Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





138 berichten | Pagina 8 van 10 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013, 11:50 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
16 Feet Pauly schreef:
Flash schreef:
Vandaag naar Django Unchained geweest. Ging er met lage verwachtingen heen (eigenlijk meer om een vriend een plezier te doen die fan is van Tarantino), maar ik vond het een goede film dus dat viel erg mee :-)

Erg leuke bijrol van Samuel L. Jackson en van Don Johnson. Bij die laatste moest ik even goed kijken voordat ik zag dat hij het was.


Hehe dat is altijd als je ergens met lage verwachting heen gaat kan het alleen maar meevallen. op het moment geen reguliere films in rotterdam, want het film festival is in volle gang ;).

Ik vond Django unchained ook erg leuk :D hahaha "What Dis Nigger on that nag!?"


Gisteravond geweest. Sterke film met veel humor.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013, 16:36 
6. Dune: Imperium (2020)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Waalre
Ik ga binnenkort, als Tarantino fan, juist met hoge verwachting naar Django Unchained. Hopelijk dat Tarantino mijn hoge verwachting wederom kan waarmaken.

Flash schreef:
Vandaag naar Django Unchained geweest. Ging er met lage verwachtingen heen (eigenlijk meer om een vriend een plezier te doen die fan is van Tarantino), maar ik vond het een goede film dus dat viel erg mee :-)

Erg leuke bijrol van Samuel L. Jackson en van Don Johnson. Bij die laatste moest ik even goed kijken voordat ik zag dat hij het was.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2013, 20:57 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 535
Woonplaats: Zeist
Ik heb DU ook gezien, afgelopen week. Ik verwachtte een typische Tarantino, en ik kwam met een uitermate gevoel thuis. Ik vind het een aanrader wanneer je zijn films goed vindt.

_________________
Ik haat spellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2013, 22:43 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Moppersmurf Maarten schreef:
Ik heb DU ook gezien, afgelopen week. Ik verwachtte een typische Tarantino, en ik kwam met een uitermate gevoel thuis. Ik vind het een aanrader wanneer je zijn films goed vindt.


Geweldige teksten en bloedspetters, DU biedt traditioneel Tarantino vermaak. Die krijgt t.z.t. een plekje in de blu-ray collectie.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 01:03 
Condottiërre

Berichten: 908
Ik heb vanavond Warm Bodies gezien. Romantische komedie meets Zombie Apocalypse. En op de één of andere manier werkt het. Sterk scenario, goeie setting, ik vond het top!

En mijn vrouw ook.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 08:40 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 275
Woonplaats: Aartselaar
Aah, films! Mijn laatste bioscoopbezoek was naar Pacific Rim. Uiteindelijk een vrij mainstream actiefilm met enkele leuke nevenpersonages en vrij indrukwekkende special fx. Maar van Guilermo del Torro had ik toch dat ietsje meer verwacht. Onderhoudend, niet meer niet minder.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 10:45 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
Ik heb de laatste tijd zoveel bagger gezien. Hierdoor snap ik steeds beter dat mensen downloaden. Films zijn toch niet goedkoop. Ik denk dat ik voortaan eerste via usb stick kijk en daarna pas koop.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 11:54 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Xildur schreef:
Ik heb de laatste tijd zoveel bagger gezien. Hierdoor snap ik steeds beter dat mensen downloaden. Films zijn toch niet goedkoop. Ik denk dat ik voortaan eerste via usb stick kijk en daarna pas koop.


Ik ben al eeuwen niet meer naar de cinema geweest en de laatste films die ik daar toch heb gezien, waren van bedenkelijk niveau. Nu moet ik wel zeggen dat sommige films (met weinig inhoud en veel special effects :shh: ) enkel en alleen in de cinema kunnen gezien worden omdat de belevenis daar veel beter is: een gigantisch scherm, surround system en 3D. Als je deze films dan thuis zou bekijken, dan ja... Maar inderdaad, films zijn niet goedkoop en bordspellen ook niet, maar ik weet wel wat te kiezen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 12:33 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1544
Woonplaats: Meerhout
Wij zijn de laatste 2 jaar 2x naar de cinema geweest, telkens omdat we gratis tickets gekregen hadden van familie.. Want anders gaan we daar ook niet heen..

Vorig jaar hebben we Step Up 4 (3D) gezien, die was wel de moeite waard.
Vorige week hebben we een andere dansfilm gezien, "Make Your Move" (ook 3D).

_________________
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 15:28 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
bionicman schreef:
Xildur schreef:
Ik heb de laatste tijd zoveel bagger gezien. Hierdoor snap ik steeds beter dat mensen downloaden. Films zijn toch niet goedkoop. Ik denk dat ik voortaan eerste via usb stick kijk en daarna pas koop.


Ik ben al eeuwen niet meer naar de cinema geweest en de laatste films die ik daar toch heb gezien, waren van bedenkelijk niveau. Nu moet ik wel zeggen dat sommige films (met weinig inhoud en veel special effects :shh: ) enkel en alleen in de cinema kunnen gezien worden omdat de belevenis daar veel beter is: een gigantisch scherm, surround system en 3D. Als je deze films dan thuis zou bekijken, dan ja... Maar inderdaad, films zijn niet goedkoop en bordspellen ook niet, maar ik weet wel wat te kiezen!


