Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Leve de Lage Landen!
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020, 17:39 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6304
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
WTULTC schreef:
Best een goede lijst, want ik had niet verwacht dat Gerard van Maasakkers in de lijst zou staan. Is lang niet overal bekend namelijk. Valt overigens wel op dat bijv. Skik en de Kast (bands uit Noordelijkere provincies van Nederland) er niet in staan. Met name Blof (Zeeland) ben ik toch wel aardig verbaast over dat die niet in de lijst staan. Die band is in Nederland zo ongeveer hofleverancier in de top2000.

Mogelijk komt dit doordat Nederlandse samenwerking bestaat uit drie regionale zenders uit het zuiden van het land? Maar ik zou zeggen.. breng volgend jaar ook massaal jullie stem uit. Overigens staat "Zoute Landen" van Blof ft. Geike Arnaert al sinds 2018 in de top 10.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Leve de Lage Landen!
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020, 17:56 
6. Ticket to Ride: Europe (2005)
Avatar gebruiker

Berichten: 2892
Woonplaats: Noord-Brabant
Zoutelande is niet volledig van Blof. Daar doet immers een Vlaamse zangeres aan mee, dus daarom scoort die zo goed denk ik. Op een Friese band zou ik zelf niet op stemmen.

Muziek tip voor volgende week maandag en dagen erna: Kink top 1.500. Overal te bereiken via Nederland fm.
Voor deze lijst kon je een aantal weken geleden stemmen. Het is een heerlijke lijst met veel muziek van oa Radiohead, Muse, Elbow, Arctic Monkeys etc...

Voor de Belgen. Kink fm is een digitaal radiostation en niet op de kabel / ether te ontvangen.
Het is zender met voornamelijk alternatieve muziek. Niet alleen rock maar ook dance.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Leve de Lage Landen!
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020, 18:17 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Bart schreef:
WTULTC schreef:
Best een goede lijst, want ik had niet verwacht dat Gerard van Maasakkers in de lijst zou staan. Is lang niet overal bekend namelijk. Valt overigens wel op dat bijv. Skik en de Kast (bands uit Noordelijkere provincies van Nederland) er niet in staan. Met name Blof (Zeeland) ben ik toch wel aardig verbaast over dat die niet in de lijst staan. Die band is in Nederland zo ongeveer hofleverancier in de top2000.

Mogelijk komt dit doordat Nederlandse samenwerking bestaat uit drie regionale zenders uit het zuiden van het land? Maar ik zou zeggen.. breng volgend jaar ook massaal jullie stem uit. Overigens staat "Zoute Landen" van Blof ft. Geike Arnaert al sinds 2018 in de top 10.


Van de honderd nummers is Zoutelande het enige dat Belgisch/Nederlands is. Voorts staan er 37 Nederlandse en 62 Belgische nummers in de top 100.

Er zijn 3 artiesten die er 4 keer in staan: Boudewijn De Groot, Ramses Shaffy en Kris De Bruyne.

Het was weer een mooie editie met, wat mij. betreft, Ruimtevaarder van Kommil Foo als verdiende winnaar. Kommil Foo stond er overigens nog eens in met een cover: Stilte na de storm, een cover van Calm after the storm van Ilse DeLange en Waylon (The Common Linnets)

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bistro 'Off topic'  
 Feed - Onderwerp - Leve de Lage Landen!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Lage Landen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®