.000 gedoneerde spellen doneerde de coöperatieve supermarktformule zelf de eerste 1000. Mariëlle Witjes, manager marketing en communicatie bij Coop: ‘Dit jaar loopt alles anders dan anders. We houden fysieke afstand, maar het gevoel van saamhorigheid is juist versterkt. Coop staat dichtbij de klant én de samenleving. We merken dat we samen sterker staan dan ooit. Daarom vroegen we onze leveranciers en partners om ons te helpen zoveel mogelijk spellen bij elkaar te sparen.’ Tientallen Coop-leveranciers en partners droegen volgens de keten hun steentje bij.

‘Coop wil bijdragen aan een fijne decembermaand’
Voor de actie werkte Coop samen met Nationaal Fonds Kinderhulp. Dat fonds is er voor kinderen en jongeren in armoede in Nederland. Het helpt deze kinderen met bijvoorbeeld een fiets, een dagje uit, nieuwe kleding of een opleiding. Of met een spel. Een op de 12 kinderen in Nederland groeit op in armoede. Dat zijn ruim 300.000 kinderen tot 21 jaar. ‘Met de campagne wil Coop bijdragen aan een fijne decembermaand voor 10.000 gezinnen voor wie spelletjes kopen niet vanzelfsprekend is’, verklaart Witjes. Via een tv-commercial, airtime op de radio en out-of-homemedia kreeg de campagne landelijke aandacht.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 19:22 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Nou mag je een gegeven sinterklaaspaard nooit in de bek kijken maar ik ben toch wel benieuwd wélke spellen gedoneerd zijn...
:roll:

Goed initiatief trouwens, helaas zijn er velen in Nederland die zich helemaal geen bordspellen kunnen veroorloven.
:clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020, 23:48 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Jerome schreef:
Nou mag je een gegeven sinterklaaspaard nooit in de bek kijken maar ik ben toch wel benieuwd wélke spellen gedoneerd zijn...
:roll:

Eerder wilde ik de té voor de hand liggende opmerking niet maken, maar als je dan toch de voorzet geeft...

Waarschijnlijk voornamelijk coöperatieve spellen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020, 13:17 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Bruno schreef:
Jerome schreef:
Nou mag je een gegeven sinterklaaspaard nooit in de bek kijken maar ik ben toch wel benieuwd wélke spellen gedoneerd zijn...
:roll:

Eerder wilde ik de té voor de hand liggende opmerking niet maken, maar als je dan toch de voorzet geeft...

Waarschijnlijk voornamelijk coöperatieve spellen.


:D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020, 10:38 
Website beheerder

Berichten: 436
Woonplaats: Meijel
Gedurende de afgelopen weken was het mogelijk om voor spellen de sparen bij Coop.

Deze spellen stonden op de lijst om bij elkaar te sparen. Rummikub Standard, Triominos Classic, Rolit, Shit Happens (NL of EN), Picto Rush, Burger Party, Happie Haai, Snuffie Hup,
TikTakBoem, Domino Starter Lane, Domino Amazing Looping, Domino 250, Domino 500.

Als het ook deze spellen zijn die worden weggegeven dan denk ik dat er weinig nieuwe veelspelers bijkomen die een nieuwe te dure hobby hebben ;-)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020, 19:10 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2669
Woonplaats: Etten-Leur
Het zijn sowieso arme gezinnen. Dus die kans was al niet zo groot.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - Coop geeft 10.000 spellen aan arme kinderen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®