3D is gewoon geldklopperij. In praktisch alle films is 3D een gimmick en voegt het niks toen. Sterker nog, vaak zit ik me er aan te ergeren omdat perspectieven soms extra uitvergroot worden waardoor 3D een beetje surreëel wordt.
Enkel misschien in Avatar (verder een matige film) was het mooi.
De enige soort films waarin 3D af en toe wel wat toevoegt is in animatiefilms zoals bijv. Kung Fu Panda 3D en Ice Age. Daar kwam het mooi tot z'n recht.
Als ik nu bij een film de keus heb uit 2D of 3D, dan ga ik liever naar 2D.

Films die ik laatst heb gezien:
World War Z: Matige film, niet eens vanwege verhaal of slecht acteren, maar vanwege vlakke karakters, 'onrealistische' zombies qua snelheid en gedrag, en gebrek aan 'gore'. Poging tot het maken van een serieuze zombiefilm is m.i. mislukt. 6/10

The Wolverine: Verrassend vermakelijke film. Relatief traag, maar zeker niet saai. Mooi verweven met de Japanse cultuur. Het camerawerk was vooral indrukwekkend. Sommige shots in de film zijn echt ongelooflijk mooi. Het verhaal was hier en daar wel wat chaotisch. Net alsof ze teveel facties en teveel bad guys in 1 film wilde stoppen. Het eindgevecht was ook wat teleurstellend. Al met al toch best een aardige film (zeker beter dan verwacht). 7.5/10

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 15:33 
Avatar gebruiker

Berichten: 633
Woonplaats: Dordrecht
Ik kan nooit onthouden hoe al die films heten, maar deze is echt heel SLECHT!

Dus verspeel je tijd niet aan deze film maar speel een spel....

Rock Of Ages :geenster: ............ dramatisch. Het rare is dat er best goed acteerwerk in zit van Alec Baldwin en Tom Cruise, maar t verhaal is tenen krommend slecht. En zingen in films... is na de Sound Of Music ook passé!

De hoofdpersonen (naast Tom Cruise) zijn ook echt zo suf... nee zonde van mijn tijd om dit te typen zelfs

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 16:18 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
The Dictator is mijn favoriet van de laatste tijd, Horrible bosses was ook wel leuk, Vaptain America viel tegen. Laatst ook The Code en The Contract gekeken, waren ook niet te pruimen. maar het slechtst was toch echt Movie43. Deze leek ons beiden erg leuk, maar alle leuke stukjes zaten in de trailer.

Gelukkig was The Dark Knight Trilogy genoeg om voorlopig op te teren.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 18:18 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Dansfilms trekken mij over het algemeen niet zo ;). alhoewel ik natuurlijk wel het lichaam van een danser heb, en met mijn ritmische gevoelens ben ik vaak wel de koning op de dansvloer, maar ernaar kijken ho maar ;) hahahaha.

Hehe wil nog graag naar world war Z :D. En die nieuwe Star Trek lijkt me ook interessant, alhoewel die alweer uit de bioscopen is of niet?

bioscoop dat is wel een echt nederlands woord of niet? Wat? off-topic? :S tss

the great Dictator wil ik ook nog zien, evenals die documentaire over die background singers van al die grote sterren. 20 feet from stardom heet die meen ik.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 22:28 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
16 Feet Pauly schreef:
bioscoop dat is wel een echt nederlands woord of niet? Wat? off-topic? :S tss


Laat ik maar kort off-topic reageren :).
Zowel bioscoop als cinema zijn van Griekse herkomst.
Cinema is via de gebroeders Lumière in het Frans en later Nederlands terecht gekomen. Het komt van het woord kinēma, wat 'beweging' betekent. Het woord zie je in vele andere talen terug (Engels, Frans, maar bijv. ook met Kino in het Duits).

Bioscoop komt van de woorden bios (= leven) en skopeĩn (= kijken). Oftewel, kijken naar levende beelden. Het woord bioscoop is inderdaad typisch Nederlands (al is het via het Duits in het Nederlands terecht gekomen, maar niet in het Duits blijven bestaan). Het komt enkel verder in het Nieuw-Fries en het Servo-Kroatisch voor.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013, 23:07 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Robertopellizini schreef:
16 Feet Pauly schreef:
bioscoop dat is wel een echt nederlands woord of niet? Wat? off-topic? :S tss


Laat ik maar kort off-topic reageren :).
Zowel bioscoop als cinema zijn van Griekse herkomst.
Cinema is via de gebroeders Lumière in het Frans en later Nederlands terecht gekomen. Het komt van het woord kinēma, wat 'beweging' betekent. Het woord zie je in vele andere talen terug (Engels, Frans, maar bijv. ook met Kino in het Duits).

Bioscoop komt van de woorden bios (= leven) en skopeĩn (= kijken). Oftewel, kijken naar levende beelden. Het woord bioscoop is inderdaad typisch Nederlands (al is het via het Duits in het Nederlands terecht gekomen, maar niet in het Duits blijven bestaan). Het komt enkel verder in het Nieuw-Fries en het Servo-Kroatisch voor.


Razend interessant :wink: !


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
138 berichten | Pagina 8 van 10 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bistro 'Off topic'  
 Feed - Onderwerp - Films  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®