Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016, 23:17 
Bye bye man
Avatar gebruiker

Berichten: 342
Woonplaats: Scherpenzeel
Dan heb ik nog een vraagje over kaarten die aangeven dat je kaarten bijvoorbeeld mag afleggen en daarvoor nieuwe kaarten mag trekken. Het lijkt me logisch dat dit maar één keer mag, maar ik kan dit niet direct afleiden van de kaart, nog van de handleiding.

Je kunt dus ook blijven afleggen en bij pakken....

Iemand enige informatie hierover?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016, 00:07 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 835
Woonplaats: Enschede, NL
Gemaskerde Muchacho schreef:
Dan heb ik nog een vraagje over kaarten die aangeven dat je kaarten bijvoorbeeld mag afleggen en daarvoor nieuwe kaarten mag trekken. Het lijkt me logisch dat dit maar één keer mag, maar ik kan dit niet direct afleiden van de kaart, nog van de handleiding.


Kelder zegt bijvoorbeeld:

Citaat:
+1 Actie

Leg een aantal kaarten naar keuze af.
+1 kaart per afgelegde kaart.


Je legt dus éérst een aantal kaarten af. En daarna pak je per afgelegde kaart 1 kaart van de trekstapel. That's it. Meer zegt Kelder niet, dus meer mag je ook niet doen.

Gemaskerde Muchacho schreef:
Je kunt dus ook blijven afleggen en bij pakken....

Nee, dit staat niet op de kaart. Er staat niet achter het stukje tekst "Herhaal dit zo vaak als je wilt."

Je kunt bij een Smidse ook maar éénmalig 3 kaarten trekken. En niet vaker.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016, 00:16 
Bye bye man
Avatar gebruiker

Berichten: 342
Woonplaats: Scherpenzeel
RvdH83 schreef:
Gemaskerde Muchacho schreef:
Dan heb ik nog een vraagje over kaarten die aangeven dat je kaarten bijvoorbeeld mag afleggen en daarvoor nieuwe kaarten mag trekken. Het lijkt me logisch dat dit maar één keer mag, maar ik kan dit niet direct afleiden van de kaart, nog van de handleiding.


Kelder zegt bijvoorbeeld:

Citaat:
+1 Actie

Leg een aantal kaarten naar keuze af.
+1 kaart per afgelegde kaart.


Je legt dus éérst een aantal kaarten af. En daarna pak je per afgelegde kaart 1 kaart van de trekstapel. That's it. Meer zegt Kelder niet, dus meer mag je ook niet doen.

Gemaskerde Muchacho schreef:
Je kunt dus ook blijven afleggen en bij pakken....

Nee, dit staat niet op de kaart. Er staat niet achter het stukje tekst "Herhaal dit zo vaak als je wilt."

Je kunt bij een Smidse ook maar éénmalig 3 kaarten trekken. En niet vaker.


Oke, top! Dan hebben we het dus goed geïnterpreteerd.
Net zoals de Bibliotheek kaart, daar heb je een beetje hetzelfde.
Je moet het letterlijk nemen, maar daarvoor vind ik de omschrijving niet duidelijk genoeg...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Dominion: Kelder kaart  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

999 Games, Dominion



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Stijl afkomstig van StylerBB.net & kodeki. Logo door Henk Rolleman
board3 Portal - gebaseerd op phpBB3 Portal
Vertalingen door phpBB.nl & phpBBservice.nl
phpBB SEO